Mielelläni katselisin vaimosi kuvia ja jakaisin vaimoni kuvat kanssasi. Löytyykö samanhenkisiä muita? Kun ei kerran suomesta löydy kunnollista sivustoa suomalaisille amatööreille niin tämä lienee ainoa vaihtoehto?
Vastaukset 6
- Kuvia
Minkälaisia kuvia sinulla on? Minulla olisi kuvia vaimostani korsetissa ja sukissa sekä korkkareissa. Osa aika kovia. Kerropa lisää.
- fani
Vai olikohan se www.himapoke.fi, joku himapoke kumminkin. Sinne vaan omat kuvat mukaan.
- Anonyymi
Täältä
Terveisin.28v mies
Itsekin yrittänyt etsiä pitkkään sellaista - Anonyymi
Itse alistuva ukkomies, mutta vaimo ei tykkää alistaa. Olen ollut satunnaisten miesten käskytettävänä. Kiihottavinta oli kun mies katsoi puhelimestani vaimoni kuvia ja samalla imin hänen kaluaan
- Anonyymi
Aika kiihottavaa varmaankin kaverille..fantasioi sun vaimosta samalla otit häneeltä suihin.
onhan alastonsuomi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2661795- 961361
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2571276- 671015
- 79963
- 49826
- 57669
- 45565
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524