Täällä oli kerran ainakin yksi aihetta koskeva kysely, mutta en ehtinyt siihen vastaamaan, joten aloitan uuden.
Juu, minulla oli silloin alla uusi Peugeot 504 ja mentiin kavereiden kanssa tanssipaikalle. Parkkipaikat oli aika täynnä ja päätin pysäköidä hiukan syrjemmälle erään pankin seinustalle hiukan pimeään paikkaan. Peruuttelin siinä ikkunoita kohti (oli talvi-ilta muuten, pimeää siis) ja yllättäen kuului jokin epämääräinen ääni takaa. Jarrutin "salamana", vaikka en nopeasti peruutanutkaan. Hetken ihmettelin sitä ääntä ja sitten tuntui kuin olisi noussut tukka pystyyn, kun vilkaisin vasemmanpuoleiseen peiliin. Jonkun vanhan äijän pää häämötti peilistä selvästi, vaikkakin himmeästi peruutusvalon loisteessa. Säikähdin tietysti, että olen peruuttanut jonkun miehen päälle ja eihän siinä auttanut kuin nousta katsomaan miten kävi.
Ei siellä mitään miestä ollut. Olin töytäissyt seinän vieressä olevaa pyörätelinettä ja se miehen pää sattui olemaan sen Osuuspankin ikkunamainoksessa just sillain, että näytti pimeässä peilin kautta katsottuna auton alle jääneltä. Ikkunatkin olivat korkeita ja ne mainokset aika alhaalla.
En siis lähtenyt karkuun, hehheh.
Mokasin kerran minäkin
2
423
Vastaukset
- Erkko!
Tuli mieleen sellainen juttu, mitä siihen edelliseen en laittanutkaan. Noh, eihän tämä ole ratissa mokailua, vaikka olinkin silloin ratin takana.
Noh, ajelin edellisellä autollani '88 BMW 320. Kova peli ja kukkaa enemmän pellissä kuin hipeillä tukassaan. Auto vain aina meni katsastuksesta läpi, joten miksi vaihtamaan. Varsinainen kyttämagneetti se kuitenkin oli. Parhaina kuukausina lentävät pysäyttivät 3-4 kertaa.
Erään työpäivän jälkeen ajelin kotia kohti kahden muun karvaisen ja likaisen työmiehen kanssa. Katselin kun maija tuli vastaan ja heitti perään uparit. Jatkoin matkaani kuten normaalisti. Diskonhan ne pistivät päälle ja pysäytin tien sivuun. Vaikka kuinka monta kertaa poliisi pysäyttää, niin sitä joka kerta hieman säikähtää ja kuvittelee tehneensä jotain pahaa.. vaikka murhan tai pari. =)
Ikkuna auki ja poliisin ensimmäiset sanat: "Onkos tullut juotua?" "Joo," vastaan "oli niin pirun kuuma tänään että vedin varmaan 3 lirtaa vettä."
"Tarkoitin alkoholia" Täsmentää poliisi. "En" vastaan.
Ajokorttia ja rekisteriotetta pyytelee poliisi ja kaivan kortin lompakosta ja annan rekisteriotteen. Poliisi nousu ikkunasta ja tarkasteli papereitaan. Katson lompsaan ja näen ajokorttini siellä. Poliisi kumartui salamana ikkunaan takaisin ja kysyi "onkos tämä herran ajokortti?" Ja antaa pankkikorttini takaisin.
Sitten piti nousta jo autosta ja antaa oikea kortti. Pilliin puhalleltiin ja siihen katselivat kaikki valtion virkamiehet. Mitäänhän en ollut juonut (siis alkoholia) ja sain jatkaa matkaa..
Onneksi ei tullut syytettä lahjontayrityksestä. =D
Kuskin paikalle päästyäni kaverit sai nauraa paskaisesti. - heinikossa
kutevan pariskunnan yli, mutta onneksi pää nousi heinikosta kun autonvalot lähestyivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673