Pekko aikamiespoika elokuvat ovat elokuvahistorian huonoin tuotos... voi kauheus sentään. Kaikki kopiot kyseisesistä elokuvista heti poltoon.
KAIKKI PEKKO ELOKUVAT
4
2333
Vastaukset
- mitä?
Ihan hyviä leffojahan nuo Pekot ovat :D
Ei niitä tosin kannata liian vakavasti ottaa! - ...PAUKKU!!!
Vähän kuin Ere Kokkosen laatua!!!Eiks je!!
- minävain0303
Aloittaja ei tiedä mistään mitään. Ärsyttää tollaset idiootit, jotka tulee väittämään tollaista tänne, helvetin dorka. Pekko-elokuvat ovat parhaita! Nykyisin tehdään täyttä páskaa noihin verrattuna.
- elähauku
Eihän ne mitään laatuelluja ole tarkoituksellakaan, mutta niissä on kyllä ainesta kulttielokuviksi.
Ja ehdottomasti mun mielestä viihtellisempiä kuin Turhapurot. Samaa kaliberia siis molemmat, mutta Pekkoja olen jaksanu kattoo myöhemminkin. Pekko on symppis hahmo. Harmitonta ja hyvin tehtyä viihdettä, kaunista luontoa ja vähän hupsuja maalaisihmisiä. Tosin Jope Ruonansuun olisi voinut jättää pois. Kyllä näilläkin elokuvilla on paikkansa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772