ihanaa ihanaa

ihanaa, että

pian tulee myyntiin Windows Vista, tuo uusi ja upea käyttöjärjestelmä, joka lyö viimeiset naulat kaikkien Linux-viritelmien arkkuun!
Muuten, ensi vuoden alussa on ainakin yksi aito, mutta antiikkinen winXP-käyttis myynnissä tosi halvalla. Ei pidä jäädä kiinni vanhaan - pitää aina ratsastaa kehityksen aallonharjalla!

15

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pili kateissa

      Ei tule vistaa vaan WINDOWS 2010 xbox!

    • Repaxx

      Romppusi ei tunnista nykykoneen kamoja, eikä siten suostu asentumaan.

    • on varmaan

      täyttä parodiaa...? :)
      Minä ja aika moni muukin on vasta ostamassa WinXP:tä.
      Kuusi vuotta olen käyttänyt windows 2000 Pro-käyttistä ilman mitään ongelmia (vakaa kuin peruskallio!), mutta nyt ajattelin vähän "modernisoida" konettani, kun saan Win Xp Homen halvalla.

      • ex-windows

        ..varmaan tehnyt sillä koneella mitään raskasta?

        Meillä on töissä yksi win2000 ja se buutataan joka päivä totaalisen hyytymisen takia. Kyllähän se vakaa on jos sillä ei tee mitään. Muut koneet (ne joilla tehdään oikeita töitä) onkin sitten kaikki unixeja tai linuxeja.


      • hgjf

        "Minä ja aika moni muukin on vasta ostamassa WinXP:tä."

        Kylläpä olet myöhässä.

        paljonkos XP:llä on ikää?

        6 vuotta...vai vielä enemmän?

        ATK puolella se on melkein ikuisuus


    • steelhearth

      Töissä Microsoftilla? Samaa on sanottu Dosista Windows Vistaan asti. Ja siltikin käytönnössä kaikki on ollut hevonpaskaa.

      • joo^

        Kuka vatipää vaihtaa win2000prosta Xp:hen ? Ei mitään järkeä


    • tärisen

      aina kun näen jonkun Vista-aiheisen uutisen. Kerran näin jossain ruutukaappauskuvan Vista Betan työpöydästä. ja silloin tuli kuti punttiin. Ei auttanut mikään, ei vaikka yritin ajattella DOS-vitosta.

    • täyttä_hevonsontaa

      kuka nyt vistaa osottais kuin kuuta nousevaa. eiköhän se microsoft ole ennenkin luvannu ties mitä hienoa, mutta kuitenkaan mikään ei sitte lopulta toimi. ite käytän kubuntua ja toimii tosi hyvin. eikä varmasti löydy mitään kauheita tietoturva aukkoja niin kuin windowsista. poikaystäväni demonstroi pari päivää sitten, kuinka helppoa winsowsiin on murtautua (omilla tietokoneilla) itse ainakin on mukavaa tietää, että ulkopuoliset eivät kovin helpolla pääse henkilökohtaisia tiedostojani selailemaan. mutta tietenkin on ihan oma asiansa, että mihin rahansa tulaa, jos tuhlaa. kubuntuja kun saa ihan ilmaiseksi tilattua igan oikealla cd:llä.

      • ex-windows

        ..kivenkovat Windows-miehet osaa oikeita järjestelmiä (Unix) käyttää saati tiedä mitään tietotekniikasta.


    • jupsjups

      Veikkaanpa, että Vista jää samanlaiseksi väliinputoajaksi kuin esim. Win Me. Kohta julkaistaan uusi, vähintää Vista SE, joka korjaa kaikki uudet ilmenneet viat.

    • mulle

      se xp :o

    • Starship Trooper

      Jaa. Minä en ole vielä päivittänyt Win 2000:sta XP:hen, koska en ole vielä keksinyt (enkä kuullut yhtäkään todellista selitystä) lisäarvoa toimenpiteelle. Selitäpä, mitä voi tehdä XP:llä, mitä ei voi tehdä Win 2k:lla ?

      Vaikka työskentelen *NIX asiantuntijana, mielestäni Win 2k on oikein hyvä työasemakäyttöjärjestelmä sellaisissa käsissä jotka eivät koko ajan tärise hermostuneina -> Yes, Next, Everything, Everyone Full Control.

    • vistavastainenkirjoittelija

      aallonharja? Entäs jos kehitys on menossa väärään suuntaan. Itse en ainakaan päivitä tuohon vistaan jos en sitä ilmaiseksi satu saamaan. Kokeilin vistaa ja näyttää olevan niin "hieno", että bugeja tulee varmasti olemaan reilusti enemmän kuin xp:ssä.
      Lisäksi vistaan suunnitellaan jotain hienoa ominaisuutta, joka estää vistan alkuperäisen käynnistysäänen poistamisen tai vaihtamisen. Olen aika varma, että tuo windows vista tulee alkuun vuotamaan pahemmin kuin mikään edellinen windows.

    • HastalaVistaOnPaska

      joo vista on buginen ja paska :D :D mutta nyt on jo vuosi 2011 niin ihmettele että windows 7 on jo tullut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe