Nooran kanssa

Frankman

Olin parin kaverini kanssa viettämässä perjantai-iltaa. Olimme, niin kuin melko usein ennenkin, eräässä baarissa, jossa tiesimme juomien olevan melko halpoja ja musiikin hyvää. Joimme ja juttelimme niitä näitä. Huomasin olevani melko hyvässä nousuhumalassa. Katselin puhuessamme vaivihkaa baarin muuta porukkaa ja silmäni nauliintuivat aivan jumalaiseen brunettiin. Hän oli pitkä, hoikka, mutta silti melko kurvikas. Upea vaaleansininen kireä toppi ja tiukat lannefarkut toivat kaikki muodot esiin. Hän katsoi hetken minuun ja hymyili, katsoi uudestaan minuun yhä hymyillen. Tiesin, että nyt oli iskettävä.

Nousin ja sanoin hakevani uuden juoman ja moikkaavani jotain vanhaa tuttua. Kaverini olivat saaneet seuraamme pari vanhaa tuttua tyttöä eivätkä kiinnittäneet juuri huomiota lähtemiseeni. Hain itselleni oluen ja kuljin kohti tuota mahtavaa naista. Hän oli kahden muun tytön kanssa ja istui sopivasti heistä hieman erillään. Menin aivan häneen viereensä ja vasta siinä vaiheessa aloin miettiä, mitä sanoisin hänelle. Kiittelin omaa tyhmyyttäni hiljaa mielessäni ja päätin vääntää jotain juttua väkisellä.

- Hei. Ootko sä se kuviokelluja, kysyin ja toistelin päässäni: mahtava aloitus, mahtava aloitus.

- Ööö, en, tuli vastaukseksi ja pieni kikatus päälle.

- Aijjaa. No se on tietenki, että ihmiset näyttää erilaiselta ilman uimalakkii ja sitä nenäklipsii. Mä oon vaan yleensä aika hyvä arvaamaan, mitä ihmiset harrastaa.

- Aijjaa. No mikäs siinä.

- Mutta harrastatko sä mitään opiskeluu vai ootko sä peräti töis?

Juttumme alkoi siitä pikkuhiljaa kehittyä. Esittelin itseni ja sain kuulla hänen nimekseen Nooran. Onneksi Nooran kaverit tajusivat jättää meidät kahden ja poistuivat pöydästä supatellen. Kertoilin itsestäni, mitä opiskelen, missä asun jne. Noora opiskeli kemiaa ja asusti yksin keskustassa, aivan baarin vieressä.

Huomasin tulevani Nooran kanssa hyvin juttuun ja hän valloitti minut kauniilla kasvoillaan ja vilkkaalla olemuksellaan. Hänen hiuksensa olivat poninhännällä, mutta molemmille ohimoille tippui seksikkäästi yksi suortuva. Juttumme luisti ja kävin hakemassa meille lisää juotavaa. Puhelimme kaikesta arkipäiväisestä, lähinnä kemistin urasta, joka oli itselleni melko tuntematon. Huomasin Nooran jalan vipattavan yhden kappaleen tahdissa ja kysyin, lähtisikö hän tanssimaan. Noora lupautui heti ja joimme juomamme loppuun ja kävelimme tanssilattialle.

Noora tanssi hyvin ja keinutti ihanasti lanteitaan ja peppuaan. Pysyttelin mukana ja Noora painautuikin koko ajan lähemmäksi minua. Kun kappale vaihtui puolihitaaseen Robbie Williamsiin, otin kiinni Nooran vyötäröltä ja vedin hänet aivan kiinni itseeni. Katsoin häntä silmiin ja painoin suudelman hänen kauniille huulilleen. Noora vastasi suudelmaan ja kietoi kätensä niskani ympärille. Suutelimme siinä vähän aikaa, kunnes muiden tanssijoiden töniminen alkoi häiritä.

Talutin Nooran syrjäisempään kulmaan.

- Mihin me jäätiinkään? kysyin ja siirsin kädellä Nooran hiuksia ohimolta ja suutelin häntä hellästi.

- Tähän, vastasi Noora ja veti minut vaativasti suudelmaan. Ajattelin, että nyt tai ei koskaan ja kysyin, halusiko Noora lähteä jonnekin muualle. Hän lupasi ja ilokseni ehdotti, että menisimme hänen luokseen. Suostuin tottakai ja lähdimme saman tien hakemaan takkejamme.

Kun kävelimme Nooran kotia kohti, laitoin kuin vaivihkaa käteni hänen vyötärölleen pitäen hänet aivan kyljessäni kiinni. Kuinka seksikkäästi lantio keinuikaan käteni alla. Nooran koti oli todellakin aivan baarin vieressä ja astuimme sisään. Asunto oli viihtyisä yksiö ja valot, jotka Noora laittoi päälle, toivat todella viihtyisän hämärän huoneeseen.

Aikailematta vedin Nooran aivan kiinni itseeni ja suutelin häntä pitkään. Työnsin hänen selkänsä seinää vasten ja aloin suudellessamme hyväillä hänen kylkiään ja lanteitaan. Siirryin suutelemaan kaulaa ja niskaa. Annoin käsieni vaeltaa pitkin Nooran vartaloa ja suutelin hänen kaulaansa. Suutelin korvan takaa ja näykkäisin kevyesti hänen korvanlehteään. Noora huokasi syvään ja naurahti.

Talutin Nooran makuuhuoneen puolelle, missä oli suuri, punaisella päiväpeitolla varustettu parivuode. Talutin Nooran sängyn viereen, mutta en antanut hänen kaatua sängylle. Koko ajan suudellen kuumia huulia aloin nostaa toppia pois. Noora auttoi ja näin hänen upeat harmaat rintaliivinsä. Rinnat näyttivät todella mahtavilta liiveissä, jotka puristivat niitä yhteen.

Noora otti paitani ja aluspaitani nopeasti pois ja alkoi suudella rintaani. Hän kaatoi minut nopealla työnnöllä sängylle ja tuli itse nauraen perässä. Hän istui päälleni hajareisin ja vapautti hiuksensa. Kiihotuin katsellessani kaunista naista päälläni. Noora suuteli minua pitkään ja siirtyi hiljalleen koko rintakehääni suudellen alaspäin. Hänen hiuksensa kutittivat mahtavasti koko yläruumistani. Kun hän pääsi housujeni vyötärön kohdalle, hän nosti katseensa ja sanoi leikkisästi "Avaa ne."

Tein työtä käskettyä ja avasin farkkuni. Kun nostin lantiotani, jotta saisin farkut jalastani, yllätyin Nooran vetäessä myös alushousuni pois. Kun housuni olivat lentäneet lattialle, Noora vain katseli puolijäykkää kaluani. Hän otti siitä kiinni hellästi ja nousi suutelemaan minua huulille.

- Mä arvasin, että sä oot iso poika, hän sanoi ja naurahdin lyhyesti.

Noora laskeutui alemmas ja alkoi kaksin käsin hieroa munaani. Kun hän vielä nuoli kassejani, alkoi kaluni olla täydessä juhlakunnossa. Noora veti esinahkani taakse ja upotti hitaasti terskan pehmeään suuhunsa. Huokaisin syvään, kun tunsin kuumat huulet terskan ympärillä. Noora pyöritti kieltään ympäri terskaani ja pelkäsin jo laukeavani. Myös Noora taisi huomata tilani, sillä hän päästi munan suustaan ja kaivoi yöpöytänsä laatikosta kondomin.

Kun kumi oli asetettu, tartuin Nooraa hartioista ja käänsin hänet selälleen. Otin melko kovakouraisesti hänen farkkunsa pois, mutta jätin pikkuhousut jalkaan. Suutelin Nooran litteää vatsaa ja pujotin käteni avaamaan rintaliivien hakaset. Kun sain ne auki, Noora heitti liivinsä heti pois ja näin kaksi upeaa rintaa. Terhakkaat rinnat olivat melko suuret ja niiden keskellä oli upeat nännit. Aloin suudella rintoja ympäriinsä, koskematta kuitenkaan kovina nöpöttäviin nänneihin. Aikani näin kiusattuani kosketin varovaisesti toista nänniä. Noora värähti ja aloin näykkiä hellästi kumpaakin kovaa nipukkaa. Hieroin rintoja koko ajan ja Nooran huohotus kävi kovemmaksi.

Siirryin vatsaa pitkin alemmas ja painoin lyhyen suudelman pillulle pikkuhousujen läpi. Siirryin alemmas suudellen reisien ulkopintoja ja nautin Nooran upeista ruskettuneista sääristä. Katsoin Nooran kasvoihin ja huomasin hänen makaavan silmät ummistettuna, raskaasti hengittäen. Annoin käsieni hieroa reisiä ja pohkeita samalla suudellen Nooran varpaita. Aloitin hitaan nousun kohti Nooran aarretta. Painoin lyhyen suudelman hänen häpukummulleen. Tartuin pikkuhousujen reunoista kiinni ja Nooran nostaessa lantiotaan vedin ne pois.

Nooralla oli upeasti trimmattu kapea karvoitus ja hänen turvonneet häpyhuulensa kiiltelivät ihanasti. Aloin nuolla pitkiä vetoja lähes Nooran peppureiältä koko vaon pituudelta. En kuitenkaan antanut kieleni koskea klitorista ja Noora tuhahti pari kertaa pettyneesti. Hän alkoi liikuttaa lantiotaan niin, että kieleni koskisi klitorista, mutta peräännyin joka kerta. Kun näin oli jatkunut vähän aikaan Noora tuhahti: "Älä kiusaa enää. Nuole mun klittaa!"

Päätin suostua pyyntöön ja seuraavalla vedolla annoin kieleni kärjen koskea klitorista. Noora värähti ja huokaisi kuuluvasti. Nuolin hetken klitoriksen vartta ja aloin imeä klitorista. Noora huohotti kovaan ääneen ja suorastaan huusi, kun työnsin kaksi sormea hänen sisäänsä. Runkkasin näin aikani ja huomasin, kuinka pillu valui nesteitä kädelleni.

Nousin Nooran päälle ja suutelin häntä suulle. Samalla aloin asetella terskaani pillulle. Hieroin häpyhuulia terskalla ja aloin hitaasti painaa kaluani sisään. Pillu oli kuuma ja nautin työntyessäni hitaasti pohjaan asti. Kun pääsin pohjaan, annoin Nooran tasata hengitystään ja aloin hitaasti liikkua koko varren mitalla. Noora huokaili allani ja imi kiihkeästi kaulaani. Vedin sängyltä tyynyn Nooran pepun alle ja nostin hänen jalkansa olkapäilleni. Aloin nopeuttaa työntöjeni tahtia ja Noora huusi kovaan ääneen tulevansa. Kun huomasin Nooran huipun olevan lähellä, vedin kaluni ulos. Tartuin kovakouraisesti Nooran lanteista ja asetin hänet kontalleen eteeni.

Noora pyllisti uskomattoman seksikkäästi, notkisti selkänsä ja katsoi minua anovasti silmiin. Näky oli niin kiihottava, että hyppäsin heti pukille ja panin raivoisasti takaapäin. Noora huusi yhtä huutoa ja panin sen, minkä pystyin. Kivekseni läiski Nooran pillua joka työnnöllä. Tunsin, että olin tulossa. Myös Nooran huohotus tiheni sen verran, että tiesin hänenkin huippunsa lähestyvän. Noora huusi saavansa ja samaan aikaan myös minä tulin. Orgasmi vei voimat molemmista ja lysähdimme päällekkäin sängylle makaamaan.

Kun hengityksemme oli hieman tasaantunut, silitin Nooran poskea ja kiitin häntä mahtavasta panosta. Noora suuteli minua ja sanoi: "Kiitti itelles. Ja nyt vie mut suihkuun."

Menimme suihkuun ja pesimme toistemme vartalot huolella.

Tuolla toinen kirjoittamani novelli:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000580&posting=22000000018850033

6

36026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii..

      Nice one, molemmat!=)

    • nipottaja

      Tämä nyt on vain detaili, mutta yksiössä on harvemmin erikseen makuuhuonetta, vei vähän uskottavuutta...

    • ...

      Toinen noista novelleista, siis se linkki, sanoo, että POISTETTU =/

    • nipotan

      Hyvää tekstiä ja kiva tarina, mutta mua häiritsi järjestys suihinotto > kondomin laitto > naisen nuoleminen > akti. Mun puolesta novellissa voi ottaa suihin ilmankin, mutta miks ihmeessä se laitettiin päälle ennen naisen nuolemista? Ei tajua. Onneksi samanaikainen orgasmi pelasti tarinan viime metreillä...

      • Kiihottunut

        ...siksi, ettei tarvitse alkaa laittohommiin nuolemisen jälkeen = kiihotus ei pääse laskemaan kuminlaiton aikana, vaan voi heti alkaa "tositoimiin". Näin ainakin meillä toimitaan ihan oikeasti. Sitä paitsi, näin eivät lakanat tahriinnu, koska kalusta ei valu "alkuliemiä" niille. =)


      • sanoisin
        Kiihottunut kirjoitti:

        ...siksi, ettei tarvitse alkaa laittohommiin nuolemisen jälkeen = kiihotus ei pääse laskemaan kuminlaiton aikana, vaan voi heti alkaa "tositoimiin". Näin ainakin meillä toimitaan ihan oikeasti. Sitä paitsi, näin eivät lakanat tahriinnu, koska kalusta ei valu "alkuliemiä" niille. =)

        eikö teille mikään riitä prkl :D kirjottakaa oma fantasia!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe