Oppositiomerkithän tuntevat vetoa toisiinsa, joten jotain yhteistä silloin on oltava. Tunnistatko itsessäsi leijonan piirteitä tai vastaavia ominaisuuksia (omituisuuksia?). Muita planeettoja tai aspekteja ei oteta huomioon.
veskari oppositio
6
687
Vastaukset
- yleensä
ei kaikilla, tuppaa olemaan sanoja enemmän kun tekoja. Nuorempana ehkä, mutten enää oikein jaksa kiinnostua leijonista, joiden on hinnalla millä hyvänsä oltava aina jalustalla. Yleensä itsensä nostamana. Aika epävarmaa ja läpinäkyvää toimintaa.
- _kulma
Pohdittu on ja päätelmänä on ei niinkään samanlaisuus vaan samankaltaisuus. Siinä missä leijona koreilee ´uusilla vaatteillaan´ja tekee itseään tykö, niin vesimies kyseenalaistaa toiset tiedoillan asettaen itsensä toisten yläpuolelle. MINÄ TIEDÄN! MUUT EIVÄT VAAN YMMÄRRÄ MINUA. Molemmilla on myös taito härnätä toisia. Heidän on myös vaikea sijoittaa itseään mihinkään ympäristöön.
- hyvä
Nyt olen taas nostamassa itseään älylläni leijonan yläpuolelle. Vitsi, vitsi. Näin vesimiehenä ainakin minua kiinnostaa aina kokonaisuus. Ei pelkästään ulkonäkö, ei sisin, ei vaatteet. Vaan ne ja paljon muuta, mitä nyt liittyykkin kokonaisuuteen, kaikki yhdessä. Miten niitä kaikkia kannetaan ja käytetään. Voihan ostaa hienoja vaatteita yms. mutta jos ei osaa kantaa niitä tai väärän kokoiset ja malliset niin aika naurettavalta ne ainakin minun silmissä näyttää. Vaikka kuin muodin mukaiset olisivat. Onhan meillä jokaisella kotona edes jonkinlainen peili, niin miks ei joskus katsottaisi sinne. Tyyli muodostuu aina siitä, mitä sä olet, ei siitä miltä näytät. Se mitä olet on kokonaisuus, mutta se miltä näytät vain pieni osa kokonaisuutta.
- asiallinen jeesaa
Vesimies oppositiossa tarkoittaa nyt lähinnä sitä että vaalityötä on tehtävä ja rajusti, jotta vaalien jälkeen päästään hallitukseen. Ehtotukseni siis on pikainen strateginen palaveri, jossa piirrellään suuntaviivoja ja luodaan poliitinen metodi läpimenon takeeksi..
- kumoaja
Minun mielestäni tässä tilanteessa ei auta kuin suorittaa vallankumous. Kaikki matalaksi ja sitten pystyyn Uusi uljas maailma eikä mitään enemmistön diktatuuria.
- ent. kumouksellinen
kumoaja kirjoitti:
Minun mielestäni tässä tilanteessa ei auta kuin suorittaa vallankumous. Kaikki matalaksi ja sitten pystyyn Uusi uljas maailma eikä mitään enemmistön diktatuuria.
Montako vesimiestä olet tavannut barrrikaadeilla? Ne vaan sytyttää tulen ja sitten antaa toisten hoitaa likaiset työt. Mutta nyt on veskereill aurinko oppositiossa ja pää kipeenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982