Silwer Shark 605 WA

onko kokemuksia?

Mitä mieltä kyseisestä veneestä. Tulisi ajoon suht. kivikkoisella merenrannikolla ja kelistä riippuen mahd. kauempanakin ulapalla.
Käsittääkseni syväys em. veneessä pieni. Kulkeeko jo 115 heppaisella; onko pienestä "hytistä mitään apua; onko liian suuri yksin trailerille saatavaksi ja ennen kaikkea onko veneessä mitään "lasten tauteja"?
Suht. uudesta mallista kuitenkin kyse.

5

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ensinnäkin merkki on silVer. Sharkin runko on aika loiva v joten ei kyllä ulapalle ole vähänkään kovemmassa kelissä asiaa. 115 lienee riittävä, mutta ei sitä tehoa koskaan liikaa ole. Kyllä kai tuolla hytissä voi vaikka nukkua jos ei ole isokokoinen. Eihän tuon kokoisen veneen trailaaminen mitään helppoa yksin ole, sähkövinssi hankintaan. Ei kai siinä sen kummempia tauteja ole ku muissakaan silvereissä, eikä se mikään uusi malli ole.

• make

Minusta tuo Silvelin rungon kulma 17.5 astetta on riittävä niille keleille jonne pienveneellä on yleensäkkin asiaa.

Alumiinivene kestää kyllä hyvin rantautumisen kivikkoiseenkin paikkaan mutta perämoottori ottaa helposti itseensä kipeetä pohjakosketuksessa.

• pärjää
        make kirjoitti:

Minusta tuo Silvelin rungon kulma 17.5 astetta on riittävä niille keleille jonne pienveneellä on yleensäkkin asiaa.

Alumiinivene kestää kyllä hyvin rantautumisen kivikkoiseenkin paikkaan mutta perämoottori ottaa helposti itseensä kipeetä pohjakosketuksessa.

trimmitasoilla.
        Ilmeisesti tarkoitit että loivalla V-pohjalla on vasta aallokkoon kovaa ajella.Trimmeillä painetaan keula alas että keula halkaisee aallot eikä pohja.Samaalla voi vauhtia tiputtaa ja vene silti liukuu ja ajo aallokossa ei ole kovaa.

• kivikossa

Jotenkin tekstistäsi saan sellaisen mielikuvan, että uskot aluveneen kestävän kiviin törmäilemistä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Pohja on vain 3 millistä ja törmäys tekee siihen auttamatta muodonmuutoksen, jonka jälkeen ajo on mitä on.

• jare

Ei ile sen parempi tai huonompi kuin muutkaan luokkansa vaneet merellä.

Ehkä yksi suurimmista miinuksista on tuuliherkkyys, joten trimmitasot ovat suositeltavia.

Uskoisin, että jo 115 hv koneella pärjää jos ei kovin raskaita lasteja kuljeta koko ajan.

Venehän on aika suosittu vetouistelijoiden keskuudessa, joten luulisi traileroinninkin onnistuvan, mutta se tuuliherkkyys tuo hieman haastetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe