moikka. Olen vähän tietämätön, että miten siinä supermonivedossa sillä seittämällä oikein saa. Kun sain eilen 0,05 panoksella seittemän oikein ja kerroin oli kai 2197. Näköjään voitin sillä 220 eurova.
Luulin että oisin saanu 0,05 panoksella 110€!?
Miten toi sitten lasketaan oikein?
Kiitän
supermoniveto?
6
3194
Vastaukset
- $Gold Dollar$
Sulla oli yksi joukkue väärin ja sille joukkueelle olit laittanut 2 eri maalimäärää.
Esim. jos sulla oli Suomelle vaikkapa 0 ja 2, niin seitsemän oikein menee molempien maalien kautta eli 2x7 oikein.
Tulikohan tarpeeksi epäselvästi kerrottua...?- MK81
Joo just noin se meni, paitsi että oli englannille 2 ja 3....perk...Ei vois enempää kyrsiä.
Mut kiitti tiedosta! - Pröööt
MK81 kirjoitti:
Joo just noin se meni, paitsi että oli englannille 2 ja 3....perk...Ei vois enempää kyrsiä.
Mut kiitti tiedosta!Muuten sama homma mulla, paitsi että Englannille oli maaliluvut 1,2,3. Kylläpä vituttaa, vaikka 330 euroa tulikin.
- amazed!
Pröööt kirjoitti:
Muuten sama homma mulla, paitsi että Englannille oli maaliluvut 1,2,3. Kylläpä vituttaa, vaikka 330 euroa tulikin.
siis miten oote kuitenki voittanu vaikka ette oo saanu kaikkii oikein?? jos kerta esim.englannin peli väärin..
- riittää
amazed! kirjoitti:
siis miten oote kuitenki voittanu vaikka ette oo saanu kaikkii oikein?? jos kerta esim.englannin peli väärin..
kun on oikein vähintään 7.... katto vähän. sitä täällä sössitään ny... tää on sitä uutta aikaa veikkauksessa. otetaan tyhmiltä kenon lisäksi rahat pois.
- Anonyymi
Mikähän olis ollu 4 ottelun kerroin kun pelicaan Tappara olis päättyy 3-4?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685224Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2644323Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013950Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651381- 171019
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61009Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38963- 94899