Oma cadillac taas mietteissä,mutta pitäs vielä varmistua muutamista jutuista. Osat kuulemma törkeen hintasia?? onko näin? siis miten on näissä 80-luvun alun takaveto peleissä?
Varaosat kalliita??
6
2311
Vastaukset
- CadillacMiäs
oli vuosimalli käkkylässä mikä tahansa.
Etenkin korinosat & kromit & "pisteosat" hinnakaita. EIkä löydy paikallisesta Harakiri-varaosaliikkeestä.
80-lukuisten takavetomallien tekniikan osat usein samoja kuin esim. Chevyssä. Noiden kohdalla jotain helpotusta siis...- tapastikos
Nämä on vähemmistöön kuuluvien, takaavetävien miesten miehien suosiossa..
- GM.
tapastikos kirjoitti:
Nämä on vähemmistöön kuuluvien, takaavetävien miesten miehien suosiossa..
mieltäsi niin kovasti askarruttavan asian ja menet kysymään henk. kohtaisesti, kun seuraavan kerran tapaat Cadillacilla ajelevan. Kysyt/toteat suureen ääneen vain, että "olet varmaan niitä poikia, kun ajokkinasi on Cadillac".
Hyviä kysely/testipaikkoja vastaukselle löytyy, jos ei muuta niin isoimmissa kaupungeissa järjestettävät cruisingit.
Tarkista etukäteen, että tapaturmavakuutuksesi on kunnossa.
- STS-98
osat ovat erittäin kalliita. Itse olen ajellut nyt kolmatta vuotta Caddylla, eikä osia ole tarvittu, tosin vaihdelaatikon öljynvaihto oli huippukallis.
- Kodeiini
Cadillac on halpa auto hankkia ja kallis auto ylläpitää.
- usajaakoppi
jos tahdot vaihteisto ongelmia nii hanki itsellesi 80 luvun cadillac !
vaihteisto muuttuu vuonna 80 , sitä ennen pommin kestävä hydra matic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718