Shiai Kyokushin karatekurssi Helsingissä

Hokkinen

Shiai Kyokushin Karaten alkeiskurssi

Harjoituspaikka:
Shiai Kyokushin Karate Dojo
Vaasanpolku 3 A Sörnaisten Metroaseman vieressä.
Salilla erittäin hyvät harjoitteluvälineet ja tatamilattia.

Harjoitusajat:
tiistai 19.00 - 20.00
torstai 19.00 - 20.00

Kurssin hinta: 35 € / kk

Ikäraja: 15 vuotta

Ilmoittautuminen:
Kurssille voi tulla mukaan koko elo-syyskuun ajan.

Shiai Kyokushin on tehokas ja monipuolinen karatetyylisuunta, joka sopii kaikille karatesta kiinnostuneille. Tutustu toimintaamme sivuillamme
http://www.kyokushin.fi

Lisätietoja:
Jyri Hokkinen 040 5427 207 tai
[email protected]

4

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hokkinen

Kurssillamme on vielä tilaa uusille treenaajille. Elokuussa enää kaksi harjoituskertaa, joten elokuulta ei enää peritä maksua.

Tulkaa tutustumaan uuteen haastavaan harrastukseen.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

et voi kuvitella miten paljon kiinnostais tulla kokeileen (oon ennen harrastanut muita budolajeja ja karatessa Shotokan-tyyliä), mutta taidan olla liian wanha jo ja liian kaukana (Tampereella).

• Hokkinen

Moi,

vielä on Shiai Kyokushin kurssilla tilaa noin viidelle uudelle treenaajalle.

Tulkaa reippaasti mukaan uuteen harrastukseen.

- Hokkinen 040 5427 207

• Aihamni

Joopa joo! Siinä sinäkin vetelet kiukkusika nimellä jotain? lajia X vaikka hyvä kun oikean vyön edes kiukkarista omaat. Se vaan jotenkin risoo kun entiset kokondolaiset nimittelee itseään kyokushinperinteen vaalijoiksi. Mikseivät vedä kokondoa perkele tai muita Arelin hydridijutsuja..aatana. Oeyn Pekka ei koskaan itse kiukkaria treenannu vaan hänen opettajansa Arel! Arelkin tapasi Oyaman vasta 60-luvun alussa ja vuonna -65 Oyama antoi Arelille 4.dan vyön. Varsinainen pikadäni ja ihan siitä että Arel pyöritti hommaa Ämeriikassa Oyaman puolesta. Vuonna 1970 oli Arelin päässä kiukkari jo menneen talven lumia ja Kokondo ja muut jutsut pyörähti käyntiin. Ei ole kiukkari TM ei vaikka sietäisi kyllä niin ei tulisi kaikenmaailman tärväreitä tulossa Oyaman lajilla ratsastelemaan. Mas Oyaman tyyliin- joopa joo! Kantsis aina pari kertaa funtia kun itse alkaa shihannoimaan että milläs nimellä tätä touhua vedetään. Aitto hyvänä esimerkkinä veivaili alkuperästä kiukkaria omaan meininkiin sopivaksi ja niin vaihtui nimikin Compatiksi ku ei ollu enään kyse alkuperäsestä Oyaman myllyttelystä. Hatunnoston arvonen veto.
        Kaitsun nyt vielä käsittää vaikka kokondolähtöinen on hänkin mutta onpahan kiukkarin aito däni (vaikkakin Intiasta mutta silti) eikä mikään ruotsinlaivalla haettu kyuarvo. Sitte ukko perää toisten ottelusarjoja tuolla foorumeilla. OHHOH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe