no kiss

tosi säääd

miksi mies ei halua suudella? yhdessä oltu 2 vuotta ja ennen suudeltiin ja paljon. ja nyt se loppu.. oon puhunu aiheeasta mutta mies vaan ynähtelee eikä puhu.. kaipaan suutelua...

12

2053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-(

      Alkuvaiheessa suudeltiin tosi paljon, ja parin vuoden jälkeen tuntuu miehelle olevan hirveä vaiva vaikka pelkästä hyvänyönsuukosta. Inhottavaa joutua koko ajan pyytelemään pussailua, kun omasta mielestä sen pitäisi olla osa normaalia elämää päivittäin. :-(

      • tosi sääd

        elenki yritin antaa pusua miehelleni mutta ei niin ei.. tosi ahdistavaa


    • hellyyttä vailla

      Juuh, eipä munkaan mies anna suukkoja kahden vuoden seurustelun jälkeen, ei pahemmin hali eikä osoita mitään hellyyden merkkejä, viime seksikerrastakin on kolmisen viikkoa aikaa. Minä taas haluaisin kovasti hyvänäpitoa, halimista, pusimista ja rakastelua. Toivotonta menoa.

      • KOKEMUSTA ON MINULLA..

        KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
        KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN.


      • myöskin
        KOKEMUSTA ON MINULLA.. kirjoitti:

        KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
        KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN.

        liityn joukkoon...

        mies kyllä antaa pikku pusuja. mutta sitä kunnon suutelua(kieli mukana) ei ole ollut vuoteen.. kaipaan sitä. alku aikoina oli paljon jopa 10min. kiihkeää suutelua. muutenkin sängyssäkin on alkanut olemaan tyylsempää.ei ole enää ihanii esileikkejä...


      • myöskin--
        KOKEMUSTA ON MINULLA.. kirjoitti:

        KATSOKAAS NEIDIT.. ALKU AIKOINA MIEHET HELLI,LELLI,PUSSAS,SUUTELÖI YM. KOSKA EI OLLUT VARMA MITEN JUTTUNNE JATKUU. NYT KUN TEISTÄ JOKAINEN ON OLLUT NOIN 2-VUOTTA YHDESSÄ MIESTEN EI TARVITSE ENÄÄ LELLII TEITÄ KOSKA HE PITÄVÄT TEITÄ ITESTÄÄN SELVYYTENÄ.
        KANNATTAA KOKEILLA KÄÄNTEISPSYKOLOGIAA. ESIM. JOS MIES KYSYY ÉTTÄ MIKSI ET OLE IMUROINUT VOIT VASTATA ETTÄ ETHÄN SÄKÄÄN SUUTELE MUA.. ONNEA TEILLE NYT VAAN JA JOS VOITTE HUONOSTI NIIN UUTTA MIESTÄ KEHIIN.

        liityn joukkoon...

        mies kyllä antaa pikku pusuja. mutta sitä kunnon suutelua(kieli mukana) ei ole ollut vuoteen.. kaipaan sitä. alku aikoina oli paljon jopa 10min. kiihkeää suutelua. muutenkin sängyssäkin on alkanut olemaan tyylsempää.ei ole enää ihanii esileikkejä...


    • tympääntynyt tyttö

      liityn joukkoonne...

      en muista koska viimeksi olisin saanut suukon. ;( ykllä tuo mies antaa minun pussata, mutta oma-aloitteisuus vuoden seurustelun jälkeen täysi nolla. puoli vuotta sitten oli ihan eri meininki.

      • on kohtalotovereita

        meilläkään ei pussata eikä rakastella. ennen noin 2,5v sitten meininki oli ihan toinen, silloin pussattiin ja seksi oli upeaa. kun taas nyt. välillä' tuntuu että mies pettää minua. onko muilla seksi vähentynyt?


      • on todella outoja
        on kohtalotovereita kirjoitti:

        meilläkään ei pussata eikä rakastella. ennen noin 2,5v sitten meininki oli ihan toinen, silloin pussattiin ja seksi oli upeaa. kun taas nyt. välillä' tuntuu että mies pettää minua. onko muilla seksi vähentynyt?

        meillä on seksi vähentynyt siis todella radikaalisesti. ennen mies valitteli että pihtaan,mutta nyt kahdenm vuoden jälkeen hän on se joka pihtaa. eilen mainintsin että olemme rakastelleet KAKSI kertaa kuukauden sisällä. mies sai hirveän raivokohtauksen ja huusi että eipä ole naiset ennen laskeneet kertoja hänen kansaan ja mitäs valitan.. todella epätoivosta


    • kaipaan suudelmia

      Sama ongelma täällä kerran kysyin mikset suutele että mun pitää väksisin se suudelma siulta hakea
      Vastaus yhm ärgh pah.

      • pieni pusu sillointällöin

        minun ukko vastas kun kysyin että miksi emme suutele kuten alkuaikoina niin hän vastasi:" siksi koska nään sua joka päivä" tuli vähän pahamieli


    • juttu..

      joo, toinen kun nyt vaan ei tykkää suutelusta. Ei oo tykänny kielisuudelmista koskaan, pieniä kuivia suukkoja, etenkin poskille. Ei tykkää myöskään rakastella. Tänä vuonna vasta kolme-neljä kertaa ja nekin hyvin vastentahtoisesti. Muuten meillä menee hyvin. Puhutaan paljon ja nuokin asiat on juteltu jo puhki saakka.
      Niin muuten, olen mies ja se toinen on vaimoni. Pitäisköhän vaihtaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe