Katsoiko joku viimme sunnuntaina(20.8)Lentäväpuutarhuri-ohjelmasta kohdan missä keittivät desinfiointiainetta yrteistä. Olisin todella kiitollinen jos saisin reseptin =)
Lentävä Puutarhuri
5
586
Vastaukset
- Hyvä idea
Katsoitko löytyisikö YLEn sivuilta tai Lentävän Puutarhurin omilta nettisivuilta (osoite ehkä YLEn sivuston kautta).
- maiskuli
kyllä, etsin jokaikisestä paikasta...taidan laittaa sinne Chris Beardshaw:in sivuille suoraan sähköpostia tuo resepti kiinnostaa todella nii-iin paljon ;)
- äiti 82
maiskuli kirjoitti:
kyllä, etsin jokaikisestä paikasta...taidan laittaa sinne Chris Beardshaw:in sivuille suoraan sähköpostia tuo resepti kiinnostaa todella nii-iin paljon ;)
Eli löysikö joku tuon ihjelman nettisivut jostain? itse en löytänyt ylen sivujen kautta...on tosi ihana ohjelma ja paljon täynnä vinkkejä! itse ihastui vuoristopuutarhaideaan, joka oli nyt viime jaksossa!
Kiitos jos joku osaa neuvoa sen osoitteen!
- ........
Hei,
se oli seos eri yrttejä, en minäkään muista mitä kaikkia. Mutta sen muistan, että lehtopähkämö mainittiin voimakkaaksi antiseptiksi. Lehtopähkämöä kasvaa Suomessakin paikoitellen. - vähän myöhässä...
Desinfiointiaine(keite)
Timjami,rohtoraunioyrtti ja meirami.
Keitä 10 min. Siivilöi suihkepulloon.
Olin kirjoittanut tuon ylös jo silloi kun lentävä puutarhuri tuli ensimmäistä kertaa,
mutta tänne eksyin vasta nyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221