Isien päivä

Ellen

.. mitähän keksis lahjaksi .. ;D

5

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meriko

      suklaa on takuuvarmaa kamaa !

    • Miwi

      mietin ihan samaa, mut en keksi mitään! Kaipa taas tytär piirtää kortin ja mä annan illalla oman lahjani (siis miehelleni) Isä ukolleni en keksi ikinä mitään!!! joskus olen ostanut 10viikon loton ja sanonut, että jos voitto tulee niin mulle 50%!!! Olis kyl kivaa antaa välillä jotain uutta ja kivaa....

    • tuohta?

      Miksipä ei kokeiltais viedä isä ulos johonkin "parempaan" ravintolaan syömään jotain erilaista.
      Äitienpäivänähän tämä tapa on jo aika yleinen. Ei se isänkään suu tuohta ole!
      Monesti saa lapsilta aika turhaa kräämää jota keksiessään on jo stressattu ihan tarpeeksi.
      Minä ainakin toivon pääseväni syömään liekitettyä peuranseläkettä!

      • jahas

        "lapsilta saa turhaa krääsää"

        ehkä lapset ajattelee että ajatus on tärkein :) eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?

        hmh, itse ainakin ottaisin mieluummin lapseltani hänen itse tekemän kortin kuin ravintolareissun. se kestää pari tuntia, kortti vuosia.

        kortti piristää kun olet allapäin, varsinkin jos siinä on pientä huumoria. ravintolareissu ei paljoa auta jos se on tehty sillon 2kk sitten. korttia voi aina katsella ja pakostakin alkaa hymyilyttää.


      • tuohta?
        jahas kirjoitti:

        "lapsilta saa turhaa krääsää"

        ehkä lapset ajattelee että ajatus on tärkein :) eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?

        hmh, itse ainakin ottaisin mieluummin lapseltani hänen itse tekemän kortin kuin ravintolareissun. se kestää pari tuntia, kortti vuosia.

        kortti piristää kun olet allapäin, varsinkin jos siinä on pientä huumoria. ravintolareissu ei paljoa auta jos se on tehty sillon 2kk sitten. korttia voi aina katsella ja pakostakin alkaa hymyilyttää.

        En tarkoittanutkaan mitä tahansa ravintolareissua vaan sellaista sivistyneempää joss juominen jää pois muiden kulinarististen nautintojen alta.
        Kortteja kun on kolmelta lapselta kertynyt vuosien aikana jo kymmeniä - paahdettua peuranseläkettä pitkän kaavan mukaan ei yhtäkään.
        En aliarvio kenekään arvomaailmaa ja se kortti on toki ainakin lapsen ekavuosina se paras. Piti sun nyt ymmärtää jo kirjoitukseni ehdotuksesta, että idea oli tarkoitettu jo aikuisikään ehtineille lapsille.
        Vai miksi kysyit; "eivätkai lapsesi voi viedä sinua syömään loimulohta ja peuran selystä?"

        Minulla on kaikki lasten kortit tallessa ja lueskelen niitä silloin tällöin mutta... kai lapsillakin saa olla ideoita/mielikuvitusta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe