Ei mikään ihme, että palstalla haukutaan naisia ja tehdään 1800-luvun kommentteja vastaavia.
M135 ja Pepe kirjoittelevat
11
1188
Vastaukset
- Naisia
Femikoita saa haukkua,.
- P.e.p.e.
En varsinaisesti hauku ketään, etenkään naisia. Kritisoin kyllä feminismiä, mutta hyvässä ja rakentavassa hengessä.
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Enpä ole hyvää ja rakentavaa henkeä kannanotoissasi pannut merkille.
termi "projektio" sinulle mitään?
- Sanelman
sovinistipalstaa - sovakotkin jo ihmettelevät mainitsemasi henkilön mielentilaa...
Pepe pisteillä ja ilman ovat muuten eri kirjoittajia - - oletettavasti, elleivät ole, on lääkityksessä mennyt jotain pahasti pieleen :D- P.e.p.e.
Vahvistan olettamuksesi. Lääkitys (P.e.p.e.:llä) pitäisi olla linjassa. Pepe:stä en tiedä, kun en tunne.
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Vahvistan olettamuksesi. Lääkitys (P.e.p.e.:llä) pitäisi olla linjassa. Pepe:stä en tiedä, kun en tunne.
Mutta eikös Pepe ilmaise P.e.p.e.'n ajatukset yksinkertaistettuna, ilman kuorrutusta? ;D
- jorojukka-kukka
Jännä ilmiö, että tällaisilla nettipalstoillakin joillakin kirjoittajilla on yhtenäinen leima, jota kaikki muut kirjoittajat pitävät oikeana. Aivan kuin JOITAKIN saa moittia, sanoa sairaaksi jne., ja vaikka muut kirjoittelevat ihan samoja asioita, niin he säästyvät leimoilta. Olen ihmetellyt tätä ilmiötä jo kirjoitteluni alusta saakka ja tullut tulokseen, että nokkimisjärjestys...sitä se on. Ja myös sitä, että osa porukasta täällä tuntee toisensa ihan oikeasti.
Itse olen kyllä eri mieltä näistä leimoitetuista kirjoittajista. - P.e.p.e.
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mutta eikös Pepe ilmaise P.e.p.e.'n ajatukset yksinkertaistettuna, ilman kuorrutusta? ;D
Nyt täytyy kyllä myöntää, etten ole tutustunut "kaimaan", edes palstalla. Tuossa näkyi yksi aloitus olevan. Vilkaisin, kun ajattelin jonkun pilailevan palstapersoonani kustannuksella.
- M135
"M135 ja Pepe kirjoittelevat
palstalla"
- Joo niin kirjoittelevat.- Sanelman
Olet oudon lyhytsanainen, rivivälitkin hälyttävän normaaleja...
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702970Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391977- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,181480