PIPARMINTTUÖLJYKAPSELIT

mistä?

Ymmärtääkseni näitä ärtyvään suoleen tehokkaita kapseleita ei enää myydä apteekeissa siis Colpermin piparminttuöljykapseleita. Jotain vastaavanlaisia olen nähnyt luontaistuotekaupassa. En usko että ovat yhtä tehokkaita...Piparminttuöljyä olen käyttänyt vatsan rauhoittamiseen, mutta olen kuullut että nuo kapselit olisi parempia. Mistähän niitä saisi vielä Suomesta vai saako enää.. Onko kukaan nähnyt? Leiras valmisti niitä ennen.

16

21500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sovi

refluksiin pirarminttua kun kurkku tulessa muutenkin.
      Minulla on paha refluksi joka yskittää kaikki tarjoaa pastillia mentholia,piparminttua mutta ne vaan pahentaa oloa.

• Maustehyllystä löytyy
      • alkuperäinen..

No tuota. Kuten kirjoitinkin niin olen käyttänyt piparminttuöljyä mutta se ei ole yhtä hyvä kuin kapseli, koska kapseli avautuu vasta paksusuolessa tai jossain suolessa...Kyllä tiedän, että ulkomailta voi tilata, mutta ongelmana on vaan raha kun en ole työssä tällä hetkellä. Voin toki käyttää libraxia silloin tällöin joka ajaa saman asian, mutta se on keskushermostoon vähän vaikuttava joten rohdostuote olisi parempi. Pitää katsoa noita ulkomaan hintoja tai käyttää edelleen tota piparminttuöljyä.

Ja sille yhdelle joka kirjoitti että se närästää, niin mulla ei ole närästysongelmia.

Kiitoksia vastanneille.

• Parempi kuin libraksit
        alkuperäinen.. kirjoitti:

No tuota. Kuten kirjoitinkin niin olen käyttänyt piparminttuöljyä mutta se ei ole yhtä hyvä kuin kapseli, koska kapseli avautuu vasta paksusuolessa tai jossain suolessa...Kyllä tiedän, että ulkomailta voi tilata, mutta ongelmana on vaan raha kun en ole työssä tällä hetkellä. Voin toki käyttää libraxia silloin tällöin joka ajaa saman asian, mutta se on keskushermostoon vähän vaikuttava joten rohdostuote olisi parempi. Pitää katsoa noita ulkomaan hintoja tai käyttää edelleen tota piparminttuöljyä.

Ja sille yhdelle joka kirjoitti että se närästää, niin mulla ei ole närästysongelmia.

Kiitoksia vastanneille.

http://www.herbosus.fi/carmolisInfoa.htm#piparminttu

• alkuperäinen....
        Parempi kuin libraksit kirjoitti:

http://www.herbosus.fi/carmolisInfoa.htm#piparminttu

Ostin kiireessä ja väsyneenä Pyhä Olavi nimistä piparminttua. Ei ollut teesihtiä joten keitin teen kahvinkeittimessä. En hauduttanut teetä tarpeeksi. Kyllä sillä silti oli vähän vaikutusta.

• Allergian aiheuttaja useinkin
    • Käyttäjä

Itse tilasin tuolta, maksoin pankkisiirrolla, siitä kun raha oli perillä, kesti n. 3 vrk. kun postista tuli lappu että tavara on saapunut. Eli erinomaista palvelua:
      http://www.pharmacy2u.co.uk/index.asp? 100 kpl maksaa £17.35.
      Suomessa ei enää myydä. Suosittelen tuotetta lämpimästi.

• Käyttäjä

Suomestakin saa, apteekin (ainakin yliopiston apteekki tilaa, etenkin jos on lääkärin määräys) kautta tilaamalla, 100 kpl muistaakseni 360 euroa : D Eli kannattanee tilata itse.

• alkuperäinen....
        Käyttäjä kirjoitti:

Suomestakin saa, apteekin (ainakin yliopiston apteekki tilaa, etenkin jos on lääkärin määräys) kautta tilaamalla, 100 kpl muistaakseni 360 euroa : D Eli kannattanee tilata itse.

Heh. joo no tällä hetkellä ulkomailtakin tilaaminen ei ole mahdollista. Pitänee kokeilla jonkun esittämiä piparminttupastilleja vaikken usko niistä olevan paljonkaan hyötyä ja piparmintunlehtiä haudatettuna. Ruokavalio auttaa myös paljon.

• Käyttäjä
        alkuperäinen.... kirjoitti:

Heh. joo no tällä hetkellä ulkomailtakin tilaaminen ei ole mahdollista. Pitänee kokeilla jonkun esittämiä piparminttupastilleja vaikken usko niistä olevan paljonkaan hyötyä ja piparmintunlehtiä haudatettuna. Ruokavalio auttaa myös paljon.

Carmolis-yrttitipat kuulemma auttaa jonkin verran. Silti kannattaa vaikka lainata rahaa ja ostaa colperminia jos mahdollista, on mielestäni niin tehokasta tavaraa.

• alkuperäinen...
        Käyttäjä kirjoitti:

Carmolis-yrttitipat kuulemma auttaa jonkin verran. Silti kannattaa vaikka lainata rahaa ja ostaa colperminia jos mahdollista, on mielestäni niin tehokasta tavaraa.

Juu pitää laittaa hankintalistalle nuo kapselit. Ostin nyt piparmintun teelehtiä. En varmaan tarpeeksi hauduttanut teetä..En oikein osaa sanoa auttaiko. Carmolis-yrttitippoja on nyttenkin kaapissa. Etsin parempaa rauhoittajaa.

• n67

Oletko kokeillut japanilaisia piparminttupastilleja ?
      Itse tilasin niitä nettikaupasta, 90kpl maksoi postituskuluineen 13€.

• n67

siis eivät ole pastilleja vaan tuote nimeltään japanilainen piparminttu, sisältää piparminttuöljyä. Itsellä ainakin rauhoittaa vatsaa...
        Tosin itse ole välillä vatsan kanssa niin "epätoivoinen", että jos joku sanois, että rusinat auttaa, niin minähän popsisin niitä vaikka muuten ei kuulu "herkkuihin" :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe