ÄÄNET!

samppu

Tere! Ens kesänä olis tarkoitus hankkia America. Millaisilla putkilla sais parhaimmat mörinät?

20

6344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörinät?

      Sitä coolimpaa mitä hiljaisemmat äänet. Pieniku***set pellet haluaa kovat äänet.

      • moottoripyörässä

        kunnon äänet tarvitaan. Joku TZR on asia erikseen. Ajatko jollain riisipyörällä. Äääliö!!!!!!!


      • väärässä
        moottoripyörässä kirjoitti:

        kunnon äänet tarvitaan. Joku TZR on asia erikseen. Ajatko jollain riisipyörällä. Äääliö!!!!!!!

        Kunnon äänet ei välttämättä ole kovat äänet. Jos haluaa kovat äänet niin se kertoo vähäisestä henkisestä kasvusta.

        En aja riisipyörällä. Tunnen brittipyörät kuin omat taskuni.

        Sinä olet meistä se ääliö. Siitä ei ole epäilystäkään, ettäs tiedät sinä onneton pelle.


    • samppu

      Ei mitään muuta ajatusta, kuin että haluaisin pyörän kuulostavan yhtä komialta kuin näyttää. Trumpan äänet on vakiona vähän "kesyt". Ei sen mikään HD tartte olla.

      • aikuiseksi

        Trumpassa on vakiona ihan hyvät äänet.


    • Nimetön

      Joo Amerikka Rumppaan saakin hyvät äänet kun Rumppa itse on sen sytytysväliä raplannut että enämpi muistuttais näitä vanhoja brittirautoja.Harvakseen paukuttelee. Ihmiset kimpaantuvat vähän liian helposti täällä palstoilla!!

    • vabavaba

      ostin omaan trumpan americaan jotku 83aikasempiin pyoriin valmistetut putket(epailen etta ne on norttonin) ja sain ite vakastaa sovituspalat..ei oikein kauheesti melua vielakaan ja honottaa hiukkasen kylmana.semmosia harlikka aania ei kannata alkaa edes haluamaan trumppaan.
      lamposena nuo putket sitten jo kuulostaakin oikein mukavalta. omasta mielestani motskarin pitaa ja saa kuulostaa motskarilta eika mopolta. valmiita putkia americaan ei maha loytaa mistaan tai ainakaan mina en ole loytany mutta napparana ihmisena siihen on suht helppo vakastaa omat riipustimet ja sovitepalat kunhan hommaat jotku putket. mutta loisto pyora muuten..kannatan ostamista

    • ääntä peliin!

      Onneksi sentään jopa Suomessa saa päättää itse oman pyöränsä varustelusta, sanokoon näiden teinipeelopalstojen näennäismotoristit mitä vaan! Livenähän ne ei uskallakaan päätään avata, tuskin edes (finni)naamaansa näyttää...

      • sitten

        ...yhteystietosi esiin. Luulen että alat saada yhteydenottoja...

        Viestistäsi voi päätellä että lienet itse kevari-iässä.


      • sdsdf
        sitten kirjoitti:

        ...yhteystietosi esiin. Luulen että alat saada yhteydenottoja...

        Viestistäsi voi päätellä että lienet itse kevari-iässä.

        MOLO!!!


      • ja moottoripyörässä

        pitää aina olla kaksi putkea, vain mopoissa on yksi.


    • Boog

      Itse ostin Raaskin putket Americaan. Hyvät soundit ja edullinen hinta!

      • ...

        Vaihdoitko / säädätitkö putkien vaihdon jälkeen.


      • wabawaba

        putket


      • prum

        Toiset naiset voihkii kovaa ja toiset puuhkuttaa hiljaa. Kumpikin käy.


      • Boog
        ... kirjoitti:

        Vaihdoitko / säädätitkö putkien vaihdon jälkeen.

        Vaihdatin ja säädätin suuttimet sekä ilmansuodattimen.


      • Boog

      • säätäjä

    • Kosti

      Turhaan ostat 400-600 euron hintaisia tehoputkia. Voit porata vakioputket auki eli perimmäisenä oleva huiluputki porataan 32 mm sahaterällä irti. jos ei riitä , sitten ouhkot seuraavaan haittaan elikkä levyyn muutamia reikiä pitkällä poran terällä. Itte porailin putket viime kesänä bonnevilleen ja saundit on vähintään yhtä hyvät kuin kaverin bonnen "tehoputkissa". Ei liian möräkät että ilkee ajaa yölläkin, mutta toimenpide tuo twinin oikean saundin esille. Tarkatkin ohjeet ja kuvat toimenpiteestä löytyy triumph rat:ista,voin etsiä tarkan linkin, jos kiinnostaa.

    • rumppazuit

      ei siihen saa kunnon ääniä. koneesta on kiinni ei putkista. vrt.bonnen 360 asteeseen. americassa joku 270 astetta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe