Hei!
Millaisia kokemuksia Ahon tallista (Rantsilassa)? Millaiset olot hevosilla? Onko tarhat hyvät, karsinat ehjät ja tarpeeksi purua, minkälaatuinen ruoka yms.? Entä maastot ja kenttä?
Eli kannattaako viedä oma polle sinne?
Ahon talli, hevosten hyvinvointi?
4
826
Vastaukset
- emt.
no moi.
Mun mielestä siellä on ihan hyvät oltavat hevosilla ja aika isot tarhatkin.. eise kuitenkaa mitenkää huippu hyvä talli oo!! mut voisin mäki ehkä viiä mun hepan sinne... - ainakin
ainakin ohikulkiana olen huomannut paikojjen olevan ihan siistit ja aituusten isot. en siis ole käynyt lähempää tutkimassa
- tyttö15
en veisi omaa hevostani edes ilmaiseksi. paikanpäällä en ole koskaan käynyt, mutta kuvat tallin hevosista ovat sen verran järkyttäviä että... ja muutenkin hevosten kohtelu vaikuttaa vähän erikoiselta. lisää voisit kysellä vaikkapa hevostalli.netin foorumista, siellä joku osaa varmasti kertoa lisää.
- hoitaja01
ahon tallilla hoidetaan hevosia todella hyvin, itse olen ollut siellä hoitajana kohta vuoden ja karsinat ovat ehjät ja sopivat, ruokaa saa sopivasti, tarhat isot ja kengitykset yms ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770