Lueskelin noita keskusteluja ja siellä keskusteltiin aika negatiiviseen sävyyn Gohome-liittymästä. Mietinkin tässä, että uskallanko nyt ottaa kyseisen laajakaistan vai en.
GoHome, otanko vai en? Auttakaa!!
5
1766
Vastaukset
- Vittuuntunut
Itse entisenä Saunalaisena, nykyisenä
SaunaElisalaisena olen tosi kyrpiintynyt Elisan
verkkoinfraan. Eilen kriittisellä hetkellä pamahti
netti poikki, Elisan _KOKO_ verkon ainoa DHCP
ryväs räjähti, aamuyöllä mutta iltaan mennestä kun
varaukset alkoivat pamahtaa poikki netti sammui
siellä täällä. Elisa nykyinen pörssimannekiini
korjaa viat vasta maanantaina / arkipäivisin jos
viikonlopulle / pyhäpäiville sattuu, ei enään
mitään Eunet tason osaamista jossa korjattiin viat
kun ne ilmaantuivat.
Aiemmin Saunalahti ei näin paljoa ole mokailut,
tosin Elisan QoS alkaa olla surullisenkuuluisaa
Welho Pro kaapelimodeemipalvelun katkeilua &
sekoilua, sieltä ovat sen osaamisensa hankkineet
kun Eunet osaajat on potkittu pellolle.
Sauniksen tekninentuki / helpdesk ei enään pääse
näkemään verkkoa kuten aiemmin, vaan pääsy on
ainoastaan Elisalla henkilöillä jotka _eivät_
saa asiakkaiden kanssa olla yhteydessä.
* Welhoa en halua enään, upstreamia ei ole
* TeliaSoneraa en halua, ruåtsiin en rahojani anna.
* Elisa lentää nyt varmasti
* Gohome, takana TDC Song, voisi jopa toimia.
* Nebula, kallis
* 24 Online, täysi tuntemattomuus
* SuomiCom: huono historia, ei P2P käyttöön.- Nimetön
Hyvin toimii ja saa telkkari kuvat kaupan päälle.
www.maxinetti.fi - ei sovi sekään P2P käyttöön
24 Online, silloin kun se sattuu olemaan "online" rajoittaa P2P liikenettä ja oikein reippaasti. Pikkuoperaattorilla on nyt liian pieni infrastruktuuri kaikille asiakkailleen... 24Online asiakaspalvelu kieltää varmasti kaiken.
- -tut
TDCSong on nykyisin tanskalainen. Siellä ei myöskään ole viikonloppupalvelua yksityisille.
Pitäydy vain Elisassa, on hyvä kotimainen. - TCD
-tut kirjoitti:
TDCSong on nykyisin tanskalainen. Siellä ei myöskään ole viikonloppupalvelua yksityisille.
Pitäydy vain Elisassa, on hyvä kotimainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862