miksi mies ei halua suudella? yhdessä oltu 2 vuotta ja ennen suudeltiin ja paljon. ja nyt se loppu.. oon puhunu aiheeasta mutta mies vaan ynähtelee eikä puhu.. kaipaan suutelua...
no kiss
12
2149
Vastaukset
- :-(
Alkuvaiheessa suudeltiin tosi paljon, ja parin vuoden jälkeen tuntuu miehelle olevan hirveä vaiva vaikka pelkästä hyvänyönsuukosta. Inhottavaa joutua koko ajan pyytelemään pussailua, kun omasta mielestä sen pitäisi olla osa normaalia elämää päivittäin. :-(
- tosi sääd
elenki yritin antaa pusua miehelleni mutta ei niin ei.. tosi ahdistavaa
- hellyyttä vailla
Juuh, eipä munkaan mies anna suukkoja kahden vuoden seurustelun jälkeen, ei pahemmin hali eikä osoita mitään hellyyden merkkejä, viime seksikerrastakin on kolmisen viikkoa aikaa. Minä taas haluaisin kovasti hyvänäpitoa, halimista, pusimista ja rakastelua. Toivotonta menoa.
- KOKEMUSTA ON MINULLA..
KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN. - myöskin
KOKEMUSTA ON MINULLA.. kirjoitti:
KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN.liityn joukkoon...
mies kyllä antaa pikku pusuja. mutta sitä kunnon suutelua(kieli mukana) ei ole ollut vuoteen.. kaipaan sitä. alku aikoina oli paljon jopa 10min. kiihkeää suutelua. muutenkin sängyssäkin on alkanut olemaan tyylsempää.ei ole enää ihanii esileikkejä... - myöskin--
KOKEMUSTA ON MINULLA.. kirjoitti:
KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN.liityn joukkoon...
mies kyllä antaa pikku pusuja. mutta sitä kunnon suutelua(kieli mukana) ei ole ollut vuoteen.. kaipaan sitä. alku aikoina oli paljon jopa 10min. kiihkeää suutelua. muutenkin sängyssäkin on alkanut olemaan tyylsempää.ei ole enää ihanii esileikkejä...
- tympääntynyt tyttö
liityn joukkoonne...
en muista koska viimeksi olisin saanut suukon. ;( ykllä tuo mies antaa minun pussata, mutta oma-aloitteisuus vuoden seurustelun jälkeen täysi nolla. puoli vuotta sitten oli ihan eri meininki.- on kohtalotovereita
meilläkään ei pussata eikä rakastella. ennen noin 2,5v sitten meininki oli ihan toinen, silloin pussattiin ja seksi oli upeaa. kun taas nyt. välillä' tuntuu että mies pettää minua. onko muilla seksi vähentynyt?
- on todella outoja
on kohtalotovereita kirjoitti:
meilläkään ei pussata eikä rakastella. ennen noin 2,5v sitten meininki oli ihan toinen, silloin pussattiin ja seksi oli upeaa. kun taas nyt. välillä' tuntuu että mies pettää minua. onko muilla seksi vähentynyt?
meillä on seksi vähentynyt siis todella radikaalisesti. ennen mies valitteli että pihtaan,mutta nyt kahdenm vuoden jälkeen hän on se joka pihtaa. eilen mainintsin että olemme rakastelleet KAKSI kertaa kuukauden sisällä. mies sai hirveän raivokohtauksen ja huusi että eipä ole naiset ennen laskeneet kertoja hänen kansaan ja mitäs valitan.. todella epätoivosta
- kaipaan suudelmia
Sama ongelma täällä kerran kysyin mikset suutele että mun pitää väksisin se suudelma siulta hakea
Vastaus yhm ärgh pah.- pieni pusu sillointällöin
minun ukko vastas kun kysyin että miksi emme suutele kuten alkuaikoina niin hän vastasi:" siksi koska nään sua joka päivä" tuli vähän pahamieli
- juttu..
joo, toinen kun nyt vaan ei tykkää suutelusta. Ei oo tykänny kielisuudelmista koskaan, pieniä kuivia suukkoja, etenkin poskille. Ei tykkää myöskään rakastella. Tänä vuonna vasta kolme-neljä kertaa ja nekin hyvin vastentahtoisesti. Muuten meillä menee hyvin. Puhutaan paljon ja nuokin asiat on juteltu jo puhki saakka.
Niin muuten, olen mies ja se toinen on vaimoni. Pitäisköhän vaihtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399