Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ja taas saa jousimies semmoista

voise

ryöpytystä niskaansa, että tässä rupee harkitsemaan horoskooppi merkin vaihtoa, ei riitä että vedetään matto alta ,pitää vielä potkia munille,- yritä siinä kantaa sankarin viittaa.

13

2605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarin eXä

      Voi sinnuu! :)
      Kyllä Jouskareista löytyy hyviäkin piirteitä, don't Worry...

      • voise

        tarkastamaan asiaa.ehkä tuon rujon kuoren sisäpuolella kulkee lämpimiä tunteita.


    • hätäile

      me jouskarit kun ollaan tulimerkkejä.. ja välillä räiskyy...emme tarkoita sillä mitään pahaa.. Sisältä olemme ikuisia lapsia, hassuttelut mielessä aina. Valitettavasti monesti testaamme toista nimenomaan juuri tuollaisella räväkällä käyttäytymisellä...tarvitsemme vastusta.. ;))) Pystytkö sitä antamaan?

      • voise

        rauhallinen.Tuijjotan kylmän viileesti katon rajaa.Ja yritän hakea itsestäni sisäistä lasta, pirskkatti kyllästyin oottamaan jatketaan odottamista paremmalla ajalla.


      • jousimies

        kyllähän me jousimiehet olemme vähän räiskyviä mutta myös iloisia ei me kuitenkaan niin pahoja olla kuin on kirjoiteltu vaimoni on leijona ja hyvin on mennyt 29 vuotta on takana vaimoni pitää että olen menevä tyyppi.


      • voise.
        jousimies kirjoitti:

        kyllähän me jousimiehet olemme vähän räiskyviä mutta myös iloisia ei me kuitenkaan niin pahoja olla kuin on kirjoiteltu vaimoni on leijona ja hyvin on mennyt 29 vuotta on takana vaimoni pitää että olen menevä tyyppi.

        miettimään että täyttääkö sitä horoskoopin määritelmät.Aina välillä joku kolahtaa,tai sitten menee rytinällä metsään.Ihan niin kun elävässä elämässä.


    • aloittaa...

      ... "eikö olekin niin, että liittyy just tähän horoskooppiin" ja kymmenen naista(?) jatkaa samaa juttua. Kaiku vastaa.

      • voise

        mutta olisi se kiva tunne jos kymmenen naista myötäikisi minua.


    • Racoon dog!

      Arvostaako kukaan nainen enää opiskelevaa miestä, vain pelkästään miehen pituutta?

      • voise

        asuu ruotsissa.Täällä ei tietääkeni ole muita kun prinssin nakkeja ja ne eivät ole kovinkaan kuniikaallisia.


    • 003

      ...joo,joo jousimies.Varsinkin mies.Leikit eroottista sonnia jolla tositilanteessa ei toimi mikään muu kuin suuret puheet .Elät entisessä elämässäsi kiinni etkä osaa rakentaa uutte vaikka se tuotaisiin eteesi tarjottimella.Itse en enää koskaan halua tutustua jouskareihin.

      • voise

        aika rankkaa yleistämistä.Minä henkilökohtaisesti en ainakaan allekirjoita tommosta yleistystä,vaikka olenkin jousimies.


    • jousimies

      leimaamista horoskooppi merkkien perusteella.kyllähän kaikki mokaa riippumatta mitä olet horoskoopissa.ei saisi uskoa niin kovasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe