Ymmärtääkseni näitä ärtyvään suoleen tehokkaita kapseleita ei enää myydä apteekeissa siis Colpermin piparminttuöljykapseleita. Jotain vastaavanlaisia olen nähnyt luontaistuotekaupassa. En usko että ovat yhtä tehokkaita...Piparminttuöljyä olen käyttänyt vatsan rauhoittamiseen, mutta olen kuullut että nuo kapselit olisi parempia. Mistähän niitä saisi vielä Suomesta vai saako enää.. Onko kukaan nähnyt? Leiras valmisti niitä ennen.
PIPARMINTTUÖLJYKAPSELIT
16
21500
Vastaukset
- ei sovi
refluksiin pirarminttua kun kurkku tulessa muutenkin.
Minulla on paha refluksi joka yskittää kaikki tarjoaa pastillia mentholia,piparminttua mutta ne vaan pahentaa oloa. - Tumma minttutäytesuklaa
http://www.panda.fi/tuotetieto/tuote.php?Action=LIST&RECID=109&tuote=109&kielletyt_haku=
- Maustehyllystä löytyy
- alkuperäinen..
No tuota. Kuten kirjoitinkin niin olen käyttänyt piparminttuöljyä mutta se ei ole yhtä hyvä kuin kapseli, koska kapseli avautuu vasta paksusuolessa tai jossain suolessa...Kyllä tiedän, että ulkomailta voi tilata, mutta ongelmana on vaan raha kun en ole työssä tällä hetkellä. Voin toki käyttää libraxia silloin tällöin joka ajaa saman asian, mutta se on keskushermostoon vähän vaikuttava joten rohdostuote olisi parempi. Pitää katsoa noita ulkomaan hintoja tai käyttää edelleen tota piparminttuöljyä.
Ja sille yhdelle joka kirjoitti että se närästää, niin mulla ei ole närästysongelmia.
Kiitoksia vastanneille. - Parempi kuin libraksit
alkuperäinen.. kirjoitti:
No tuota. Kuten kirjoitinkin niin olen käyttänyt piparminttuöljyä mutta se ei ole yhtä hyvä kuin kapseli, koska kapseli avautuu vasta paksusuolessa tai jossain suolessa...Kyllä tiedän, että ulkomailta voi tilata, mutta ongelmana on vaan raha kun en ole työssä tällä hetkellä. Voin toki käyttää libraxia silloin tällöin joka ajaa saman asian, mutta se on keskushermostoon vähän vaikuttava joten rohdostuote olisi parempi. Pitää katsoa noita ulkomaan hintoja tai käyttää edelleen tota piparminttuöljyä.
Ja sille yhdelle joka kirjoitti että se närästää, niin mulla ei ole närästysongelmia.
Kiitoksia vastanneille. - alkuperäinen....
Parempi kuin libraksit kirjoitti:
Ostin kiireessä ja väsyneenä Pyhä Olavi nimistä piparminttua. Ei ollut teesihtiä joten keitin teen kahvinkeittimessä. En hauduttanut teetä tarpeeksi. Kyllä sillä silti oli vähän vaikutusta.
- Allergian aiheuttaja useinkin
http://www.nicehouse.fi/terveys/keskustelu/nayta.php?id=8095
- Käyttäjä
Itse tilasin tuolta, maksoin pankkisiirrolla, siitä kun raha oli perillä, kesti n. 3 vrk. kun postista tuli lappu että tavara on saapunut. Eli erinomaista palvelua:
http://www.pharmacy2u.co.uk/index.asp? 100 kpl maksaa £17.35.
Suomessa ei enää myydä. Suosittelen tuotetta lämpimästi.- Käyttäjä
Suomestakin saa, apteekin (ainakin yliopiston apteekki tilaa, etenkin jos on lääkärin määräys) kautta tilaamalla, 100 kpl muistaakseni 360 euroa : D Eli kannattanee tilata itse.
- alkuperäinen....
Käyttäjä kirjoitti:
Suomestakin saa, apteekin (ainakin yliopiston apteekki tilaa, etenkin jos on lääkärin määräys) kautta tilaamalla, 100 kpl muistaakseni 360 euroa : D Eli kannattanee tilata itse.
Heh. joo no tällä hetkellä ulkomailtakin tilaaminen ei ole mahdollista. Pitänee kokeilla jonkun esittämiä piparminttupastilleja vaikken usko niistä olevan paljonkaan hyötyä ja piparmintunlehtiä haudatettuna. Ruokavalio auttaa myös paljon.
- Käyttäjä
alkuperäinen.... kirjoitti:
Heh. joo no tällä hetkellä ulkomailtakin tilaaminen ei ole mahdollista. Pitänee kokeilla jonkun esittämiä piparminttupastilleja vaikken usko niistä olevan paljonkaan hyötyä ja piparmintunlehtiä haudatettuna. Ruokavalio auttaa myös paljon.
Carmolis-yrttitipat kuulemma auttaa jonkin verran. Silti kannattaa vaikka lainata rahaa ja ostaa colperminia jos mahdollista, on mielestäni niin tehokasta tavaraa.
- alkuperäinen...
Käyttäjä kirjoitti:
Carmolis-yrttitipat kuulemma auttaa jonkin verran. Silti kannattaa vaikka lainata rahaa ja ostaa colperminia jos mahdollista, on mielestäni niin tehokasta tavaraa.
Juu pitää laittaa hankintalistalle nuo kapselit. Ostin nyt piparmintun teelehtiä. En varmaan tarpeeksi hauduttanut teetä..En oikein osaa sanoa auttaiko. Carmolis-yrttitippoja on nyttenkin kaapissa. Etsin parempaa rauhoittajaa.
- n67
Oletko kokeillut japanilaisia piparminttupastilleja ?
Itse tilasin niitä nettikaupasta, 90kpl maksoi postituskuluineen 13€.- n67
siis eivät ole pastilleja vaan tuote nimeltään japanilainen piparminttu, sisältää piparminttuöljyä. Itsellä ainakin rauhoittaa vatsaa...
Tosin itse ole välillä vatsan kanssa niin "epätoivoinen", että jos joku sanois, että rusinat auttaa, niin minähän popsisin niitä vaikka muuten ei kuulu "herkkuihin" :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244