Tere! Ens kesänä olis tarkoitus hankkia America. Millaisilla putkilla sais parhaimmat mörinät?
ÄÄNET!
20
6386
Vastaukset
- mörinät?
Sitä coolimpaa mitä hiljaisemmat äänet. Pieniku***set pellet haluaa kovat äänet.
- moottoripyörässä
kunnon äänet tarvitaan. Joku TZR on asia erikseen. Ajatko jollain riisipyörällä. Äääliö!!!!!!!
- väärässä
moottoripyörässä kirjoitti:
kunnon äänet tarvitaan. Joku TZR on asia erikseen. Ajatko jollain riisipyörällä. Äääliö!!!!!!!
Kunnon äänet ei välttämättä ole kovat äänet. Jos haluaa kovat äänet niin se kertoo vähäisestä henkisestä kasvusta.
En aja riisipyörällä. Tunnen brittipyörät kuin omat taskuni.
Sinä olet meistä se ääliö. Siitä ei ole epäilystäkään, ettäs tiedät sinä onneton pelle.
- samppu
Ei mitään muuta ajatusta, kuin että haluaisin pyörän kuulostavan yhtä komialta kuin näyttää. Trumpan äänet on vakiona vähän "kesyt". Ei sen mikään HD tartte olla.
- aikuiseksi
Trumpassa on vakiona ihan hyvät äänet.
- Nimetön
Joo Amerikka Rumppaan saakin hyvät äänet kun Rumppa itse on sen sytytysväliä raplannut että enämpi muistuttais näitä vanhoja brittirautoja.Harvakseen paukuttelee. Ihmiset kimpaantuvat vähän liian helposti täällä palstoilla!!
- vabavaba
ostin omaan trumpan americaan jotku 83aikasempiin pyoriin valmistetut putket(epailen etta ne on norttonin) ja sain ite vakastaa sovituspalat..ei oikein kauheesti melua vielakaan ja honottaa hiukkasen kylmana.semmosia harlikka aania ei kannata alkaa edes haluamaan trumppaan.
lamposena nuo putket sitten jo kuulostaakin oikein mukavalta. omasta mielestani motskarin pitaa ja saa kuulostaa motskarilta eika mopolta. valmiita putkia americaan ei maha loytaa mistaan tai ainakaan mina en ole loytany mutta napparana ihmisena siihen on suht helppo vakastaa omat riipustimet ja sovitepalat kunhan hommaat jotku putket. mutta loisto pyora muuten..kannatan ostamista - ääntä peliin!
Onneksi sentään jopa Suomessa saa päättää itse oman pyöränsä varustelusta, sanokoon näiden teinipeelopalstojen näennäismotoristit mitä vaan! Livenähän ne ei uskallakaan päätään avata, tuskin edes (finni)naamaansa näyttää...
- sitten
...yhteystietosi esiin. Luulen että alat saada yhteydenottoja...
Viestistäsi voi päätellä että lienet itse kevari-iässä. - sdsdf
sitten kirjoitti:
...yhteystietosi esiin. Luulen että alat saada yhteydenottoja...
Viestistäsi voi päätellä että lienet itse kevari-iässä.MOLO!!!
- ja moottoripyörässä
pitää aina olla kaksi putkea, vain mopoissa on yksi.
- Boog
Itse ostin Raaskin putket Americaan. Hyvät soundit ja edullinen hinta!
- ...
Vaihdoitko / säädätitkö putkien vaihdon jälkeen.
- wabawaba
putket
- prum
Toiset naiset voihkii kovaa ja toiset puuhkuttaa hiljaa. Kumpikin käy.
- Boog
... kirjoitti:
Vaihdoitko / säädätitkö putkien vaihdon jälkeen.
Vaihdatin ja säädätin suuttimet sekä ilmansuodattimen.
- Boog
wabawaba kirjoitti:
putket
Peter Hedman edustaa Raaskia suomessa. [email protected]. Täällä on myös jotain putkia http://www.johansmc.se/
- säätäjä
Boog kirjoitti:
Vaihdatin ja säädätin suuttimet sekä ilmansuodattimen.
sitten pokkasi satasia aimo pinon ??
http://www.mp-foorumi.com/forum/showa.php?fid=1&tid=5156&fpage=
- Kosti
Turhaan ostat 400-600 euron hintaisia tehoputkia. Voit porata vakioputket auki eli perimmäisenä oleva huiluputki porataan 32 mm sahaterällä irti. jos ei riitä , sitten ouhkot seuraavaan haittaan elikkä levyyn muutamia reikiä pitkällä poran terällä. Itte porailin putket viime kesänä bonnevilleen ja saundit on vähintään yhtä hyvät kuin kaverin bonnen "tehoputkissa". Ei liian möräkät että ilkee ajaa yölläkin, mutta toimenpide tuo twinin oikean saundin esille. Tarkatkin ohjeet ja kuvat toimenpiteestä löytyy triumph rat:ista,voin etsiä tarkan linkin, jos kiinnostaa.
- rumppazuit
ei siihen saa kunnon ääniä. koneesta on kiinni ei putkista. vrt.bonnen 360 asteeseen. americassa joku 270 astetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289