vaaka ja asennot

farm asia

Vaaka on aina kallellaan toiselle syrjälle. Mutta miten taittuu vaaka eri asentoihin? Onko vaaka asentona jotenkin erityisasemassa vai siinkin syrjällään. Lehmä voisi vastata ensin.

19

2974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen lehmä

      liikkuu välistä viuhaan tahtiin.

      Entisenä lehmänä sanoisin, että utareet tasoittaa painoa sen verran, että on pakko olla seisallaan ja pitää punnukset suorassa. Välistä nakkelen itseäni kyljeltä kyljelle ihan tarkoituksella, että "tiedän olevani olemassa".

      Joskus ihmiset "syöttää ja juottaa" niin, että olen epätoivon partaalla sen suhteen kuinka loputon pötsini on ja kuinka paljon utareeni kestävät (lehmähän ei osaa sanoa ei)... Ruohoa riittää loputtomiin, mutta harvemmin hyppään (oikeasti en koskaan) aidan toiselle puolen.

      Märehtiessä on sitten mukava miettiä sitä naapurin mahtisonnia...

      • farma asia

        Aidan toiselle puolelle hyppeleminen onkin älytöntä, koska silloin on aidan toisella puolella ja puolukatkin ovat vihreämpiä aidan toisella puolella. Mutta muuten niin utareet kuin pallitkin käyvät tasapainoelimistä, kuten itse Mietaa kerran totesi, kun hänen naisasioistaan udeltiin. Ja pallithan toimivat sadistilla myös ruoskimisvälineenä. Uosukaisen vesisängyn lotina ei ole mitään pallien jyskeeseen verrattuna. Läiskis!


    • miten on

      Vaaka on tosiaan esine, jota en ole aimmin hoksanutkaan. Siis sehän todellakin voi olla taipumattomin horoskooppimerkki, se liikkuu tai sitten ei. Voidaan melkein kysyä kuinka sujuu vaa`oilta rock`n roll vertauskuvallisesti.

      • katko

        Vaaka taitaa myös hard "rockin" kuviot. Tässä iän myötä vaaka-asentoonkin on tullut joustoa. Mutta paras tasapaino saadaan 69:llä.


      • libratypy-86
        katko kirjoitti:

        Vaaka taitaa myös hard "rockin" kuviot. Tässä iän myötä vaaka-asentoonkin on tullut joustoa. Mutta paras tasapaino saadaan 69:llä.

        siis mun lemppariasento on kyl pyllistää. mä tykkään olla nelinkontin.


      • kade mieli
        libratypy-86 kirjoitti:

        siis mun lemppariasento on kyl pyllistää. mä tykkään olla nelinkontin.

        Kun kaikki tykkäiskin. Silloin koira on toisessa kupissa ja punnukset toisessa. Ja tasapano säilyy.


    • että tämmöstä

      Näyttää olevan aika eläimellistä menoa täällä tällä hetkellä?

      • HotDogi

        Jees mä tykkään olla se HotDog siellä takana.


      • Kesähelteissä

        on vaaoilta taineet nupit pehmetä?


      • tottuuven torvi
        Kesähelteissä kirjoitti:

        on vaaoilta taineet nupit pehmetä?

        Joskus on paikallaan pieni hassuttelu. Sieltä voi parhaiten löytää tiettyjä ominaisuuksia.


      • al per
        tottuuven torvi kirjoitti:

        Joskus on paikallaan pieni hassuttelu. Sieltä voi parhaiten löytää tiettyjä ominaisuuksia.

        Jep! Se onkin koko tämän homman pointti.


    • snake*m

      Meillä on sellainen käärmeasento ja siinä sitten kiemurrellaan ja huudetaan niin, että naapurinkin vanhapoika saa orkun.

    • tottuuven torvi

      mihinkään suuntaan, ennenkuin olen ihan varma vastapuolesta.

      • kaurisvaimo

        siis on! :-))
        Tönköstä vaaka-asennosta vakiotarkkailupaikallaan Tv-huoneen sohvalla ei vaaka meilläkään yleensä luovu, ennen kuin päiväpeite on makkarissa heilahtanut.


      • farma asia

        No sittenhän olet tasapainossa. Semmonen heiluva vaaka ei ole tasapanossa. Kato muljahtaako sillä silimät. Ne silleen ovelasti saattaa pyöriä, vaikka luuletkin että se ei liiku. On se taito liikuttaa silimämuniakin. Eikä sitä nyt tarvii aina pyöriä hullun lailla.


      • aina mielessä
        kaurisvaimo kirjoitti:

        siis on! :-))
        Tönköstä vaaka-asennosta vakiotarkkailupaikallaan Tv-huoneen sohvalla ei vaaka meilläkään yleensä luovu, ennen kuin päiväpeite on makkarissa heilahtanut.

        Vedä sitä kapulasta ja uhkaa erolla ja omaisuuden viemisellä. Työnnä mailaa jalkojen väliin. Kyllä nyt kauris aina vaa´an voittaa.


      • kaurisvaimo
        aina mielessä kirjoitti:

        Vedä sitä kapulasta ja uhkaa erolla ja omaisuuden viemisellä. Työnnä mailaa jalkojen väliin. Kyllä nyt kauris aina vaa´an voittaa.

        ei onneksi ole tarvittu järeitä konsteja.
        Silkkisen päiväpeitteen kahahdus on vielä toiminut riittävänä signaalina tuomaan hyväkuuloisen vaa´an mieleen partiopoika-aikojen moton. ;)


      • tottuuven torvi
        kaurisvaimo kirjoitti:

        ei onneksi ole tarvittu järeitä konsteja.
        Silkkisen päiväpeitteen kahahdus on vielä toiminut riittävänä signaalina tuomaan hyväkuuloisen vaa´an mieleen partiopoika-aikojen moton. ;)

        En liiku kun sitten kun on saanut selville minkälainen ihminen on. Tapahtuu voi paljonki ulukosessa mielessä mutta sisällä ei liiku ei sitten niin mikkään ja siinä voepi mennä kauemminki ennen kun oon varma jatkaako suhdetta vain ei. Puntarointi on armotonta ees kahtaalle.
        Lopputulos on sitten hyvä olipa se mikä hyvänsä.


      • ulli
        tottuuven torvi kirjoitti:

        En liiku kun sitten kun on saanut selville minkälainen ihminen on. Tapahtuu voi paljonki ulukosessa mielessä mutta sisällä ei liiku ei sitten niin mikkään ja siinä voepi mennä kauemminki ennen kun oon varma jatkaako suhdetta vain ei. Puntarointi on armotonta ees kahtaalle.
        Lopputulos on sitten hyvä olipa se mikä hyvänsä.

        ymmärrän sua. Itsekin jos olen vähänkin epävarma suhteesta, en pysty oikein antautumaan täysillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe