Mielelläni katselisin vaimosi kuvia ja jakaisin vaimoni kuvat kanssasi. Löytyykö samanhenkisiä muita? Kun ei kerran suomesta löydy kunnollista sivustoa suomalaisille amatööreille niin tämä lienee ainoa vaihtoehto?
vaimojen kuvien vaihtoa
6
2830
Vastaukset
- Kuvia
Minkälaisia kuvia sinulla on? Minulla olisi kuvia vaimostani korsetissa ja sukissa sekä korkkareissa. Osa aika kovia. Kerropa lisää.
- fani
Vai olikohan se www.himapoke.fi, joku himapoke kumminkin. Sinne vaan omat kuvat mukaan.
- Anonyymi
Täältä
Terveisin.28v mies
Itsekin yrittänyt etsiä pitkkään sellaista - Anonyymi
Itse alistuva ukkomies, mutta vaimo ei tykkää alistaa. Olen ollut satunnaisten miesten käskytettävänä. Kiihottavinta oli kun mies katsoi puhelimestani vaimoni kuvia ja samalla imin hänen kaluaan
- Anonyymi
Aika kiihottavaa varmaankin kaverille..fantasioi sun vaimosta samalla otit häneeltä suihin.
onhan alastonsuomi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907