Eli booli pitäs saada aikaan,aineksia on passoaa ja kirkasta,mitä muuta lisäisin ja missä suhteessa???
Vastaukset 2
- vaikkapa
appelsiinimehua tai muuta hedelmämehua, hedelmiä ja jos haluat happoja booliin, niin appelsiini tai sitruunalimua
- heli
Minkälaista boolia haluat? makeaa, kirpeää..?
jos hieman kirpakka kelpaa niin laita passoaa, kossua ginger alea, bitteriä ja sitruunaesanssia. bitteriä puolet vähemmän kuin gingeriä niin tulee aika pirtsakan makuinen.ja halpa, kun limpparit saat 1½litran pulloissa ja se sitruuna esanssi maksaa muistaakseni vaan jotain euron luokkaa. koristeeksi vaikkapa sitruunaa. ja saman voi myös tehdä ilman esanssia niin kirpeys jää pois mutta on hyvä.
toinen mikä sopii passoan kanssa on kyllä juuri tuo tuoremehu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518