Niin sitä pohdiskelin, että onko mahdollista kasvattaa jotain syötäväksi kelpaavaa ihan ikkunalaudalla tai keittiön pöydällä tms? En omista pihaa tai parveketta, mutta alkaa peukalo vihertää :)
Kaikki vinkit ja ideat ovat tervetulleita. Kiitoksia etukäteen!
kasvattaminen sisällä?
7
2675
Vastaukset
- maustekasvit
käyvät. Mulla on aina basilikaa ja kirveliä keittiön pöydällä kasvamassa. Kevättalvella kun sipulit alkaa työntää ituja, laitan ne kukkaruukkuun ja napsin siitä lautaselle.
Kirsikkatomaattia olen joskus kasvattanut ikkunalaudalla ja paprikaa.
On niitä varmaan muitakin, kokeilemaan vaan rohkeasti. - Kepa
Ruukkusalaatin syötyäsi tyrkkää juurakko ruukkuun. Uutta tulee hitaasti mutta varmasti.
- vaikka mitä
me kasvatettiin kerran päiväkodissa lasten kanssa jopa porkkanoita. Otettiin tyhjä maitopurkki ja leikattiin se ihan ylhäältä auki, siiten vaan täyteen multaa ja neljä siementä sopivin välein. Sitten sitä maisteltiin n. kuukauden päästä omia porkkanoita. Hauskaa ja hyödyllistä. Voit istuttaa vaikka uudet aina viikon välein niin on aina tuoretta porkkanaa.
- jkjkjkjk
Ai kuinka hauskaa,,,olis kiva kokeilla
- Tallukka
Siis porkkanoita sisällä maitotölkeissä!!!
Uskomatonta ja erittäin kekseliästä!
Mä kokeilen ihan varmasti sitä nyt keväällä!!!
Olen kuullut, uusista perunoista...
Että, joku on kasvatellut keväällä uusia perunoita kotonaan ämpäreissä!
Itselläni on tillit, persilijat, salaatit ikkunalla..
Laittakaa ihmeessä lisää hyviä ideoita niitä kaivataan aina!!!
Mitenhän mahtaisi onnistua nauriin kasvatus kotona sisällä???
- Sarviku
Minulla niin nätti nauriin kasvamaan alkanut ns, naatti. Mietin ,että kokeilen sen istuttamista laatikkoon eli pysyisikö hengissä ja kasvais suureksi nauriiksi.Koitan kuitenkin ,mutta jos jollai on kokemuksia antakaa tietoa. Ja kiireesti.
- Pistäposkeenvaan
No ei nauriita naateista kasvateta. Nauris kylvetään simenestä. Mutta nauriin naatit voi syödä, pyöräytä pannulla notkeiksi ja pilko lisukkeeksi. On hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002