Valkoinen kieli jne.

antibionic

Mites tuon valkoisen kielessä ja nielussa myös olevan home/sienen saa pois? Päätin lopettaa antibiootit omasta tahdosta nyt tähän, koska maha on mennyt pahasti sekaisin ja sitten nämä homeet sivuoireina myös. Finnejä on tullut myös paljon enemmän suoliston oireilun vuoksi...

6

19317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo on.

Antibiootit tappavat suolistosta hyvät bakteerit ja tuloksena on hiiva (ja aknen paheneminen).

Hiiva elää sokerilla, joten se pois ruokavaliosta. Valkoiset jauhot myös. Hiivan tappo-ruokavalio auttaa sattumoisin myös akneen.

Ehdottomasti _sokeriton_ karpalomehu auttaa kielen hiivaan. Ja rupea syömään maitohappobakteereita! Että saat suoliston bakteerikannan kuntoon. Siten hiiva ja akne paranevat.

Jos kotikonstit eivät tunnu auttavan, mene lääkärin niin saat hiivalääkkeet.

• hjk1

Maitohappobakteerit tehoavat parhaiten kun ne ripotellaan suoraan kielelle. Kieltä kannattaa myös puhdistaa esim. hammasharjalla ja lastalla. Silloin hajukin vähenee.

• kesäkuu
        hjk1 kirjoitti:

Maitohappobakteerit tehoavat parhaiten kun ne ripotellaan suoraan kielelle. Kieltä kannattaa myös puhdistaa esim. hammasharjalla ja lastalla. Silloin hajukin vähenee.

Ota sähköhammasharja käyttöön ja vain hapanmaitotuotteet tsemppiä

• apua

maitohappobakteereita ja pidmpään osta sellaisia jossa on monta erinlaista mhb. samassa. kieleen/nieluun saisit varmaan apua puolukasta tai sitruunasta.

• on levinnyt ruokatorveen ja suolistoon, ei pelkkä suun sammaksen hoito auta.
      Silloin tarvitaan järeä lääkekuuri ja jopa estolääkitys.
      Erikoishammaslääkärin kommentti...

Toivottavasti Sinulla on kyse vain suun sammaksesta.
      Maitohappobakteereissakin on eroja. Kysy apteekista jotakin monipuolista tuotetta.

Sitruuna-, puolukka- ym. happamat mehut voivat ärsyttää jo ennestään herkkää vatsaa.

• vakoinenkieli

Saako noita maitohappo bakteereita apteekista vai mistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe