Hälytys 911

Muistatteko tätä ihanaa sarjaa -90-luvulta, englanninkielinen nimi oli siis Rescue 911. Itse olen tätä kaivannut ja laittanut palautetta uusinnoista MTV3:lle. Nyt löysin videoita YouTubesta, on mennytkin viime ajat niitä katsellessa.

http://www.youtube.com/results?search_query=rescue 911&search=Search

18

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.II

      Loistava sarja! Taisi tulla aina sunnuntai-iltaisin? Saisi ehdottomasti tulla uusintana. Tällaiset tositapahtumiin perustuvat jutut on parhaita.

      • Ainakin alkuvaiheessa tuli torstaisin.


    • kyllähän minä muistan sen..mutta aika huonosti kun olin niin pikkune sillo vielä..oishan sitä kyllä kiva kattoa uudestaa..tosin en tiedä iskisikö se enää ku ei macgyver;kään iske enää niinkuin ennen.. aika jyrännyt sen ohitse..
      itse myöskin kaipailisisin semmosia tosi tv poliisi sarjoja niinkuin lain nimessä ja sitten nelosella tais joskus olla maailman hurjimmat rikolliset..tai jotai vastaavaa..ainaki yhes jaksoshan joku ajeli sillä tankilla pitkin katuja.

      • Olisiko ollut maailman hurjimmat poliisivideot? Sitten oli se Highway patroll joskus 1990 luvulla ja kakkoselta tuli sarja poliisin silmin, muistaakseni vuonna 1993.


    • jaffat

      Juu. Tää oli hyvä sarja ja sai kyllä mielen herkäksi ja monesti tuntui tulevan tippa linssiin. Uusinta olisi ok, mutta vielä parempaa, jos tulisi uusia jaksoja tästä. Lieköhän sitä enää edes tehdään?

      • minä vain

        Sarjaa tehtiin vuosina 1989-1996. Suomessa ei kuitenkaan taidettu näyttää loppuun asti, itse muistelen ainakin ettei 96-98 olisi enää tullut, yleensähän nuo ainakin vuoden jäljessä Suomeen tulevat?


    • ...

      kun ihmiset eivät hädän hetkellä soittaneetkaan hätänumeroon '112' vaan soittivat hätänumeroon '911'?

      • oliko tuo lopetuksen syy (jos nyt ylipäänsä mitään syytä MTV3:lla oli lopettaa, sen verran mielipuolisesti välillä lopettavat sarjojen näyttämisiä). Muistaako kukaan voisiko tuo todellakin olla syynä sarjan lopettamiseen Suomessa? Mutta siis vielä hätänumerosta, itse muistan kuinka aina ohjelman loputtua tuli 112-mainos.

        Nykyäänhän Suomessa soitettaessa 911 yhdistyy automaattisesti 112:seen.


      • kahvitar kirjoitti:

        oliko tuo lopetuksen syy (jos nyt ylipäänsä mitään syytä MTV3:lla oli lopettaa, sen verran mielipuolisesti välillä lopettavat sarjojen näyttämisiä). Muistaako kukaan voisiko tuo todellakin olla syynä sarjan lopettamiseen Suomessa? Mutta siis vielä hätänumerosta, itse muistan kuinka aina ohjelman loputtua tuli 112-mainos.

        Nykyäänhän Suomessa soitettaessa 911 yhdistyy automaattisesti 112:seen.

        "Nykyäänhän Suomessa soitettaessa 911 yhdistyy automaattisesti 112:seen."

        Ihanko totta? En muista kuulleenikaan tuollaisesta. Mistä sinä tuon kuulit?


      • j.ellroy kirjoitti:

        "Nykyäänhän Suomessa soitettaessa 911 yhdistyy automaattisesti 112:seen."

        Ihanko totta? En muista kuulleenikaan tuollaisesta. Mistä sinä tuon kuulit?

        sitten sanomalehdestä. Siinä kerrottiin, että Suomessa tulee sen verran paljon hätätilanteessa soittoja 911:seen niin se on laitettu suoraan yhdistymään Suomen hätänumeroon 112:seen. Itse en ole tosin kokeillut, mutta siis uutisen olen asiasta lukenut. Vai oliko se edes uutinen vaan joossain "hätänumerolehtijutussa" muuten vain mainittu asia.


      • JanneJ.
        kahvitar kirjoitti:

        sitten sanomalehdestä. Siinä kerrottiin, että Suomessa tulee sen verran paljon hätätilanteessa soittoja 911:seen niin se on laitettu suoraan yhdistymään Suomen hätänumeroon 112:seen. Itse en ole tosin kokeillut, mutta siis uutisen olen asiasta lukenut. Vai oliko se edes uutinen vaan joossain "hätänumerolehtijutussa" muuten vain mainittu asia.

        No voi vittu miten ääliötä!

        ei kai toi nyt totta vaan ole että sen takia koko sarja lopetettiin ja varmaan eivät "uskalla"
        sitä enää uudelleen lähettää ettei jotkut pölkkyaivot soittele 911??? ! ei jumalauta...

        ei varmaan olisi parempi idea laittaa niihin ohjelmalehtisiin sen sarjan nimeksi " HÄLYTYS" ilman sitä vitun 911 nimikettä?? jos sen jälkeen tulee vielä soittoja ks. numeroon niin ei voi muuta sanoa kun että hallelujaa ja hellät ilot!

        laittaisivat nyt perkele sen sarjan takaisin näkymään kaikkine tuotantokausineen! jos siitä piti ennen niin pitää siitä nytkin. aikaa on mennyt 15 vuotta kun sen näin viimeksi. olisi jo aika.


      • dddddddddddddd
        JanneJ. kirjoitti:

        No voi vittu miten ääliötä!

        ei kai toi nyt totta vaan ole että sen takia koko sarja lopetettiin ja varmaan eivät "uskalla"
        sitä enää uudelleen lähettää ettei jotkut pölkkyaivot soittele 911??? ! ei jumalauta...

        ei varmaan olisi parempi idea laittaa niihin ohjelmalehtisiin sen sarjan nimeksi " HÄLYTYS" ilman sitä vitun 911 nimikettä?? jos sen jälkeen tulee vielä soittoja ks. numeroon niin ei voi muuta sanoa kun että hallelujaa ja hellät ilot!

        laittaisivat nyt perkele sen sarjan takaisin näkymään kaikkine tuotantokausineen! jos siitä piti ennen niin pitää siitä nytkin. aikaa on mennyt 15 vuotta kun sen näin viimeksi. olisi jo aika.

        onko järkeä pilata hyvää sarjaa urkkimalla sitä jostain helvetin juutuupista?
        odotelkaa jos se joskus näkyy televisiosta kuten ennenkin ja ihan tekstitysten kanssa.
        eihän sieltä juutuupin videoista saa mitään selvää mitä siellä puhutaan kun ei kaikki
        ymmärrä englantia.


      • 21

        Tuskinpa sitä sen takia lopetettiin. Muistan kun lopputeksteihin lisättiin maininta Suomen omasta hälytysnumerosta joka oli muuten silloin 000 eikä 112.


      • ehe mikäs ny
        dddddddddddddd kirjoitti:

        onko järkeä pilata hyvää sarjaa urkkimalla sitä jostain helvetin juutuupista?
        odotelkaa jos se joskus näkyy televisiosta kuten ennenkin ja ihan tekstitysten kanssa.
        eihän sieltä juutuupin videoista saa mitään selvää mitä siellä puhutaan kun ei kaikki
        ymmärrä englantia.

        ei mua kiinnosta osaako joku muu englantia, en jätä sen takia katsomatta, vähänkö olet eejit? Ko. sarja varmaan tulis maikkarin maksukanavien puolelta mutta sitä ei saa halvalla niin Bonnier ei siihen laita senttejänsä likoon. Mieluummin lähettävät csi:tä ja muuta sontaa sen 13. kerran uusintana.


    • AN791

      Muistan toki. Jännittävä dokumentaarinen sarja. Niin palvellaan onnettomuuksissa.

    • jees987

      Joo muistan, kaikkien pollari ja tulli ym. roskapaskasarjojen äiti. Sitä ei oilis koskaan pitäny tulla. Eikö teillä vittu muuta kiinnostavaa ole kun tuollainen roska?

    • Elsa-Pekka

      Muistan sarjan.

      • Anonyymi

        Loistava


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe