TAHTOO TIETÄÄ? ERKKI
MITÄ SYÖTTE!!!
10
580
Vastaukset
- aliisa
join kahvia ja söin ruissämpylän....
- kipparinoma
Nyt pääsisin tulen syöksijäksi sirkukseen;o)))
- UPEETA..
SÖIS JA SAIS RAHAA JA YLEISÖ TAPUTTAIS!!!!
OLIS IDOL....VARPUNEN - kipparinoma
UPEETA.. kirjoitti:
SÖIS JA SAIS RAHAA JA YLEISÖ TAPUTTAIS!!!!
OLIS IDOL....VARPUNENfriikki...Tuus vaan mukaan joukkoon qummaan;o)))
- TULLA.KUN.
kipparinoma kirjoitti:
friikki...Tuus vaan mukaan joukkoon qummaan;o)))
SIELLÄ ON PALJO VÄKEE ENKÄ OSAA NIELLÄ
TULTA TAI JOS PIERAISIN JA JOKU RAAPASIS TULEN?
SITTEN VOIS...VARPUNEN - kipparinoma
TULLA.KUN. kirjoitti:
SIELLÄ ON PALJO VÄKEE ENKÄ OSAA NIELLÄ
TULTA TAI JOS PIERAISIN JA JOKU RAAPASIS TULEN?
SITTEN VOIS...VARPUNENottaa riskejä...Usko pois se kannattaa;o) Sä olisisit menestyjä niillä genreillä;o)))...
T: Sirkuksen parrakas nainen
- namihiiri
Karkkipussi tyhjeni, joten se siitä. Ei jaksa hoitaa itselleen syötävää.
- jjjppppppp
ruokaa joskus puren kurkkua...
paistettua sipulia ja herkkusieniä juusto kuorrutuksella ja sit vähän pestoa päälle,nami nami!!!
- outzak
Mä juon!! Vedän karjalaa takaisin pullo kerrallaan ja maistelen myöskin hurjaa murmuria, eli karhua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121107
- 106977
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa194572- 40559
- 49549
- 25525