Miksi saadakseni orkun joudun venyttämään jalkojani todella kovasti suoriksi? Välillä meinaa ihan suonta alkaa vetämään. Eihän jaloilla ja orkulla luulis olevan mitää yhteistä..? Onko muilla samaa "ongelmaa"? Mistä tuo voisi johtua? Se on ihmetyttänyt minua todella paljon ja karsinut monia ihania asentoja, joten haluaisin saada tuohon jotain vastausta..
orgasmi ja jalat=?
6
6576
Vastaukset
- nuori mies
on sama ongelma mutta olen mies x) jalasta alkaa suonta vetämään outoa ei aina kyl
- on joo
Kyllä, niin että reisilihakset kramppaa. Olen mies
- mimmu
Mulla menee taas sillai, että kun orgasmi tulee, niin mun on pakko vetää jalat koukkuun, ja sekin haittaa monia ihania asentoja :D
Kyl se on se kkovartalo-orgasmi varmaan joka vaikuttaa joteki jalkoihinki, en vaan saa niitä pidettyä suorina vaikka yritän.. ja loppujen lopuks en edes halua koska koukussa SE tuntuu ihanemmalta.. X) nää on mystisiä juttuja - nainen--80
liittynee varmasti lantionpohjan lihaksiin muihin lihaksiin sillä alueella. eli oot oppinut käyttämään noita lihaksia kuvaamallasi tavalla. jos se häiritsee sua niin kehittele muitakin liikkeitä/asentoja, joissa lihakset jännittyvät samalla tavalla kuin jalkoja "jännittämällä". lantion lihasten huomioiminen ja ymmärtäminen onkin tosi tärkeää, kun kaikilla se orgasmi ei vaan tulla tupsahda, vaan toisten täytyy sitä itse aktiivisesti yrittää.
- been there
liittyy asfyksiaan, eli hapenpuutteeseen ja näinollen suurempaan nautintoon. Reidet ja pakarat on isoja lihaksia pullollaan, vievät paljon happea. Siihen vielä vähän hankausta ja hengen pidättelyä, niin ah! :)
- joooops
Eli yrittäkää ihan itseksenne ilman kumppania, niin että ette suorista jalkoja, vaan jännitätte toisia lihaksia. Huomasin itselläni saman "ongelman" ja pääsin siitä eroon kokeilemalla ja yrittämällä eri juttuja. No joo, enpä osaa selittää näitä juttuja sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot763621Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332979- 772676
- 282644
- 192395
- 522272
- 561911
- 581746
- 151702
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111653