Rantojen rauha häiriintyy tänään klo 12 alkaen. Odotettavissa hauli- ja höyhensadetta.
Kaislikossa suhisee ja paukkuu siihen malliin että on parempi olla jossain aivan muualla aurinkoa ottamassa niihin aikoihin.
Hauleja ja höyheniä
7
263
Vastaukset
- tosiaan olet
Alli Sorsa, ehkä Sinun tosiaan on parempi vähän väistellä. On sitä ammuttu miehiä teerinä ja traktoreita hirvinä, että vähän varoa kannattaa ja äkkiä pää puskiin eikä pyllyäkään kannata jättää näkyville! Muuten Sinusta tulee paisti.
- .............
Joo, enpä tosiaan haluais olla sorsa tänään(kään!).
- Alli Sorsa
Sini Sorsa mä oon oikeesti mut älä kerro kenellekkään.
- lysti
Alli Sorsa kirjoitti:
Sini Sorsa mä oon oikeesti mut älä kerro kenellekkään.
mitä rotua olet. Mutta älä vaan sitten mene huutelemaan: "Ei ammuta, minä olen Sorsa". Silloin kyllä höyhenesi pöllyävät.
- ALLI.
ETHÄN MUIDEN SALLI.SITÄ TEHDÄ MULLE.
MITÄ MINÄ TEEEIN?VARPUNEN- varpusta
kukaan viitsi paistaa tai pakastaa. Makukin kyseenalainen, kun ei ole tullut kokeiltua. Täytyisi olla aika pulskassa lihassa, jotta siihen edes osuisi. Että liihottele ihan rauhassa.
en ole menossa rannalle!!!! minun tuurillani saisin hauleja aimo annoksen ahteriini...ai niin ,kyse olikin sorsista...ei kukaan laajahkoa ahteriani voi kyllä sorsaksi luulla....olen siis turvassa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814