kaikki

viääpeli

Ne ihmiset jotka eivät "viitsi" tehdä töitä suomen puolustuksen hyväksi, pitäisi laittaa kuopan reunalle..
Kaikki jotka ovat lässyttämässä "simputuksesta", ovat joko A, niin tyhmiä tai B, vitun laiskoja.
Voin sanoa jotta pullamössö apinoista ei ole kun harmia, olette vain kuormittamassa ekologista taspainoa syömällä ja paskomalla..
Mitään teiltä ei voi vaatia saati odottaa, olette ikäryhmää jolla ei ole minkäänlaista käsitystä moraalista saati periaatteista..
On niin vitun siistii kun on lämmintä ja ruokaa..
Joskus on valitettavasti tehtävä aikas "rajujakin" ratkaisuja itsensä ja muiden turvaamiseksi..
Muistan aikoinaan senkin tilanteen kun alokas ei osannut tehdä nuotiota, itsensä ja ryhmän hyväksi, vaatteet olivat märkiä ja pakkasta oli..
Ihmeellisintä tapauksessa oli se jotta ko. kaverus oli saanut tuomion tuhopoltosta!?
Ei helvetti..

8

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettunen

      koko museo voitaisiin lopettaa jo. Sitäpaitsi ne usein ne jotka valittavat simputuksesta ovat joko
      A, niin viisaita tai B, niin laiskoja :D

    • jugen

      Asun maalla ja töitä olen aina tehnyt...sen sanon että alhaisinkaan paskaojan ruoppaus ei ole yhtä turhaa kun asepalvelus..

    • Ylivääpeli ja sotilasmestari

      Kyllä, kaikki sivarit ja hipit kuopan reunalle, samoin vasurit ja kommarit.

    • kersantti

      Kävin vuoden inttiä ja näin kuinka turha laitos se on. JOten kaikki kapiaiset kuopan reunalle ja lahot koneet romuttamolle

    • apina-asiantuntija

      pullamössöapina on yhdyssana.

    • ON..

      ainoa hyvä asia koko suomessa,,,,

    • Ruskaya Soldata

      Miten suomen vellipersearmeijassa kehdataan valittaa "simputuksesta."
      Pitäis koko remmi laittaa venäjän armeijaa nii muuttuis ääni vähän.
      http://video.google.ca/videoplay?docid=9056710629383839340&q=russian army

      Luuletteko että näillä olisi mahdollisuutta valittaa olostaan tai että ne saisivat mitään korvausta. Suomen "armeijassa" alikessu tai muu korottaa ääntään niin saa syytteen simputtamisesta välittömästi. Toi video oli kaikkein LIEVIMMÄSTÄ päästä mitä venäjän armeijas käy. Onneks en ite oo joutunu käymään tota mut mun kaveri joutu eikä ollu enää normaali ton jälkeen..

    • täälläkin asuu?

      Minkälaisia psykopaatteja täällä asuu? Et voi puolustaa kansaa jos tapat sitä.

      Toiseksi, miksi olet telottamassa koko maan naiset?

      "Voin sanoa jotta pullamössö apinoista ei ole kun harmia, olette vain kuormittamassa ekologista taspainoa syömällä ja paskomalla.."

      Niin kyllä juu, ne ketkä eivät alistu simputukseen yms toihuihin, ovat turhia maapallolle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe