The power of one -biisin merkitys on jääny hieman arvoitukseksi mulle? Ymmärrän sanat lähes kokonaan, mutta ne eivät aukea merkitykseltään ihan suoraan. Tietääkö kukaan mitä Tony halusi tällä biisillä sanoa?
The power of one?
3
852
Vastaukset
- winterhearts.guild
...se on saanut nimensä samannimisen kirjan mukaan.En itse ole kyseistä kirjaa lukenut,mutta se kai kertoo joistain orjista tai jtn...On kai aika hyväksi kehuttu se kirja. :)
- narani
Jees, tarina on Bryce Courtenay:n samannimisestä kirjasta, suomennettuna Yksi kaikkien puolesta. En ole itse kirjaa lukenut (vielä:)), mutta olen käsittänyt että se kertoo nuoresta pojasta, rasismista, ja kai sillä oli jotain tekemistä orjuudenkin kanssa.
Mars kirjastoon, siis.:) ...omasta lähikirjastostani tuota opusta ei valitettavasti löydy, mutta sinä saatat olla onnekkaampi.- narani
...siis oikea suomennos on Yksi kaikkia vastaan.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110855- 408107
- 1235211
- 1223569
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi343498- 333137
- 542483
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766