seurustelen härkämiehen kanssa ja ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää mitä astrologia tai kokemus kertoo veskarinaisen ja härkämiehen suhteesta??? saa kertoa ihan rehellisesti, ei meidän suhde tähän kaadu vaikka kommenttia tulisi vaikka ja mitä :)
härkäkö??
7
1338
Vastaukset
- Akilla
Olen aina tullut veskarinaisena hirmuisen hyvin toimeen härkämiesten kanssa, tosin en ole seurustellut koskaan! Oikeastaan muutamasta olen jopa toivonut, että olisin ollut kiinnostunut muutoin kuin kaverimielessä, niin hyvin on juttu luistanut.. =/
- VMN
Mahtavia muistoja, puol vuotta sitten kerrankin olin onnellinen!! Uskon että myös hän oli, sanoikin olevansa... Ainut ihminen joka sai minut elämään, ymmärsi tai ainakin yritti ymmärtää asioita joita en itsekään täysin ymmärtänyt..(!!?) Todella kiltti, huomaavainen, luotettava jne... Sit tapahtu jotaki, en tiedä vieläkään mitä, se juttu vaan loppu... Ehkä kyllästy siihen et en koskaan ollut kuitenkaan valmis sitoutumaan tai sitä ei vaan enää kiinnostanut taikka sit päissään sanoin/tein jotain väärää, IKÄVÄ vieläkin... Jäi ihan auki koko juttu, eikä riitä rohkeus sitä selvittämään... Mut toivon onnea teille!=)
- nm. kokemusta on
Liian mielikuvitukseton persoona vesimiehelle. Ylirauhallinen härkä->ei sovi. Ei mitään haastetta...Voi tietysti onnatakin...(epäilen).
- Quenitta
Itse olen seurustellut 4 vuotta härkämiehen kanssa ja hyvin luistaa, vaikka riitoja oli alkuvaiheessa omistushalun takia. Härät leimaataan aina tylsiksi, mutta ei pidä paikkansa.. sen verran härkiä tunnen. Meidän suhde on ainakin tasapainoinen -minä olen oppinut sitoutumaan ihan omasta tahdosta ja härkä on oppinut relaamaan vähän enemmän!
Molempia merkkejä yhdistää ainakin itsepäisyys, olen huomannut sen näin 4 vuoden aikana... ;)
Vesimies ja härkä on oiva yhdistelmä kunhan vesimies on jo tarpeeks seikkaillu ja valmis sitoutumaan kunnolla... Onnea teille! - en suosittele
Härät ovat mainioita kavereitä/ ystäviä vesimiehelle mutta ei oikein sovellu kumppaniksi. Monet ystäväni ovat olleet härkiä. Ajatuskin seurustelusta härän kanssa puistattaa. Tiedenkin saatta löydyä sopiviakin pareja...
- vesinainen
Kyllä sopii. Se riippuu enemmän ihmisistä kuin koopeista. Tiettyjä peruspiirteitä vesimiehillä ja härillä on, mutta ympäristö, kasvatus ja elämänkokemukset muokkaavat ihmistä suuntaan ja toiseen. Itse olen varmasti tyypillinen, erikoinen vesimies, mutta maailma on opettanut jo yhtä ja toista. Härkäkin voi olla hyvin yllätyksellinen, kiinnostava ja ei todellakaan tylsä ihminen. Sen tiedän nyt viimeistään, kun sellaisen kohtasin. Tunsin itseni aivan tavikseksi hänen rinnallaan.Siihen olisin jäänytkin, jollei maailma olisi toisin päättänyt. Elämä on..
- veskarinaiselle
riippuu todellakin kasvatuksesta. Olin naimisissa yli 10v. maajussihärän kanssa ja ihailin sitä rauhallisuutta, tyyneyttä. Hän on elämän pienistä perusasioista nautiskelija, eli tarvinnut mitään "hömpötyksiä". Minä niitä hänelle sitten opetin ja näytin maailmaa, kyllä hän nautti siitä ja minusta. Ikimaailmassa ei olisi pettänyt minua, ei halunnut minunluotani minnekään...meillä on kolme lasta ja ikäeroa 10v. Hän on siis perusarvoiltaan kunnon mies, mutta ajatteli loppupeleissä kuitenkin vain itseään, ei lapsia eikä minua. Tämä johtui kyllä paljon lapsuudesta ja kasvatuksesta, mutta mitä olen muita härkämiehiä tavannut, presiis samanlaisia vanhemmiten (yli 40v.)Ruoanlaittoa hän ei voinut ajatellakaan(ei oltu opetettu), ei mitään lahjoja, ei pieniä yllätyksiä(ei kuulunut tämän perheen tyyliin). Kertaakaan ei kysynyt miten jaksan, vaikka olin aivan loppu, ei huomannut(valitin kyllä ja anoin apua). Kaikki ihanuus oli aina sitä että hän sai siitä itselleen jotain. Eli kaikki sujui niin kauan hyvin kun tein kahta työtä mukisematta ja hoidin vielä lapset, sillä seurauksella että burn outejä vähän väliä. Nyt olemme eronneet ja lapset ovat tyytyväisiä. Tärkein mitä seuraavasta miehestä haluan on hellät kosketukset ja toisen huomioiminen ja nätisti puhuminen(ei karjumista). Tällainen itsekin olen ja rahalla ei ole mitään merkitystä eikä sen tavoittelemisessa, juodakin saa, eli rentoutua. Elämä ei ole niin vakavaa, tätä yritin hänelle opettaa, turhaan. Tämä mies on ehkä poikkeus, mutta uskon että tietty itsekkyys ja jääräpäisyys ovat härkämiehen piirteitä, joita on vaikea soveltaa lapsiperheessä.Koska lapset ja heidän tarpeensa ovat etusijalla tietyssä vaiheessa. Hän oli yksi lapsi minulla muiden lasten joukossa, ja tunsin itseni justiinaksi ja niskavuoren hetaksi.....ja tätä aikaa kesti niin kauan että sain tarpeekseni. Ehkä olisi mennyt jos olisi ollut vain yksi lapsi, meillä kolme. Ja lisää olisi halunnut,voimat loppui meikäläiseltä ja järki tuli päähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982