Totuus

leijonanaisesta...

Kärsimättömiä, omahyväisiä, itsekkäitä, turhamaisia, eivät osaa/halua pyytää anteeksi, pihejä, omaan napaansa tuijottavia, pitkävihaisia, piikikkäitä ja usein lihaviakin, ei kiitos enää, nyt riitti :(

7

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lion lady

      hmm, enpä kyllä itseäni tunnistanut.. katkeruus paistaa kyllä kirjoituksestasi, olen pahoillani puolestasi.

    • Jousileijona

      Tunnustan kaikki syntini, mutta en ole kuitenkaan missään näissä ääripäässä, vaan muut merkit menevät kyllä huimasti edelle.

    • naarasleijona_83

      Kärsimätön, omahyväinen, itsekäs, turhamainen - joo.. en osaa pyytää anteeksi, hmm, kai sekin sopii.
      mutta Piikikäs, omaa napaa tuijottava ja pitkävihainen en ole todellakaan!!! Päin vastoin!! Ja lihava?! EHEI!

      Meitä on moneen junaan.. mutta leijonanaista täytyy osaa kohdella hyvin, hemmotella oikeastaan ja korvaukseksi saat upeaa kohtelua itsekin. Jos mies on hyvä minulle niin annan hänelle taivaan ja kuun. Jos kerrankin petää, kohtelee kaltoin tai laiminlyö tarpeitani niin kundi lentää samantien pihalle. Me naarasleijonat osataan vaatia vain parasta koska tiedämme että me voimme myös tarjota parasta Teille.

    • Leijonatar55

      pidä yksikään kohta paikkansa minun kohdalla.Oon joskus kyllä ajatellut,että minussa ei ole mitään niitä piirteitä joita horoskooppi leijonasta sanoo.Oon pitkäpinnainen,rauhallinen aina ensin toiset huomioon ottava,herkkä,hiukan ujokin jne... Sinulla on käynyt huono tuuri Leijonanaisissa,jos he kaikki ovat ollet tuollaisia.Onnea seuraavan Leijonanaisen kanssa,älä vielä lannistu.

    • minuun oli

      kärsimätön. En ole omahyväinen vaan jalo, ostan mielelläni mm lahjoja, en ole turhamainen, naisellinen kyllä ja pukeudun nätisti mutta voin kyllä vetää verkkarit jalkaan ja lähteä kauppaan ilman meikkiä, minä olen se joka meillä pyytää anteeksi, neitsyt-mieheni ei ikinä!, en ole pihi, vaan senkin taidon osaa mieheni, olen leijona-emo ja vaimo kotona, en siis tuijota omaan napaani, suutun helposti ja lepyn nopeasti, en siis ole pitkävihainen, joskus olen piikikäs kyllä mutta olenkin nousu-skorpiooni, ja lihava en ole, painan 60 kg ja olen 168 cm pitkä. Joten oletkohan kohdannut jonkun ihan muun kuin leijona-naisen?

      • leijona ja nousevalta

        skorpioni :) enkä myös ole omahyväinen, ite oon joutunu opetteleen oleen itsekkäämpi...jos on heikko ulospäin, käytetään heti hyväks...
        enkä ole myöskään pitkävihainen, enkä ylipainonen...ja pihi en todellakaan oo...raha ei pysy ikinä päivää kauempaa...no turhamainen oon jossain jutuissa mutta vaan vähän...
        oon kyllä joskus aika ilkee ja ärsytän ja loukkaan tahalleni, jos on huono päivä...


      • molo59
        leijona ja nousevalta kirjoitti:

        skorpioni :) enkä myös ole omahyväinen, ite oon joutunu opetteleen oleen itsekkäämpi...jos on heikko ulospäin, käytetään heti hyväks...
        enkä ole myöskään pitkävihainen, enkä ylipainonen...ja pihi en todellakaan oo...raha ei pysy ikinä päivää kauempaa...no turhamainen oon jossain jutuissa mutta vaan vähän...
        oon kyllä joskus aika ilkee ja ärsytän ja loukkaan tahalleni, jos on huono päivä...

        olen leijona.en ole pihi,liiankin antelias.herkkä,kiltti,topakka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe