haita?

hanna

Nyt kun noista haista on ollut juttua, niin tuli mieleeni että onko kukaan kuullut onko Dubain uimarantojen läheisyydessä koskaan ollut haita?

14

5324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna_dxb

Muutama viikko sitten viimeksi nahtiin Dubai Marinassa valashai...

• hanna

Onko koskaan ollut vaaraa tai onko sattunut siellä mitään uimareille. Uskaltaako siellä mennä esim yleiselle rannalle ihan huolettomasti uimaan?
        Ilmoitetaanko rannoilla jos on vaaraa haista?

• Anonyymi
        hanna kirjoitti:

Onko koskaan ollut vaaraa tai onko sattunut siellä mitään uimareille. Uskaltaako siellä mennä esim yleiselle rannalle ihan huolettomasti uimaan?
        Ilmoitetaanko rannoilla jos on vaaraa haista?

Olen ollut Dubain rannalla uimassa mutta haita ei ole näkynyt

• Dubaihin ihastunut

Valashai on rauhallinen otus ja syö ainoastaan
      planktonia - ei ihmisiä. Siitä ei ainakaan ole vaaraa uimareille.

• hanna

mutta onko seudulla muita haita?

• muslim_brother
        hanna kirjoitti:

mutta onko seudulla muita haita?

Persianlahdella on paljon haita, sekä merikäärmeitä. Uimarannat on puomitettu joten syvälle pääsy "rajoitettu". No, ei ne hait viihdy uimarantojen läheisyydessä ja uimarannoilla on kyltit välttää aallonmurtajien läheisyydessä uintia.

• hanna
        muslim_brother kirjoitti:

Persianlahdella on paljon haita, sekä merikäärmeitä. Uimarannat on puomitettu joten syvälle pääsy "rajoitettu". No, ei ne hait viihdy uimarantojen läheisyydessä ja uimarannoilla on kyltit välttää aallonmurtajien läheisyydessä uintia.

turvallista uida siellä uimarannoilla?

• Tirilii

Suurempi ongelma lienee meduusat.. en tiedä onko niitä siellä ympäri vuoden riesana, mutta ainakin maaliskuussa oli.

• Killershark

On siellä tappajahaita.olimme kavereiden kesken dubainin rannalla minä otin aurinkoa ja kaikki muutkin ystäväni mutta yksi oli uimassa oli ihan hiljaista mutta yhtä-äkkiä kuuleen kijuntaa ja näin kaverini ja hain hänen kimpussaan lähdin pelastamaan tätä kavereiden kanssa ja kannoimme hänet rantaan ja jalka ja yksi käsi oltiin syöty😡😞

• huihaieikai

Haita on alueella, mutta rannat suhteellisen suojattuja ja rannan läheisyydessä ei tietääkseni uimareiden kimppuun ole hait käyneet. Haita tosiaan on monia eri lajeja, eikä muut kuin yksi pureskele ihmisiä, niiden ruokalista koostuu muista lajeista. Periaatteessa jokaisessa kohteessa kannattaa seurata rannan kylttejä, jos on haivaara olemassa, siitä ilmoitetaan. Luepa lisää aiheesta ja Dubaista yleensä osoitteessa http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai

• Anonyymi

Olen ollut Dubaissa mutta en ole nähnyt haita🦈

• Anonyymi

On Jumala suur' on Nimensä Suur'
      Ja kaik' luonto Häntä kumartaa

• Anonyymi

Missi poskeen.

• Anonyymi

Khiiih, hai sie. Pollee näkyny hä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72