Tietääkö joku mistä Suomessa voisi ostaa Löfbergs Lila kahvia? Varsinkin Löfbergs Lila Skånerost on niin mahdottoman ihanan makuinen. Muutenkin tummapaahtoista kahvia myydään mielestäni tosi vähän Suomessa, mutta luulen että trendi muuttuu vähitellen myös täällä.
Löfbergs lila
5
1707
Vastaukset
- Goya
Löfbergs Lilaa olen Suomessa nähnyt vain Stockmannilla, joskaan en minä nyt ole sitä vartavasten muualta etsinytkään, kun olen tiennyt, että sieltä sitä saa. Skånerostista en mene takuuseen, on sen verran kauan, kun viimeksi panin merkille. Ymmärrän, että se on vähän tummempaa kuin tavallinen? Jos ei löydy sitä, niin kannattaa käyttää muita tummia tavallisia kahveja, kuten esim. Tumma Presidentti tai pari Lidlin halpaa mutta erittäin hyvää kahvilaatua.
- dddd
Eikös sitä ikeassa myyty? Vai muistelenko väärin.
- mokkanokka
Sitä saa Ikeasta varsin halvalla. Mutta varjona paratiisissa on, että Zoega's Skånerost on vielä paremman makuista. Viimeisten 11kk:n todellinen yllättäjä on Nordqvistin REKO, joka on reilun kaupan kahvia, niin yleensä 3,6- 3,9€/500g ja tummapaahtoista. Peittoaa maussa tumman Presidentin, Jacobsit ja Melitan tummapaahtoiset (muttei tietenkään pärjää Skånerostille).
- seittemän
löfbergs lilaa ei saa ikeasta. cittarista saa ainakin kuopiosta löfbergs lilaa:) etsin itsekin sitä
- onpas hinta
http://www.makeria.fi/tuotteet.html?id=56/243
Minä tuon Tallinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823