olen korviani myöten ihastunut vesimiesmieheen! itse olen oinas.
vielä ei kovin hyvin tunneta ja haluaisin edetä "järkevästi", (en ajaa miestä pois innokkuudellani) jos tästä vaikka tulis jotain
helppiä vesimiehet ym.!!!
13
2177
Vastaukset
- bones
No pistä 1 viesti, mutta ÄLÄ YHTÄÄN ENEMPÄÄ, muuten vaan ärsytät vesimiestä.
Laita siis toi 1 viesti, ja katso jos joskus vastailis. Äläkä missään nimessä laita mitään kysymyslitaniaa siihen sitten. Pysy viileänä niin asiat voi kehittyä. Liian tunkeileva ihminen on vesimiehelle pahin painajainen ja se ottaa heti välimatkaa. - Veskarityttö
Teeppäs itse aloite... Pistä vaikka viestiä juuri tyyliin että mitäs kuuluu tms. Riippuen tietenki saamastas vastauksesta, kirjottelet hänelle takaisin niin kauan kuin löytyy jotain aihetta kirjoitella. Siis jos hän kysyy sinulta jotain, niin tietenkin kannattaa vastata. Mutta jos hän ei hirveänä kysele sinulta mitään(=sinulla ei ole "syytä" enään hänelle kirjoittaa), pidä tauko. Älä "väkisin" lähettele viestejä ja yritä jatkaa jutustelua.
Jos näin käy(niin kuin suuresti epäilen) anna asian ja hänen vähä aikaa olla. Jos hänestä ei kuulu vähään aikaa mitään, voit uudestaan pistää viestiä jne. yrittää "lämmitellä" häntä. Mutta jos hän joku päivä itse, oma-aloitteisesti pistää sinulle viestiä, niin se kertoo jo jotain ;)
En voi sanoa muuta kuin, että älä hiillosta joka päivä viestillä "Mitä kuuluu" tai vastaavaa. Älä anna heti alussa kuvaa että olet ihan rakastunut, vaikka olisitkin. Koska jos esimerkiksi minä saisin jo viikon tai kahden päästä viestin että "Rakastan sinua" tms., se juttu loppuisi siihen(valitettavasti näin on pari kertaa käynyt)!
Eli sinun ei pidä olla liian "helppo", sinun ei pidä "ahdistella" häntä, vaan sinun pitää olla "siistin ja järkevän viileästi" kiinnostunut :)
Pikku hiljaa hyvä tulee... Mutta nämä olivat vain minun omia mielipiteitäni, miten minut saa iskettyä ;)
Mutta tsemppiä sinulle malttamaton! :)- malttamaton
vinkeistä!!! katsotaan kuin käy, vai käykö mitenkään. viestiä odotellessa ;)...
vielä sellaista, että hurmaako vesimiesmiehen naisellinen nainen vai...? mistäköhän vesimiesmiehet (tai yleensä vesimiehet) mahtaa pitää? jnejnejne, tietoja kaivataan!!! :) - mmmzzz
malttamaton kirjoitti:
vielä sellaista, että hurmaako vesimiesmiehen naisellinen nainen vai...? mistäköhän vesimiesmiehet (tai yleensä vesimiehet) mahtaa pitää? jnejnejne, tietoja kaivataan!!! :)sellainen nainen joka on oma itsensä eikä pohdi että millainen hänen pitäisi olla. yleensä jeesaa jos on hyvinkin persoonallinen ja erikoinen, mutta aivan sama kunhan on oma itsensä, se on tärkeintä, vesimies kyllä tunnistaa teeskentelyn ja roolissa elämisen
- aito ja oikea
mmmzzz kirjoitti:
sellainen nainen joka on oma itsensä eikä pohdi että millainen hänen pitäisi olla. yleensä jeesaa jos on hyvinkin persoonallinen ja erikoinen, mutta aivan sama kunhan on oma itsensä, se on tärkeintä, vesimies kyllä tunnistaa teeskentelyn ja roolissa elämisen
Nimenomaan. Ei saa teeskennellä. Oinaista tiedän sen verran että ovat kovia flirttailemaan. Älä missään nimessä liikaa flirttaile vesimiehelle, malttamaton. Vesimies pitää sitä kanamaisena, ja se taas ei iske vesimieheen. Sellainen nainen käy vaan sänkyyn, ei kumppaniksi. Siis vesimiesmiehen mielestä. Kanamaisuus on ehdottomasti kiellettyä, koska se on teeskentelyä!! Ole aito mikä oletkin!
- Nimetön
kommenttina veskaritytön "Mutta nämä olivat vain minun omia mielipiteitäni, miten minut saa iskettyä ;)"
Vesimiesmiehen mielipide on aika pitkälti sama. Jos käy liikaa päälle, niin alkaa ahdistaa.
Onhan se imartelevaa, että joku on tosi kiinnostunut mutta...jospa vaikka vesiMIES haluaakin olla itse se joka päättää omista asioistaan. - Nimetön
malttamaton kirjoitti:
vielä sellaista, että hurmaako vesimiesmiehen naisellinen nainen vai...? mistäköhän vesimiesmiehet (tai yleensä vesimiehet) mahtaa pitää? jnejnejne, tietoja kaivataan!!! :)"vielä sellaista, että hurmaako vesimiesmiehen naisellinen nainen vai...? mistäköhän vesimiesmiehet (tai yleensä vesimiehet) mahtaa pitää? jnejnejne, tietoja kaivataan!!! :)"
Vesimiehen voi hurmata naisellinenkin nainen.
Vesimiesmiehet pitää kaikista naisista ;-) , "kanoista" "järkevistä" ja siltä väliltä.
Jonain päivänä yksistä, toisena toisista eikä ne sulje ketään pois.
Lähes joka päivä susta pitää löytyä joku niistä naisista joista se pitää... Älä tunge itseäsi yhden naisen tiukkaan muottiin tai muuten olet kohta liian tuttu ja arvattava. Ehkä muutkin vesimiehet (kuin minä) on niitä tutkijoita ja tiedemiehiä joille pitää löytyä aina haastetta.
- malttamaton
lupaavalta kuulostaa, Aito kun olen!!!
aina on kundi vastannut viesteihini (ainakin tähän asti) ja jopa tentannu mua, itse en kauheasti ole uskaltanut tenttailla...
kiitos!!!!!- vapauden huuto
No sitten se on ehdottomasti kiinnostunut susta!!! Eli hyvältä näyttää!! :D
- WaterWoman
Aito ihminen sytyttää kenet tahansa. Ole luonnollinen, keskustele syvällisesti.
Mutta, parasta on, et annat vesimiehen viedä ja itse vikiset. Teillä onnyt yhteys, kun kerta vastaa viesteihin jne.. Kyseleekin jotain, anna mennä omalla painolla. Ja muista Rakkaudesta puhutaan vasta kun ollaan suhteessa, ei liian aikaisin, se pelottaa ja karkoittaa vesimiehen taatusti, sillä hänen pitää rakastua sinuun ja myöntää tunteensa ennen sinua.
- uusifani
et voi jättää asioita roikkumaan tai kesken, et varsinkaan tunneasioita vesimiehen kanssa, sillä vesimiehenkään tunteilla ei voi leikkiä. Jos sulla on hyviä tunteita nyt niin sun pitää tietysti jutella miehen kanssa ja olla sen kans eikä päästää muita väliin sössimään. Kypsä vesimies arvostaa sinun tunteitasi ja tarvittaessa päästää jopa sinut vapaaksi. Toki haastetta on kaikissa muissakin merkeissä mutta vesimies tarvii ehkä enemmän vapautta kuin muut, ei kahleita. Etkä voi pakottaa. Vesimies antaa kaiken - siis kaiken - vapaaehtoisesti sinulle jos vaan ansaitsen sen luottamuksen älyllisesti, sosiaalisesti ja tunteiden tasolla. Samat haasteet kait on myös muiden kanssa... onnea vaan.
- picheron
Vesimies heiluttaa tahtipuikkoa. Sillä on oltava vapaus, niin se antaa kaikkensa. Eikö sillä ole velvoitteita? Vesimies voi siis olla kaksin, mutta on kuitenkin yksin. Vesimiehen orkesteri on hyvin pieni.
- riku2345
Mieti tarkkaan miten etenet, koska olet Oinas niin älä ihmeessä hätiköi...jos haluat hyvän pitkän suhteen veskarin kanssa, niin ole rehellinen aikomuksissasi.
Minä itse olen vesimies(m) ja kumppani oinas(n).
Nyt tuli ero koska paljastui että tämä oikku naisellani löytyi luurankoja kaapista.. siis vanhjoja ex:iä.
Nyt vaan ilmoitin oikkunaiselleni että nyt tämä poika lopettaa suhteen.
Eikä hän tiedä minkä takia lopetin suhteen, mutta tälläisia me veskarit olemme.. jos hiukankin epäilyttää toinen niin kaikessa hiljaisuudessa lähdemme nostelemaan.
Meille veskareille on tärkeintä ja ennenkaikkea luottamus ja kunnioitus.
Mutta onnea jos onnistut veskarisi kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982