Eli mahtaako uuteen 911 saada millaisia mukavuuksia lisävarusteena? Muutamassa koeajamassani urheiluautossa on ollut kovahkot penkit (niinkuin urheiluautossa pitääkin olla) mutta mahtaako porscheihin saada pehmeitä nahkapenkkejä lisävarusteena? Entäpä onko mahdollista saada hieronnalla? Itse olen yhden urheiluauton omistanut ja olen tullut siihen tulokseen, että pehmeät penkit olisivat mukavammat ajossa, kun eihän tuollaisella Suomessa kunnolla ajamaan pääse.
Possun mukavuudesta
15
1511
Vastaukset
- mirmir!
Kuten sanoit Porsche yrittää luoda kilpa-auto-vaikutelmaa (samalla tämä tulee myös halvaksi tehtaalla kun voi säästää nahan määrässä ja varusteissa muutenkin) tekemällä autosta askeettisen,eli kovat penkit,niin kova alusta että auto ei pysy oikein tiellä kurvissa koska pito irtoaa (efekti lisääntyy kun auto on vielä takamoottorinen). Sisänsä surkuhupaisaa,sillä Porsche ei kuitenkaan suoritusarvoissa pärjää niille urheiluautoille joilla voi ajaa myös "normaalisti",esimerkiksi jonkun Boxterin -250 hv on suuri naurun asia maassa jossa esimerkiksi Corveten tehottomin rahalla ostettava versio antaa ulos 400 hv. No,puhumme sentään VW-Skoda-Seat konsernin kaupunkisportista ja urheiluautojen kiistattomasta kuninkaasta,joten vertailu onkin hieman epäreilu.
- kiistaton
Kuningas" otti vasta turpiinsa kiihtyvyydessä...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000018683884 - Pecos Bill
Onko Tapastikos taas palannut? Ja sama tasokas argumentointi tuntuu jatkuvan...
- Mun
Tietääkseni Porsche kuulu VW-Konserniin, mutta tekee kyllä yhteistyötä sen kanssa!
- JalmariFinne
kiistaton kirjoitti:
Kuningas" otti vasta turpiinsa kiihtyvyydessä...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000018683884http://www.caranddriver.com/comparisons/11327/2006-chevrolet-corvette-z06.html
"The Z06 has the most grip at 1.01 g and the best braking performance. On an autobahn, it was still accelerating while the Ferrari was topped out in sixth gear at 186 mph. Around our road course, it was an easy victor, 1.7 seconds quicker than the Porsche on a near-76-second lap"
TurboPorschet pyörii Corveten jaloissa ja Ferrareita pidetään suorastaan pilkkanaan. Tähän pystyy vain amerikkalainen v8-teknologia ja maailman ainoa oikea urheiluauto,eli Corvette! Ammattilaiset sen tietää ;) Ei ole Corveten voittanutta! - Se on huomattu
JalmariFinne kirjoitti:
http://www.caranddriver.com/comparisons/11327/2006-chevrolet-corvette-z06.html
"The Z06 has the most grip at 1.01 g and the best braking performance. On an autobahn, it was still accelerating while the Ferrari was topped out in sixth gear at 186 mph. Around our road course, it was an easy victor, 1.7 seconds quicker than the Porsche on a near-76-second lap"
TurboPorschet pyörii Corveten jaloissa ja Ferrareita pidetään suorastaan pilkkanaan. Tähän pystyy vain amerikkalainen v8-teknologia ja maailman ainoa oikea urheiluauto,eli Corvette! Ammattilaiset sen tietää ;) Ei ole Corveten voittanutta!että ne (ammattilaiset) joilla todella on kokemusta sekä Corvetesta että Porschesta,päätyvät järjestään Corvetteen. Tässäkin testissä maailman arvostetuin autolehti rankkasi Corveten ylivoimaisesti turbo-911:n ja Ferrarin edelle.Porscheahan vietiin kuin pässiä narussa (lähes 2 sekuntia per kierros radallakin! Vaikka vette on vielä ylivoimaisempi varttimaililla,mitä ylivoimaa!).
Kuten aiemmin Porschella(vaihtoi sitten Corvetteen kun lopulta onnistui pitkän yrittämisen jälkeen) elääkseen Euroopassa kilpaa ajanut M.Palttala on todennut: Porschella ei vaan pärjää amerikan urheiluautoille,ei riitä voima vaikka olisi turbo alla.
Ylivoimaa! - ?? :DD
Se on huomattu kirjoitti:
että ne (ammattilaiset) joilla todella on kokemusta sekä Corvetesta että Porschesta,päätyvät järjestään Corvetteen. Tässäkin testissä maailman arvostetuin autolehti rankkasi Corveten ylivoimaisesti turbo-911:n ja Ferrarin edelle.Porscheahan vietiin kuin pässiä narussa (lähes 2 sekuntia per kierros radallakin! Vaikka vette on vielä ylivoimaisempi varttimaililla,mitä ylivoimaa!).
Kuten aiemmin Porschella(vaihtoi sitten Corvetteen kun lopulta onnistui pitkän yrittämisen jälkeen) elääkseen Euroopassa kilpaa ajanut M.Palttala on todennut: Porschella ei vaan pärjää amerikan urheiluautoille,ei riitä voima vaikka olisi turbo alla.
Ylivoimaa!Kumma kun kukaan muu "ammattilainen" tai Ammattilainen ei ole sun kanssa samaa mieltä.
- Pecos Bill
Mun kirjoitti:
Tietääkseni Porsche kuulu VW-Konserniin, mutta tekee kyllä yhteistyötä sen kanssa!
Tietääkseni Porsche omistaa aika ison osan siitä konsernista.
- Pecos Bill
JalmariFinne kirjoitti:
http://www.caranddriver.com/comparisons/11327/2006-chevrolet-corvette-z06.html
"The Z06 has the most grip at 1.01 g and the best braking performance. On an autobahn, it was still accelerating while the Ferrari was topped out in sixth gear at 186 mph. Around our road course, it was an easy victor, 1.7 seconds quicker than the Porsche on a near-76-second lap"
TurboPorschet pyörii Corveten jaloissa ja Ferrareita pidetään suorastaan pilkkanaan. Tähän pystyy vain amerikkalainen v8-teknologia ja maailman ainoa oikea urheiluauto,eli Corvette! Ammattilaiset sen tietää ;) Ei ole Corveten voittanutta!Hei Jallu, voisitko vastata sen Tapastikoksen puolesta hänelle usein esitettyyn kysymykseen: Mihin se amerikkalinen v8-teknologian ylivoimaisuus hävisi 70-luvun puolen välin jälkeen?
- lukea ?
Se on huomattu kirjoitti:
että ne (ammattilaiset) joilla todella on kokemusta sekä Corvetesta että Porschesta,päätyvät järjestään Corvetteen. Tässäkin testissä maailman arvostetuin autolehti rankkasi Corveten ylivoimaisesti turbo-911:n ja Ferrarin edelle.Porscheahan vietiin kuin pässiä narussa (lähes 2 sekuntia per kierros radallakin! Vaikka vette on vielä ylivoimaisempi varttimaililla,mitä ylivoimaa!).
Kuten aiemmin Porschella(vaihtoi sitten Corvetteen kun lopulta onnistui pitkän yrittämisen jälkeen) elääkseen Euroopassa kilpaa ajanut M.Palttala on todennut: Porschella ei vaan pärjää amerikan urheiluautoille,ei riitä voima vaikka olisi turbo alla.
Ylivoimaa!Miksi vääristelet totuutta ?
Vertailu tehty,tulos;
1.Ferrari
2.Porsche
3.Corvette.
LUE AASI TÄSTÄ ihan ylhäältä,tavaa,jos et muuhun
pysty...
http://www.caranddriver.com/comparisons/11326/2006-chevrolet-corvette-z06-vs-2006-ferrari-f430-vs-2007-porsche-911-turbo.html - hyvä
JalmariFinne kirjoitti:
http://www.caranddriver.com/comparisons/11327/2006-chevrolet-corvette-z06.html
"The Z06 has the most grip at 1.01 g and the best braking performance. On an autobahn, it was still accelerating while the Ferrari was topped out in sixth gear at 186 mph. Around our road course, it was an easy victor, 1.7 seconds quicker than the Porsche on a near-76-second lap"
TurboPorschet pyörii Corveten jaloissa ja Ferrareita pidetään suorastaan pilkkanaan. Tähän pystyy vain amerikkalainen v8-teknologia ja maailman ainoa oikea urheiluauto,eli Corvette! Ammattilaiset sen tietää ;) Ei ole Corveten voittanutta!linkki tuo S24,
kertoi,että 911TBO kiihtyy paremmin kuin Z06.
Aika yksiselitteistä. - H Moilanen
Pecos Bill kirjoitti:
Tietääkseni Porsche omistaa aika ison osan siitä konsernista.
Porsche omistaa noin 21%.
Yrittää saada poikkkeusluvalla lisättyä yli 25% - Pecos Bill
"Corveten tehottomin rahalla ostettava versio antaa ulos 400 hv."
Eli millä pitää maksaa, jos haluaa vielä tehottomamman version? Jos kerran tuo on tehottomin rahalla ostettava. - tapastikos
Pecos Bill kirjoitti:
"Corveten tehottomin rahalla ostettava versio antaa ulos 400 hv."
Eli millä pitää maksaa, jos haluaa vielä tehottomamman version? Jos kerran tuo on tehottomin rahalla ostettava.rakas Pecos. Corvetteen et saa tehtaalta edes rahalla tehottomampaa kuin 400 hv v8-moottoria,toisin kuin Porscheen jolla on vuosien saatossa totuttukin siihen,että Corvetessa on nyrkkisääntönä parikin kertaa enemmän tehoa ja voimaa(mm.60-luvun lopulla kovin Porsche antoi juuri ja juuri 200 hv,samaan aikaan Corvetesta otettiin vakiona tehdastikissä 580hv ja avonakin 435 hv). Nykyäänkin valtaosa Porschen myynnistä tapahtuu juuri nuhaisten reilu 200 hv koneiden kautta,ovat kuitenkin sielläkin jo ymmärtäneet ottaa mallia Corvetesta ja ja kyllähän Porsche on istuttanutkin Veten näytettyä tietä,autoihinsa jopa oikeita v8-moottoreitakin(tosin minikokoisina tietty).
- Pecos Bill
tapastikos kirjoitti:
rakas Pecos. Corvetteen et saa tehtaalta edes rahalla tehottomampaa kuin 400 hv v8-moottoria,toisin kuin Porscheen jolla on vuosien saatossa totuttukin siihen,että Corvetessa on nyrkkisääntönä parikin kertaa enemmän tehoa ja voimaa(mm.60-luvun lopulla kovin Porsche antoi juuri ja juuri 200 hv,samaan aikaan Corvetesta otettiin vakiona tehdastikissä 580hv ja avonakin 435 hv). Nykyäänkin valtaosa Porschen myynnistä tapahtuu juuri nuhaisten reilu 200 hv koneiden kautta,ovat kuitenkin sielläkin jo ymmärtäneet ottaa mallia Corvetesta ja ja kyllähän Porsche on istuttanutkin Veten näytettyä tietä,autoihinsa jopa oikeita v8-moottoreitakin(tosin minikokoisina tietty).
Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni. Eli kuten kirjoitit, "tehottomin rahalla ostettava versio". Siitä voi päätellä, että jollakin muulla maksuvälineellä, kuin rahalla, on ostettavissa vielä tehottomampikin.
Miten moottorin tehoon vaikuttaa se, onko auto coupe vaiko avo?
Tiedätkö muuten sen, Tapastikos, että aika iso osa Corvetten myynnistä 70-luvun puolivälin jälkeen tapahtui nuhaisten, hätäisesti 200 SAE-hevosvoimaa tuottavien mahtikasien voimin. Toisaalta niiden ajo-ominaisuudet eivät välttämättä olisi paljoakaan suurempia hevosvoimamääriä kestäneet. Kyllä ne jenkkien insinöörit ovat mailman viisaimpia, kun tajuavat olla laittamatta autoon enempää hevosvoimia kuin sen ajo-ominaisuudet antavat myöten.
Miten luulet, että vette on viitoittanut tietä Porschelle V8-moottoreiden saralla? Käsittääkseni V8 ei edes ole alunperin amerikkalainen konstruktio. Ja Porsche on kyllä käyttänyt veekaseja ennekin, ei se nyt mitään uutta ole. Kyseinen V8 oli aikanaan eräs maailman moderneimpia moottoreita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812