haita?

hanna

Nyt kun noista haista on ollut juttua, niin tuli mieleeni että onko kukaan kuullut onko Dubain uimarantojen läheisyydessä koskaan ollut haita?

14

4205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna_dxb

      Muutama viikko sitten viimeksi nahtiin Dubai Marinassa valashai...

      • hanna

        Onko koskaan ollut vaaraa tai onko sattunut siellä mitään uimareille. Uskaltaako siellä mennä esim yleiselle rannalle ihan huolettomasti uimaan?
        Ilmoitetaanko rannoilla jos on vaaraa haista?


      • Anonyymi
        hanna kirjoitti:

        Onko koskaan ollut vaaraa tai onko sattunut siellä mitään uimareille. Uskaltaako siellä mennä esim yleiselle rannalle ihan huolettomasti uimaan?
        Ilmoitetaanko rannoilla jos on vaaraa haista?

        Olen ollut Dubain rannalla uimassa mutta haita ei ole näkynyt


    • Dubaihin ihastunut

      Valashai on rauhallinen otus ja syö ainoastaan
      planktonia - ei ihmisiä. Siitä ei ainakaan ole vaaraa uimareille.

      • hanna

        mutta onko seudulla muita haita?


      • muslim_brother
        hanna kirjoitti:

        mutta onko seudulla muita haita?

        Persianlahdella on paljon haita, sekä merikäärmeitä. Uimarannat on puomitettu joten syvälle pääsy "rajoitettu". No, ei ne hait viihdy uimarantojen läheisyydessä ja uimarannoilla on kyltit välttää aallonmurtajien läheisyydessä uintia.


      • hanna
        muslim_brother kirjoitti:

        Persianlahdella on paljon haita, sekä merikäärmeitä. Uimarannat on puomitettu joten syvälle pääsy "rajoitettu". No, ei ne hait viihdy uimarantojen läheisyydessä ja uimarannoilla on kyltit välttää aallonmurtajien läheisyydessä uintia.

        turvallista uida siellä uimarannoilla?


      • Tirilii

        Suurempi ongelma lienee meduusat.. en tiedä onko niitä siellä ympäri vuoden riesana, mutta ainakin maaliskuussa oli.


    • Killershark

      On siellä tappajahaita.olimme kavereiden kesken dubainin rannalla minä otin aurinkoa ja kaikki muutkin ystäväni mutta yksi oli uimassa oli ihan hiljaista mutta yhtä-äkkiä kuuleen kijuntaa ja näin kaverini ja hain hänen kimpussaan lähdin pelastamaan tätä kavereiden kanssa ja kannoimme hänet rantaan ja jalka ja yksi käsi oltiin syöty😡😞

    • huihaieikai

      Haita on alueella, mutta rannat suhteellisen suojattuja ja rannan läheisyydessä ei tietääkseni uimareiden kimppuun ole hait käyneet. Haita tosiaan on monia eri lajeja, eikä muut kuin yksi pureskele ihmisiä, niiden ruokalista koostuu muista lajeista. Periaatteessa jokaisessa kohteessa kannattaa seurata rannan kylttejä, jos on haivaara olemassa, siitä ilmoitetaan. Luepa lisää aiheesta ja Dubaista yleensä osoitteessa http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai

    • Anonyymi

      Olen ollut Dubaissa mutta en ole nähnyt haita🦈

    • Anonyymi

      On Jumala suur' on Nimensä Suur'
      Ja kaik' luonto Häntä kumartaa

    • Anonyymi

      Missi poskeen.

    • Anonyymi

      Khiiih, hai sie. Pollee näkyny hä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe