Kaipaisin tietoja kolmoishermon (silmähermon) halvauksesta.
Kolmoishermon/silmähermon halvaus
4
6501
Vastaukset
- Serkku
ap.
- sieltä löytyy
Elikkä Googleta sieltä saat tietoa ko. asiasta!
- susa
Mulla monihermotulehdus johon kuuluu myös silmähermohalvaus. Muuten olen jo toipunut mut silmät ei viel täysin, niissäkin jo kyllä toipumista tapahtunut. Mulla toipuminen tapahtunut ihan itsestään, ilman lääkkeitä, mut hitaasti!! Aikaa sairastumisesta nyt about 2kk. Millaisia sun oireet on?
- niin monta
susa kirjoitti:
Mulla monihermotulehdus johon kuuluu myös silmähermohalvaus. Muuten olen jo toipunut mut silmät ei viel täysin, niissäkin jo kyllä toipumista tapahtunut. Mulla toipuminen tapahtunut ihan itsestään, ilman lääkkeitä, mut hitaasti!! Aikaa sairastumisesta nyt about 2kk. Millaisia sun oireet on?
asiaa, mutta kun ei nyt tahdo voimia riittää kysymyksen aetteluun. Täältä löysin sivun jossa on ihmisillä samoja vaivoja; erilaisia hermotulehduksia tai-halvauksia.Itsellä ollut n. 25 v. sitten lapaluunkannattaja lihaksen hermovaurio.Se uusi 4-5v. sitten, eikä ole parantunut. Ortobedi asnoi,että parantuessaan ko.hermoa ei saa rasittaa,jottei veny. Kipu tuntuu pistävänä lapaluun alla ja erittäin yöllä. Nostella voi,mutta sen jälkeen kipeytyy juuri pistäväksi kivuksi.Sitten nilkassa oli sama juttu, jotain tapahtui, kun se tuli perässä "laahaten". Kasvohermohalvaus oli ja meni. Söin siihen kortisoni kuurin,muistaakseni kuukauden.Kasvot asettuivat hyvin ennalleen. nyt näinä päivinä päälaki on kosketus arka, oireina itellä ollut ettei ruoka maita aina kun noita hermorata juttuja on menossa ja niin nytkin. Samoin saunan löyly pahentaa kipua. Tuo päälaki kipeys, yhdistän sen hermoratakivuiksi. Mutta -minkälainen on kolmoishermosärky. Liekö jollakulla sellaista vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628