mihin rakastuitte leijona miehessä?

that`s it

eli kertokaa mikä vei jalat alta????

mä en ensin kiinnittäny mitään huomiota ulkonäöllisesti, vaikka näin sen usein. Pidin sitä vaan ylpeenä ja leuhkana...vasta ku piti jutella ja tutustuu nii olin ihan ihastunu ja yllättyny...niin kohtelias, miehekäs ja vähän sellanen dramaattinen jossain eleissä...se oli hauskaa...ja sit vielä se vilpittömyys ja aitous...eli luonne ja olemus sai mut sekasin...:)

10

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeissään---

      olen tutustunut puoli vuotta sitten sellaiseen leijonapoikaan, joka on ikäisekseen harvinaisen kypsä.Nuoreksi pojaksi yllättävän kohtelias(kiitos,ole hyvä, anteeksi), suorapuheinen, hieman salamyhkäinen.Täynnä dramatiikkaa,tosi, tosi erikoinen ulkonäkö.

      Olen ihmeissäni ja "myyty" nainen...

      En EHKÄ rakastunut, mutta... ihastunut ja lujaa.

    • blackmagictiger

      RAKASTUISIN LUONTEESEEN

    • Truidu

      Rakastuin leijonamieheen aivan sekunnissa. tuli utuinen olo, karisma pani sekaisin ja tuntui kuin olisi kävellyt pumpulissa. Ihana ääni, kohteliaisuus, innokkuus, rehellisyys, dramatiikka, ihanat kädet... voi sitä listaa voisi jatkaa vaikka monta päivää. Ja tunne säilyy ja se on aitoa. Eikä kulu!

    • Nimetön

      lämmin, hellä, kiltti hyvällä tavalla, komeakin. Huolehtiva, rehellinen, ystävällinen... voi, näitä riittää!

    • niki71

      todella intensiiviseen katseeseen. Upea kissamainen askellus ja pitkä atleetti kroppa, auttoi ehkä asiaa? ;D Lopullisesti jalat vei alta "palvonta", huomioiminen, romanttisuus, rauhallisuus, hillitty ja hyvä käytös joka tilanteessa. Suloinen oli kertakaikkiaan, ihan omaa tasoaan, toista samanlaista ei ole sittemmin tullut vastaan..

    • h2o

      sai mun sydämeni soimaan!

      • Speed Stream

        Soittikse sulle skittaa.....


      • h2o
        Speed Stream kirjoitti:

        Soittikse sulle skittaa.....

        rumpuja


    • Leijona-nainen

      Tapasin n. 4pv sitten leijonamiehen, ensin en kiinnittänyt hirveesti huomiota, mutta sitten!
      Se ääni, sellainen pehmeä (kehräävä), mutta silti seksikäs, katse,viekas (en osaa kuvailla,)olemus oli rauhallinen, mutta sisältä täynnä tulta!
      Suudelmat: meinasi samantien lähteä jalat alta, en ole ennen tuntenut kenenkään kanssa samaa. Oltiin jotenkin niiiiiin samalla aaltopituudella, ei tarvita edes sanoja, kun toinen tietää mitä toinen haluaa. Ja sitten se "murjotus" , jos ei vielä seksiin asti menty.. Siihen loppui "helliminen", minkä huomaan itsessäni vasta nyt.. Hehe!!

    • MIESSS

      ENNEN KAIKKEA ÄLYYN JA TYYLIIN < MUN LEIJONALEIDINI OLISI SELLAINEN HAUSKA.ELÄVÄINEN.VÄRIKÄS.ELOISA.SYMPAATTINEN.PUHELIAS.SEKSIKÄS.JA LOISTAVA PERSOONA JA ENNEN KAIKKEA YMMÄRTÄVÄINEN..EI YLEINEN SYYTTÄJÄ TYYPPIÄ VAAN ELÄVÄINEN JA HAUSKA SELLAINEN LADY..TYYLIÄ AGNETA FÄLTSKOG-ANN-FRID LYNGSTAD-KEIRA KNIGHTLEY-JANETTE BROMAN-URSULA RAINIO-JNE JA SELLAINEN HAUSKA PERSOONA JOKA LUMOAISI MONET MUUT < NIIN TUTUT KUIN SUKULAISETKIN JA VARSINKIN EX-KOULUKAVERIT < EIKÄ SEKÄÄN HAITTAIS VAIKKA KYSEESSÄ OIS EX-KOULUKAVERI.SELLAINEN LADY JOKA KÄYTTÄIS TALVELLA MINKKITURKKIA.KESÄLLÄ JUHLAMEKKOJA.JA OLISI SELLAINEN ELÄVÄINEN PERSOONA JOPA KÄNNISSÄKIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe