Olisi auton ruostesuojaus edessä ja kysynkin mielipidettä ja kokemuksia Iisalmen ja/tai Kuopion ruosteenesto paikoista.
Täysikäsittely olisi mielessa.
Mitä firmoja suosittelette?
Ruostesuojauksia Iisalmi-Kuopio
5
3891
Vastaukset
- suosittelen
Suosittelen lämpimästi auto- ja konekorjaamo M.Rytköstä joka sijaitsee Iisalmessa Huotarin tien varressa. Asiantuntemusta löytyy eikä hinnatkaan päätä huimaa. Jälki on vähintään merkkiliikkeitten tasoista ellei jopa parempaa!
- 123
Ahmonkokoauto on palvellut minua ja muutamia tuttuja näissä asioissa hyvin!
- on se kyllä
123 kirjoitti:
Ahmonkokoauto on palvellut minua ja muutamia tuttuja näissä asioissa hyvin!
niin käytin autoni ruostesuojuksessa (Audi A6 2007) eli aika tuore.. juuri hommattu..kevät kuumeessa..auto suojattiin ja vahaus takuun kera .. kaikin puolin tyytyväinen ..Siis yllättävän.Koska oon aika vakaumella käyttäny autojani merkki huollossa.. ei siinä ettei merkkihuollossa olisi kaikki toiminut, mutta samalla tuli hommattua myös autoon uudet kesä 20 tuumaset vanteet kumien kera ja mielestäni aika hyvään hintaan .. ja auto tuli suojauksen ajaksi.. se oli tietysti tosin aika "koppimopo" aygo toyota tai sellainen jotain...
- Rite19
on se kyllä kirjoitti:
niin käytin autoni ruostesuojuksessa (Audi A6 2007) eli aika tuore.. juuri hommattu..kevät kuumeessa..auto suojattiin ja vahaus takuun kera .. kaikin puolin tyytyväinen ..Siis yllättävän.Koska oon aika vakaumella käyttäny autojani merkki huollossa.. ei siinä ettei merkkihuollossa olisi kaikki toiminut, mutta samalla tuli hommattua myös autoon uudet kesä 20 tuumaset vanteet kumien kera ja mielestäni aika hyvään hintaan .. ja auto tuli suojauksen ajaksi.. se oli tietysti tosin aika "koppimopo" aygo toyota tai sellainen jotain...
Käytin Kuopion Ruoste-estossa (Korhonen) autoni ja olin kyllä tyytyväinen palvelu oli erinomaista ja alkanut maalin irtoileminenkin korjattiin läheisen maalaamon kanssa yhteistyössä. Työ oli tehty minusta hyvin. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922