AVIOVAIMO-palvelu

Presidentti-sekoitus

Aviomiespalvelua on ollut jo pitkään.
Naapurissa jälleen käytävä keskustelu herätti
mielessäni ajatuksen, että josko joku perustaisi
AVIOVAIMOPALVELUN.
Luulen, että sillä olisi hyvinkin kysyntää.
Martat ovat toki toimeliaita, mutta kaikkeen hekään eivät ennätä.
Olissiko jollakin parempaa tietoa ?
- Ehdotuksia kukaties ?

17

2572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhin

ammatti! Jo vanhat egyptiläiset ja jopa Neanderthalin ihmiset osteli tilapäisiä aviovaimoja...hi hihihiii

• Olis

kun se alkas nakluttamaan vois tilata sävysämmän:)

• sekä

venakkoja että thaimaalaisiakin,jopa 6 kk:n koeajalla;DD

• noita..

..postimyyntinaisia voi tilata,..?

Eikös tämä uusi laki kiellä juuri tuollaisen toiminnan, joka kohdistuu naisiin,
        ei kai se laki koske miehiä, eli niitä kait saa vuokrata koeajaksi, kuten olettaa sopii!.???

• Tilaat vain
        noita.. kirjoitti:

..postimyyntinaisia voi tilata,..?

Eikös tämä uusi laki kiellä juuri tuollaisen toiminnan, joka kohdistuu naisiin,
        ei kai se laki koske miehiä, eli niitä kait saa vuokrata koeajaksi, kuten olettaa sopii!.???

naisen luettelosta,hän saa tulla kokeeksi luoksesi turistiviisumilla 6 kk,jos et ole tyytyväinen niin tilaat uuden!

• kdp-x
        Tilaat vain kirjoitti:

naisen luettelosta,hän saa tulla kokeeksi luoksesi turistiviisumilla 6 kk,jos et ole tyytyväinen niin tilaat uuden!

Aviovaimo-askareet ovat huushollissani melko pienet. Verhojen ripustusta, pientä pölyjen pyyhkimistä ja tietysti kun tuntiveloituksella
        tehdään niin jotain vaatteitten viikkausta ja muuta voisi keksiä - voisihan se ruokakin maistua naisen laittamana ja kotipullan tuoksu
        saattaisi mielen semmoiseksi, että taitaisi mennä jopa ylitöiksi....
        ...toisella tai kolmannella kerralla pyörisi kenties jo kielellä, että....mitähän, jos....

• Takila M

Palkkaa Frelance näyttelijä itselles aviovaimoks sellasin päivinä kun vaimos ei kykene toimimaan vaimonas.

Sovit Frelancenäyttelijän agentin kanssa minkä käsikirjoituksen mukaan edetään. Saat varmasti riittävän hyvät haukut ja ripitykset alan ammattilaisilta ja lisäkorvauksesta takuulla sinun naamasi pyyhitään lattiakluutulla ja saat vielä oikkeen kunnolla ympäri korviasikin samaisella rätillä.
      Ja pisteenä iin päällä saat takuulla olla ilmankin kuten avioliitossa yleensä miehen osa on.

Et siittä vaan kehitteleen eri käsikirjoituksia jotta asiakkat ovat tyytyväisiä ja näyttelijöillä riitää töitä.

Siin suomimis ja haukkumishommas suosittelen erityisesti savolaisia ämmiä -- niillä on se sättiminen suorataan geeneissä.

• Pirre*

takila tuas siellä motkottaa savolaisämmistä - kuule sullekkii kun tolokun kalakukon joku ämmä paisttoo hurrauttas - semmosen missä on paljo läskkii vielä, suupielistäs vuan rasva valus - ois ne kuule siusttai kalakatukset pientä siinä välillä - usot sie?

• SE .
        Pirre* kirjoitti:

takila tuas siellä motkottaa savolaisämmistä - kuule sullekkii kun tolokun kalakukon joku ämmä paisttoo hurrauttas - semmosen missä on paljo läskkii vielä, suupielistäs vuan rasva valus - ois ne kuule siusttai kalakatukset pientä siinä välillä - usot sie?

Pirre joka pääsi Iltalehden lööppeihinkin?

• kdp-x
        Pirre* kirjoitti:

Hanna Partasen jälkeen ei kait Kuopiossakaan ole kunnon kalakukkoa saanut - en toki ole torilla käynytkään aikoihin.
        Saiskohan Reisjärven muikuista kukkoa ?

• Takila M
        Pirre* kirjoitti:

Viimeksi sain kunnon kalakukkoa Luikonlahdessa käydessäni, oli se makoosa jotta oli kielen viedä mennessään ja olin itteni aikeissa taloon vävyks laittaa ja kukkokin oli haudutettu todella muhevaks.

Kuopion torilla sain kalakukkoa joka maistui polttoöljylle. Palautin sen ja sain riitelyn jälkeen rahat takasin kun myyjäkään ei pystynyt sitä syömään.

Se makoosan kukon oli oikia naisimmeenen paistanut puulämmitteises uunis ja lampaanfällyis muhittanu.

Jos ei savos enää ole muunlaissii ämmii ku sellasii mist läski tirajaa ja valuu kun niit puristelee niin saapi savolaisämmät mun osalta olla silleen koskemata.

Nuorempana olin 7 vuotta savos ja olen siksi kaikki entiset ja tulevat syntini saanut anteeksi.

Mut jos jos sais maistaa kalakukkoo jonka paistaja ei rasvaa ja ihraa valuis niin vois kokeilla sitää huikoopalana saunan jälkeen Melttusvirran rannalla. Siis voisin kokkeilla sitä kalakukkoa maistaa --en mitään muuta

Kesiä sinne rasvaseen savoon

• vaimo vaan ei piika

Onko näillä aviomies- ja aviovaimopalveluilla tarkoitus ylläpitää jotain tekemällä tehtyä sukupuoleen perustuvaa työnjakoa???????
      Mulla pysyy työkalut kädessä eikä ole peukalokaan keskellä kämmentä, vaikka olenkin nainen, mutta "piika" olisi joskus hyvä olemassa meidänkin taloudessa (huokaus), kun kaikkeen ei itse ennätä... Onneksi mieheni ei ole ottanut minua piiaksi vaan vaimoksi (eli naiseksi itselleen). Eli "piikapalvelulta" tuo kuulostaisi... Aviovaimopalveluthan ovat olleet siinä toisessa mielessä olemassa jo iät ajat - siis maksulliset naiset...
      Miksiköhän minä ymmärrän sanalla martta "uhrautuvaa naista"?
      Se aviomiespalvelukin voisi olla jokin "remontti-reiska"-palvelu, koska en minä oikein usko että ne toimivat siinä tarkoituksessa kuin normaalissa suhteessa mies ja nainen... Rattopojiksihan niitä silloin kait pitäisi kutsua?

• idean ymmärrän

kun siinä mennään tekemään kaikenlaisia kodin pikku töitä, mutta Aviovaimopalvelu tarjoaisi siis vain työnjohtoa paikalle? Ei toimi liikeideana.

• Takila M

Usein riittää et talossa on topakka ämmä joka panee miehen töihin ja rätillä antaa vauhtia -- Paree teettää sellaset brutaalit kurinpitö työt muilla niin pysyy välit hyvinä tuohon rakkaaseen ja hellään vaimoon jonka vihillä käytäis.

Aviovaimopalvelu (orjapiiskuri) on asiaa ellei miestä saada muuten tekeen talon töitä.

• "kattikarvinen"
        Takila M kirjoitti:

Usein riittää et talossa on topakka ämmä joka panee miehen töihin ja rätillä antaa vauhtia -- Paree teettää sellaset brutaalit kurinpitö työt muilla niin pysyy välit hyvinä tuohon rakkaaseen ja hellään vaimoon jonka vihillä käytäis.

Aviovaimopalvelu (orjapiiskuri) on asiaa ellei miestä saada muuten tekeen talon töitä.

likkana pruukasin lattialuutulla heristellä nuoremmille veljilleni ja uskoivathan nuo, kun isosisko piti jöötä. Olis varmaan pitäny aikanaan pitää ukolle samanlaista kurinpitoo, olis ehkä pysyny ruodussa ja oltas ehkä vielä kimpas. Taisin olla liian kiltti, kun haki uuden eukon...et silleen...vai mikä lie oli syynä...

• Muistelo

Juicekin lauleli aikoinaan laulussaan *Rakkauden ammattilainen*

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8731
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3101
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1534
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      904
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe