.. mitähän keksis lahjaksi .. ;D
Isien päivä
5
2683
Vastaukset
- meriko
suklaa on takuuvarmaa kamaa !
- Miwi
mietin ihan samaa, mut en keksi mitään! Kaipa taas tytär piirtää kortin ja mä annan illalla oman lahjani (siis miehelleni) Isä ukolleni en keksi ikinä mitään!!! joskus olen ostanut 10viikon loton ja sanonut, että jos voitto tulee niin mulle 50%!!! Olis kyl kivaa antaa välillä jotain uutta ja kivaa....
- tuohta?
Miksipä ei kokeiltais viedä isä ulos johonkin "parempaan" ravintolaan syömään jotain erilaista.
Äitienpäivänähän tämä tapa on jo aika yleinen. Ei se isänkään suu tuohta ole!
Monesti saa lapsilta aika turhaa kräämää jota keksiessään on jo stressattu ihan tarpeeksi.
Minä ainakin toivon pääseväni syömään liekitettyä peuranseläkettä!- jahas
"lapsilta saa turhaa krääsää"
ehkä lapset ajattelee että ajatus on tärkein :) eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?
hmh, itse ainakin ottaisin mieluummin lapseltani hänen itse tekemän kortin kuin ravintolareissun. se kestää pari tuntia, kortti vuosia.
kortti piristää kun olet allapäin, varsinkin jos siinä on pientä huumoria. ravintolareissu ei paljoa auta jos se on tehty sillon 2kk sitten. korttia voi aina katsella ja pakostakin alkaa hymyilyttää. - tuohta?
jahas kirjoitti:
"lapsilta saa turhaa krääsää"
ehkä lapset ajattelee että ajatus on tärkein :) eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?
hmh, itse ainakin ottaisin mieluummin lapseltani hänen itse tekemän kortin kuin ravintolareissun. se kestää pari tuntia, kortti vuosia.
kortti piristää kun olet allapäin, varsinkin jos siinä on pientä huumoria. ravintolareissu ei paljoa auta jos se on tehty sillon 2kk sitten. korttia voi aina katsella ja pakostakin alkaa hymyilyttää.En tarkoittanutkaan mitä tahansa ravintolareissua vaan sellaista sivistyneempää joss juominen jää pois muiden kulinarististen nautintojen alta.
Kortteja kun on kolmelta lapselta kertynyt vuosien aikana jo kymmeniä - paahdettua peuranseläkettä pitkän kaavan mukaan ei yhtäkään.
En aliarvio kenekään arvomaailmaa ja se kortti on toki ainakin lapsen ekavuosina se paras. Piti sun nyt ymmärtää jo kirjoitukseni ehdotuksesta, että idea oli tarkoitettu jo aikuisikään ehtineille lapsille.
Vai miksi kysyit; "eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?"
Minulla on kaikki lasten kortit tallessa ja lueskelen niitä silloin tällöin mutta... kai lapsillakin saa olla ideoita/mielikuvitusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178