Ei on vaikeaa hyväksyä?

Capry77

En tiedä, mistä johtuu, että vedän puoleeni vaakamiehiä usein ja myös ystäväpiirissäni on ja on ollut vaaka naisia. Yksi ominaisuus on kaikilla ollut sama. Kun sanoo ei vaikka mihin asiaan, niin sitä ei vaan millään voi hyväksyä. Alkaa joko haukkuminen tai sitten itsesääli. Lisäksi totuus väännellään niin, että alan melkein itsekin epäillä sitä. Yritetään syyllistää. Vaaka muuttuu pirulliseksi, kun sanoo ei. Miksi? Eihän siihen maailma kaadu.

En mitenkään silti halua mollata tätä merkkiä. Mukavia ihmisiä ovat muutoin ja vikoja on meillä jokaisella. Ihmettelen vain tuota ominaisuutta.

12

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka mimmi

      itse olen vaaka ja omakohtaisesti voin sanoa että siedän kuulla ei:n.
      tosin olen muutenkin hieman poikkeava vaaka.
      mutta silti.

    • vaakis

      kun siedän kuulla ja nautinkin jopa ihmisistä, joilla on luonnetta sanoa ei. Pidän ärhentelijöistä ja mitä suurempi suukopu sitä puhdistavampaa. taito onkin sitten siinä mitä sen jälkeen.

    • "lapsen asteen" :)

      Minulle on syntynyt maallikkokäsitys, että usein vaakalapsia pidetään ns. kiltteinä lapsina. Kiltteysominaisuus on saattanut hämätä vanhempiakin siinä määrin, että tietty tarkkaavaisuus kasvatuksessa on päässyt herpaantumaan, eivätkä he ole vaivautuneet aina tarkastamaan kaikkien tapahtumien todellista kulkua.
      Tästä johtuen vaa´alle on saattanut jäädä päälle (todennäköisesti tiedostamaton) "syyllisyystaakka", sillä kyllähän lapsikin on ymmärtänyt, milloin todellisuudessa oli "tuhma".

      Kiltteysimagoaan vaaka yrittää pitää yllä jatkossakin ja mitenkä se paremmin saisi esille, kuin esim. syyllistämällä muita. Kirkas pintakin korostuu jos sen vierelle asetetaan rosoinen pinta :).
      Tuo mainitsemasi totuuden vääntely, josta seuraa toiselle osapuolelle tunne, että tämä on nut niin uskomatonta että "minulla ei enää taida lattu leikata", on erittäin tuttua.

      Parhaiten vaakojen kanssa pärjäilee, kun heihin joissain asioissa suhtautuu kuin lapseen ja käy kiristelemässä yksin hampaitaan nurkan takana piilossa. Usein uuvuttavaa, mutta on vaakani kuitenkin sen väärtti.

      Ja eikö sitä sanota, että syntymävanhat kauriit nuortuvat vanhetessaan. Toivoa siis on, että minäkin joskus pääsen tasoihin ja saavutan...

      • Anteeksi

        kiireessä tehdyt, sanasokean kirjoitusvirheet.


      • ei-vaaka vaa neitsyt

        Tuon esille toisen näkökulman ja se on astrologinen. Vaakaa edeltää neitsyt, joka tunnetaan lähinnä analysointikyvyistään. Vaaka ei tiedä aina että "kumman kaa" ja siksi se harkitsee ja elää koko ajan aikalisällä. Eikä nyt kai vaaka ei vaaka mikään huono merkki ole, päinvastoin ihastuttavin koko kartalla. Mutta nyt se mitä aion sanoa. Katsopa millainen on oinas...? härkä ? kaksonen jne. Näyttää siltä että joka toinen merkki on vilkas ja joka toinen rauhallinen. Ehkäpä vaaka elää edellisen elämän analysointirapulaa ja ottaa harkitusti kantaa asioihin. Seuraavana onkin sitten vuorossa skorpioni, joka osaa kyllä pitää suunsa supussa. Vaaka on ihan ok kun sen vaan saisi jotenkin liikkeelle. Tai elämään jatkuvassa hurmaamisen maailmassa. Olisi kyllä hauska kuulla kokemuksia vaaka-kaksonen pareista.


    • Vaakamieheltä

      ..aikani, sillä osasin odottaa vaisua vastaamista ; )

      Jos olisit laittanut tällaisen väittämän vaikkapa kaksosten sivulle, niin olisit saanut hetkessä parikymmentä vastausta, missä sinut olisi teilattu pahanpäiväisesti lyttyyn. Mutta että vaaoille.. heitä on hankala edes provosoida, sillä eiväthän he halua riidellä.. he vaan sanovat, että enhän minä ; )

      Mutta mitä mustasukkaisuuteen tulee, niin luulen, että se on yleisempää lähes kaikilla horoskooppimerkeillä nuoremmalla iällä. Kun aikaa kuluu ja jos kokemuksiakin karttuu, niin mustasukkaisuus kyllä himmenee. Katsoo vain vinosti hymyillen kauas taakseen ja ihmettelee mitä siinäkin ihmisessä oli mille oli ollut mustasukkainen.. tasoerot alkavat näkyä..

      • Vaa´an

        mielenkiinto kaksosten sivuille?


      • Vaakamieheltä
        Vaa´an kirjoitti:

        mielenkiinto kaksosten sivuille?

        ..ovat rakkaudessaan varautuneita, vihassaan viileitä, mutta muutoin vinkeitä vipeltäjiä : ))


    • vesinainen

      huomannut, että eistä alkaisi pirullisuus (paitsi niillä vaaoilla, joilla on selvästi huono itsetunto), mutta sitkeä vääntäminen siitä alkaa.
      Vaa´alla jos kellä on väsytystaktiikka hallinnassa ja asioita jaksetaan jankata niin kauan, että ei muuttuu kylläksi.

    • Oppia ikä kaikki,mutta näin...

      KYLLÄ! Hirveitä tilanteita nuoruudesta ja sen jälkeenkin, kun olen roikkunut väkisin miehissä, jotka ovat olleet lopulta tosi törkeitä minulle. En vaan tajunnut luovuttaa kun sain pakit. Ei edes hävetä, mutta sydämeen sattuu vieläkin kun ajattelen niitä "lopullisia niittejä" kun viesti meni kuin menikin perille idioottiin pääkoppaani.

      Nyt yritän oppia ja hillitä, mutta löydän näistä tilanteista itseni vieläkin. Nyt vaan jätän aina sen "viimeisen yrityksen" soiton tms. tekemättä ja yritän uskoa, että ei tarkoittaa EI ja yöllinen känninen vierailu ovan takana ja kenties pano ei asiaa muuta.

      • V-tar

        en eron tultua halua muistella missään määrin entisiä suhteita. Kumma kyllä niitä roikkujia on riittämiin ollut miehissä (horoskoopista riippumatta), vaikka kuinka oltaisiin uusissa suhteissa...


    • joillakin

      hmm... olen ite vaaka, mutta en ainakaan itse tunnista itselläni moista ongelmaa. Mutta mulla OLI yksi vaaka kaveri ja se on just tommonen :S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe