http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Seksirikoksista syytetty kiisti syytteet p%E4%E4osin/1218141
Vlkoinen mies raiskasi 800 naista
11
675
Vastaukset
- Mutta...
"Syyttäjä vaatii vuonna 1973 syntyneelle miehelle rangaistusta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, seksuaalisesta hyväksikäytöstä, raiskauksen yrityksestä ja raiskauksesta."
Älä kirjoita aivan sormet savuten.
Ei tuossa kirjoiteta pelkästään raiskauksista.
PS.
Mitenhän uutinen liittyy rasismiin?
Oliko uhreina mamuja...- Ei eroa värillä
Väri tai uskonto ei erota - rikos kuin rikos
Ei eroa värillä kirjoitti:
Väri tai uskonto ei erota - rikos kuin rikos
Mutta missä tässä on se rasismi?
- liioitella
Tekoja on 799.
- Väärin luettu
Asian omistajia on 12 tekoja 799, joista suurin osa hyväksikäyttöjä.
Henkilö on siis joko raiskannut tai käyttänyt hyväkseen 12. naista.
Lehtijutun mukaan raiskauksia olisi yksi. Raiskauksen yrityksiä yksi. Loput ovat silloin seksuaalista hyväksykäyttöä, siis osittain vapaaehtoista.
Eli 800 naisen raiskaus on mielikuvitusta.- Forest Gumpeille!
jos se olisi ollut tummaihoinen niin siihenhän Teidän oppien mukaan olisi pitänyt lisätä 12. nyt kun se oli valkoinen ja 800 - se onkin 12.
jos rassut olis käynyt koulua, olisitte va´rmaan opppineet laskemaankin.
Sori Forest Gumpit!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Die Weisse rose - opettele
Forest Gumpeille! kirjoitti:
jos se olisi ollut tummaihoinen niin siihenhän Teidän oppien mukaan olisi pitänyt lisätä 12. nyt kun se oli valkoinen ja 800 - se onkin 12.
jos rassut olis käynyt koulua, olisitte va´rmaan opppineet laskemaankin.
Sori Forest Gumpit!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Die Weisse roselukemaan oikein!
Se, että luet kirjoitetun tekstin, ei tarkoita, että ymmärrät sen.
Sinun kohdallasi se pitää täysin paikkansa. - Häh?
Ne 12 olivat pikkulapsia, eivät naisia!!!
- Häh?
Forest Gumpeille! kirjoitti:
jos se olisi ollut tummaihoinen niin siihenhän Teidän oppien mukaan olisi pitänyt lisätä 12. nyt kun se oli valkoinen ja 800 - se onkin 12.
jos rassut olis käynyt koulua, olisitte va´rmaan opppineet laskemaankin.
Sori Forest Gumpit!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Die Weisse roseEt sitten osaa lukea etkä laskea?
- lukemaan ...
Häh? kirjoitti:
Ne 12 olivat pikkulapsia, eivät naisia!!!
16-17v, eli ei ne mitään pikku lapsia ole. Esim. seksiä harrastetaan hiukan ennen 16v:tä nykyään. Eli aika pitkälti naisia ne oli.
- gbgb
kun kotimainenki osaa, ni tarviiko niitä sit vielä kerätä afrikastaki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644