mihin rakastuitte leijona miehessä?

that`s it

eli kertokaa mikä vei jalat alta????

mä en ensin kiinnittäny mitään huomiota ulkonäöllisesti, vaikka näin sen usein. Pidin sitä vaan ylpeenä ja leuhkana...vasta ku piti jutella ja tutustuu nii olin ihan ihastunu ja yllättyny...niin kohtelias, miehekäs ja vähän sellanen dramaattinen jossain eleissä...se oli hauskaa...ja sit vielä se vilpittömyys ja aitous...eli luonne ja olemus sai mut sekasin...:)

10

2818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeissään---

olen tutustunut puoli vuotta sitten sellaiseen leijonapoikaan, joka on ikäisekseen harvinaisen kypsä.Nuoreksi pojaksi yllättävän kohtelias(kiitos,ole hyvä, anteeksi), suorapuheinen, hieman salamyhkäinen.Täynnä dramatiikkaa,tosi, tosi erikoinen ulkonäkö.

Olen ihmeissäni ja "myyty" nainen...

En EHKÄ rakastunut, mutta... ihastunut ja lujaa.

• blackmagictiger

RAKASTUISIN LUONTEESEEN

• Truidu

Rakastuin leijonamieheen aivan sekunnissa. tuli utuinen olo, karisma pani sekaisin ja tuntui kuin olisi kävellyt pumpulissa. Ihana ääni, kohteliaisuus, innokkuus, rehellisyys, dramatiikka, ihanat kädet... voi sitä listaa voisi jatkaa vaikka monta päivää. Ja tunne säilyy ja se on aitoa. Eikä kulu!

• Nimetön

lämmin, hellä, kiltti hyvällä tavalla, komeakin. Huolehtiva, rehellinen, ystävällinen... voi, näitä riittää!

• niki71

todella intensiiviseen katseeseen. Upea kissamainen askellus ja pitkä atleetti kroppa, auttoi ehkä asiaa? ;D Lopullisesti jalat vei alta "palvonta", huomioiminen, romanttisuus, rauhallisuus, hillitty ja hyvä käytös joka tilanteessa. Suloinen oli kertakaikkiaan, ihan omaa tasoaan, toista samanlaista ei ole sittemmin tullut vastaan..

• h2o

sai mun sydämeni soimaan!

• Speed Stream

Soittikse sulle skittaa.....

• h2o
        Speed Stream kirjoitti:

Soittikse sulle skittaa.....

rumpuja

• Leijona-nainen

Tapasin n. 4pv sitten leijonamiehen, ensin en kiinnittänyt hirveesti huomiota, mutta sitten!
      Se ääni, sellainen pehmeä (kehräävä), mutta silti seksikäs, katse,viekas (en osaa kuvailla,)olemus oli rauhallinen, mutta sisältä täynnä tulta!
      Suudelmat: meinasi samantien lähteä jalat alta, en ole ennen tuntenut kenenkään kanssa samaa. Oltiin jotenkin niiiiiin samalla aaltopituudella, ei tarvita edes sanoja, kun toinen tietää mitä toinen haluaa. Ja sitten se "murjotus" , jos ei vielä seksiin asti menty.. Siihen loppui "helliminen", minkä huomaan itsessäni vasta nyt.. Hehe!!

• MIESSS

ENNEN KAIKKEA ÄLYYN JA TYYLIIN < MUN LEIJONALEIDINI OLISI SELLAINEN HAUSKA.ELÄVÄINEN.VÄRIKÄS.ELOISA.SYMPAATTINEN.PUHELIAS.SEKSIKÄS.JA LOISTAVA PERSOONA JA ENNEN KAIKKEA YMMÄRTÄVÄINEN..EI YLEINEN SYYTTÄJÄ TYYPPIÄ VAAN ELÄVÄINEN JA HAUSKA SELLAINEN LADY..TYYLIÄ AGNETA FÄLTSKOG-ANN-FRID LYNGSTAD-KEIRA KNIGHTLEY-JANETTE BROMAN-URSULA RAINIO-JNE JA SELLAINEN HAUSKA PERSOONA JOKA LUMOAISI MONET MUUT < NIIN TUTUT KUIN SUKULAISETKIN JA VARSINKIN EX-KOULUKAVERIT < EIKÄ SEKÄÄN HAITTAIS VAIKKA KYSEESSÄ OIS EX-KOULUKAVERI.SELLAINEN LADY JOKA KÄYTTÄIS TALVELLA MINKKITURKKIA.KESÄLLÄ JUHLAMEKKOJA.JA OLISI SELLAINEN ELÄVÄINEN PERSOONA JOPA KÄNNISSÄKIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe