eli kertokaa mikä vei jalat alta????
mä en ensin kiinnittäny mitään huomiota ulkonäöllisesti, vaikka näin sen usein. Pidin sitä vaan ylpeenä ja leuhkana...vasta ku piti jutella ja tutustuu nii olin ihan ihastunu ja yllättyny...niin kohtelias, miehekäs ja vähän sellanen dramaattinen jossain eleissä...se oli hauskaa...ja sit vielä se vilpittömyys ja aitous...eli luonne ja olemus sai mut sekasin...:)
mihin rakastuitte leijona miehessä?
10
2818
Vastaukset
- ihmeissään---
olen tutustunut puoli vuotta sitten sellaiseen leijonapoikaan, joka on ikäisekseen harvinaisen kypsä.Nuoreksi pojaksi yllättävän kohtelias(kiitos,ole hyvä, anteeksi), suorapuheinen, hieman salamyhkäinen.Täynnä dramatiikkaa,tosi, tosi erikoinen ulkonäkö.
Olen ihmeissäni ja "myyty" nainen...
En EHKÄ rakastunut, mutta... ihastunut ja lujaa. - blackmagictiger
RAKASTUISIN LUONTEESEEN
- Truidu
Rakastuin leijonamieheen aivan sekunnissa. tuli utuinen olo, karisma pani sekaisin ja tuntui kuin olisi kävellyt pumpulissa. Ihana ääni, kohteliaisuus, innokkuus, rehellisyys, dramatiikka, ihanat kädet... voi sitä listaa voisi jatkaa vaikka monta päivää. Ja tunne säilyy ja se on aitoa. Eikä kulu!
- Nimetön
lämmin, hellä, kiltti hyvällä tavalla, komeakin. Huolehtiva, rehellinen, ystävällinen... voi, näitä riittää!
- niki71
todella intensiiviseen katseeseen. Upea kissamainen askellus ja pitkä atleetti kroppa, auttoi ehkä asiaa? ;D Lopullisesti jalat vei alta "palvonta", huomioiminen, romanttisuus, rauhallisuus, hillitty ja hyvä käytös joka tilanteessa. Suloinen oli kertakaikkiaan, ihan omaa tasoaan, toista samanlaista ei ole sittemmin tullut vastaan..
- h2o
sai mun sydämeni soimaan!
- Speed Stream
Soittikse sulle skittaa.....
- h2o
Speed Stream kirjoitti:
Soittikse sulle skittaa.....
rumpuja
- Leijona-nainen
Tapasin n. 4pv sitten leijonamiehen, ensin en kiinnittänyt hirveesti huomiota, mutta sitten!
Se ääni, sellainen pehmeä (kehräävä), mutta silti seksikäs, katse,viekas (en osaa kuvailla,)olemus oli rauhallinen, mutta sisältä täynnä tulta!
Suudelmat: meinasi samantien lähteä jalat alta, en ole ennen tuntenut kenenkään kanssa samaa. Oltiin jotenkin niiiiiin samalla aaltopituudella, ei tarvita edes sanoja, kun toinen tietää mitä toinen haluaa. Ja sitten se "murjotus" , jos ei vielä seksiin asti menty.. Siihen loppui "helliminen", minkä huomaan itsessäni vasta nyt.. Hehe!! - MIESSS
ENNEN KAIKKEA ÄLYYN JA TYYLIIN < MUN LEIJONALEIDINI OLISI SELLAINEN HAUSKA.ELÄVÄINEN.VÄRIKÄS.ELOISA.SYMPAATTINEN.PUHELIAS.SEKSIKÄS.JA LOISTAVA PERSOONA JA ENNEN KAIKKEA YMMÄRTÄVÄINEN..EI YLEINEN SYYTTÄJÄ TYYPPIÄ VAAN ELÄVÄINEN JA HAUSKA SELLAINEN LADY..TYYLIÄ AGNETA FÄLTSKOG-ANN-FRID LYNGSTAD-KEIRA KNIGHTLEY-JANETTE BROMAN-URSULA RAINIO-JNE JA SELLAINEN HAUSKA PERSOONA JOKA LUMOAISI MONET MUUT < NIIN TUTUT KUIN SUKULAISETKIN JA VARSINKIN EX-KOULUKAVERIT < EIKÄ SEKÄÄN HAITTAIS VAIKKA KYSEESSÄ OIS EX-KOULUKAVERI.SELLAINEN LADY JOKA KÄYTTÄIS TALVELLA MINKKITURKKIA.KESÄLLÄ JUHLAMEKKOJA.JA OLISI SELLAINEN ELÄVÄINEN PERSOONA JOPA KÄNNISSÄKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142