miehetkö suvaisevia

yksi muiden joukossa

Olen tässä seurustellut jonkin aikaa. Mutta nyt on suhde katkolla koska mies ei sulata sitä että olen myös kiinnostunut naisista. Puhuimme asiat halki jo suhteen alussa ja miehen mielestä tämä minun suuntautuminen ei olisi hänelle uhkaavaa. Enemmän häntä inhottaisi jos kaksi miestä. Mutta käytännössä tämä ei toimi en saa mennä edes naisen kanssa shoppailemaan kun tulee koko ajan kyselyjä missä olimme. Onko miehen ajatus kahdesta tosiaan suvaisevaisempi?

11

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdasmielinen luuseri ja ala mun kotirouvaksi :-) Mä en kyl älyttömästi syty mistään kimppakivoista mut saisit ihan vapaasti harrastella naisten kans mitä ikinä mieleen juolahtaakaan ja siinä sivussa myös mäkin saisin tehdä samaa (toki eri naisten kans eri aikaan,mun mielestä seksi on one one one laji).Deal??

• vili

on aika jättää uppoava laiva. mustasukkaisuus on siitä paha homma, että se ei ainaskaan parane, päinvastoin. pakko tunnustaa, etten itse seurustelisi bi-seksuaalien kanssa, mitenkään väheksymättä. en tykkään yhtään, kun ihmiset luulevat itsestään liikoja... miten niin et saa tavata muita ihmisiä?... sinä saat tehdä ihan mitä haluat...et ole sille jäbälle mitään velkaa.

• toisinpäin

Mieti hetki hyväksyisitkö miehesi bi:nä olon ja hänen yhtaikaiset mieskaverihoitonsa? Et ehkä olisikaan number 1.

• tasolla on

aika helppoa olla suvaitsevainen poikkeavuuksia ja perverssioita kohtaan,mutta kun pesää on pari kolme kertaa saanut niin tilanne on toinen.

• mies parka

luulla aluksi, että suuntautumisesi toisi mukanaan kimppakivaa, mutta niinhän ei asia taidakkaan olla, kivat pidetään ihan erikseen..=)

• Mohamed

myös naisista tarkoittaa että muija on viittä vaille lesbo, todennäköisesti enemmänkin naisiin kallellaan.
      Juu, ei kiinnosta viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa joka luultavimmin kehittää naisista jonkinlaisen pakkomielteen jossain vaiheessa ja häipyy tahi pettää...

Kokemus puhuu, lesbot lesboilkaa älkääkä taistelko sen promillen heteropuolen puolesta.

• clacies

Ajatus naisesta jakamassa sinua saattaa olla tuntunut vaarattomalta eihän se uhkaa kumppanisi asemaa "miehenä" suhteessa. Kiinnostuksesi naisia kohtaan ei seksin suhteenkaan tunnu pahalta koska mies ajattelee usein miten toinen mies on koskenut ja suudellut... ja ajatus siitä miten se tavallaan "likaa" naista ei toteudu silloin kun koskettaja onkin ollut nainen, mutta ehkä uhka tuleekin silloin kun mies alkaa ajatella, että kaksi naista voi kohdata useammalla tasolla kun mies ja nainen. saman sukupuolen edustajat ymmärtävät toisiaan ja sukupuolten väliset ajatus erot eivät sekoita asioita. Miehillä miesten illoissa kaikki on aina samalla aaltopituudella ja hehkutetaan sitä miten helppoo ois jos naiset ajattelis kuin miehet;)

• pakko todeta

ei ole tullut tuollainen mieleen että olisi pelko samalla aaltopituudella olemisesta, minusta vaan on niin että se että nainen koskee naista on ajatuksena jo ällöttävä. Vielä pahemmaksi sen tekisi se jos oma nainen hilluisi toisten naisten kanssa "silleen" eikä vaan ihan puhtaasti kaverina. Siksi en pystyisi olemaan bissenaisen kanssa vaan valitsen kumppanikseni heteronaisen joka on muiden naisten kanssa vain puhtaasti kaveri eikä muuta.

• clacies
        pakko todeta kirjoitti:

ei ole tullut tuollainen mieleen että olisi pelko samalla aaltopituudella olemisesta, minusta vaan on niin että se että nainen koskee naista on ajatuksena jo ällöttävä. Vielä pahemmaksi sen tekisi se jos oma nainen hilluisi toisten naisten kanssa "silleen" eikä vaan ihan puhtaasti kaverina. Siksi en pystyisi olemaan bissenaisen kanssa vaan valitsen kumppanikseni heteronaisen joka on muiden naisten kanssa vain puhtaasti kaveri eikä muuta.

kantasi. itselle vaan ajatus toisen miehen huulien jälkien seuraamisesta, eritteistä iholla, tuoksusta, jäljistä.... saa jotenkin ajatuksen tuntumaan likasemmalta kun ajatus naisen jättämistä "jäänteistä" kuulostanee homokauhuiselta:)

• Tuskin kovinkaan moni mies pystyy seurustelemaan naisen kanssa, joka on kiinnostunut miehistä sekä naisista. Joillekin miehille tuntuu olevan liikaa jo se, että nainen on kiinnostunut miehistä eikä vain hänestä.

En yhtään ihmettele miehesi suhtautumisen muuttumista. Kyllähän parisuhteen muuttuessa vakavampaan suuntaan monesti ns.omistamisenhalu kasvaa, miten se sitten kenessäkin ilmenee on taas asia erikseen.

• ww.

No eipä ole ainoa mies jota asia mietiyttää. Eihän sustakaan tiedä missä vaiheessa olet niin kiimoissasi jotain naista kohtaan että menet ja petät sitä miestäsi. Pettämistä se on, oli se sitten saman sukupuolen kanssa tai ei.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82