Mielelläni katselisin vaimosi kuvia ja jakaisin vaimoni kuvat kanssasi. Löytyykö samanhenkisiä muita? Kun ei kerran suomesta löydy kunnollista sivustoa suomalaisille amatööreille niin tämä lienee ainoa vaihtoehto?
vaimojen kuvien vaihtoa
6
2864
Vastaukset
- Kuvia
Minkälaisia kuvia sinulla on? Minulla olisi kuvia vaimostani korsetissa ja sukissa sekä korkkareissa. Osa aika kovia. Kerropa lisää.
- fani
Vai olikohan se www.himapoke.fi, joku himapoke kumminkin. Sinne vaan omat kuvat mukaan.
- Anonyymi
Täältä
Terveisin.28v mies
Itsekin yrittänyt etsiä pitkkään sellaista - Anonyymi
Itse alistuva ukkomies, mutta vaimo ei tykkää alistaa. Olen ollut satunnaisten miesten käskytettävänä. Kiihottavinta oli kun mies katsoi puhelimestani vaimoni kuvia ja samalla imin hänen kaluaan
- Anonyymi
Aika kiihottavaa varmaankin kaverille..fantasioi sun vaimosta samalla otit häneeltä suihin.
onhan alastonsuomi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408137
- 1235211
- 1413612
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351991- 281776