Turun kaupungin viestintäkeskus estää monikulttuuri kritisoivien mielipiteiden esittämisen julkisin varoin tuetussa keskustelukanavassa. Tämähän taitaa mennä jo laittomuuksien puolelle, sillä tuo on julkisin varoin kustannettu ja siten se ei saa ottaa poliittisesti kantaa. Tai ainakaan estää muita poliittisia näkemyksiä kuin heidän omiansa.
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?nodeid=23&contentid=16903&messageid=12090
RIKKOOKO TURKU LAKIA?
10
609
Vastaukset
- oikeusasiamiehelle
Kerro että Suomessa on loukattu ihmisoikeuksia.
- sillä
on ihan normaalia että puskasta ammutut nimettömät väkänuolet, joillla ei ole muuta tarkoitusta kuin kohteen solvaaminen ja henkilökohtaisuuksiiin menevä piikittely, korjataan pois. Kyllähänä internet saa ihmisten pahimmat puolet helposti esiiin, mutta ei mitä rahansa tarvitse sietää, eikä ainakaan kaupungin sivuillla. Kumma imago kaupungille syntyy muuten.
Pitäisi kai olla itsestään selvää, että lakia ja keskustelupalstan sääntöäjä täytyy noudattaa.
- vitsi kun
olet tyhmä. Ei kai kukaan ole sanonutkaan, etteikö lakia tulisi noudattaa. Keskustelupalstan säännöt ovat sitten eri asia kun Suomen laki. Jos keskustelupalstan säännöissä sanotaan, että monikulttuuria ei saa kritisoida, niin se ei ole lainmukainen ja siten rikkoo lakia!
- die Weisse Rose
vitsi kun kirjoitti:
olet tyhmä. Ei kai kukaan ole sanonutkaan, etteikö lakia tulisi noudattaa. Keskustelupalstan säännöt ovat sitten eri asia kun Suomen laki. Jos keskustelupalstan säännöissä sanotaan, että monikulttuuria ei saa kritisoida, niin se ei ole lainmukainen ja siten rikkoo lakia!
hyvä Turku!
vitsi kun kirjoitti:
olet tyhmä. Ei kai kukaan ole sanonutkaan, etteikö lakia tulisi noudattaa. Keskustelupalstan säännöt ovat sitten eri asia kun Suomen laki. Jos keskustelupalstan säännöissä sanotaan, että monikulttuuria ei saa kritisoida, niin se ei ole lainmukainen ja siten rikkoo lakia!
Mutta nämä säännöt eivät riko lakia.
- sossuna kuvittelet
Erasmus kirjoitti:
Mutta nämä säännöt eivät riko lakia.
että sossujen ideologiaa saa puolustaa millä tavalla tahansa, mutta ei julkinen keskustelukanava saa estää monikulttuurin kritisointia. Eri asia on tietysti yksityinen, mutta nyt on kyseessä julkinen kanva!
- Vanha pieru!
sossuna kuvittelet kirjoitti:
että sossujen ideologiaa saa puolustaa millä tavalla tahansa, mutta ei julkinen keskustelukanava saa estää monikulttuurin kritisointia. Eri asia on tietysti yksityinen, mutta nyt on kyseessä julkinen kanva!
Mene sinä vaan sossuusi
sossuna kuvittelet kirjoitti:
että sossujen ideologiaa saa puolustaa millä tavalla tahansa, mutta ei julkinen keskustelukanava saa estää monikulttuurin kritisointia. Eri asia on tietysti yksityinen, mutta nyt on kyseessä julkinen kanva!
että julkista kanavaa ei koske lain ja hyvän tavan asettamat rajoitukset.
- .-.-.-.-
Onkohan tämä rasistinen laulu.
http://www.kaytanhousuja.com/biisit/turkulaiset_on_mulkkuja.mp3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644