Olin eilen kirkossa luomis-luennolla. Siellä oli juutalainen uskoon tullut luonnontieteilijä, joka piti kuuden tunnin luennon luomisesta yhdessä tunnissa. Luento käytiin melko nopeasti läpi ja siinä oli paljon asiaa. Hänen vaimonsa on suomalainen ja toimi tulkkina. Molemmat ovat luonnontutkijoita.
Mies sanoi että Jumala loi todellakin kaiken kuudessa päivässä, koska Raamatussa päivä tarkoittaa aina joka kohdassa tavallista päivää, ei siis yhtään pidempää. Maailman ikä todettiin myös olevan 6000 vuotta.
Maa luotiin ennen aurinkoa, koska ei ole mitään syytä epäillä Raamatun kirjaimellista tulkintaa.
Evoluutio taas väittää että aurinko tuli ennen maata.
Evoluution mukaan ihminen on maan historian loppuvaiheen ilmiö, kun taas Raamatun mukaan ihminen on maan historian alkuvaiheen ilmiö.
Huomasin että melkein kaikki pitää kääntää toisinpäin kuin mitä evoluutiotiedemiehet pitää faktana ja mitä kouluissa opetetaan faktana.
Luennolla todettiin myös vedenpaisumuksen ja nooan arkin olevan totta ja historiaa, ja onkin hyvä että ei lipsuta Jumalan sanasta.
Todisteita ihmiskunnan yhteisestä Raamatullisesta historiasta löytyy myös esim. Kiinan kielestä. Kiinan kielestä löytyy sana "8 veneessä". Nooan arkissa oli juuri 8 ihmistä. Myös löytyy sana "alaston ja hedelmä" joka taas kuvaa Aatamia ja Eevaa Eedenin paratiisissa ja syntiinlankeemusta ja kiellettyä hedelmää.
Sitten johonkin piirustukseen oli evoluutiotiedemiehet piirtäneet silmänvalkuaiset apinalle, jotta saataisiin vaikutelma ihmiseksi muuttuvasta eläimestä. Tälläisiä jippoja jotkut käyttävät hämätäkseen ihmisiä ja saamaan alitajuntaan vaikutelman "tapahtuneesta kehityksestä".
Vain ihmisellä on silmänvalkuaiset.
Lopuksi todettiin että sekä evoluutio, että luominen ovat uskonvaraisia asioita eli uskonasioita. Evoluution todettiin olevan filosofiaa eikä luonnontiedettä ja että sellaista kehitystä ei voida koskaan todistaa.
Todettiin myös että Raamattua pitää opettaa kouluissa biologian, geologian, historian, ja kaikkien luonnontieteiden kirjana, koska muutoin tulee sellainen vaikutelma että Raamattu puhuu vain moraalista ja koulussa opetetaan sitten tiedeasiat. Todettiin että Raamatun historiaa pitää opettaa lapsille koska se on maailman todellinen historia. Aatami ja Eeva ovat todellisia ihmisiä, koska Jeesuskin on todellinen eikä jana henkilöhistoriassa katkea missään Raamatun mukaan.
Luento oli tosi hyvä ja mielenkiintoinen!
Siunausta!
Olin eilen luomis-luennolla!
53
2883
Vastaukset
- ...
Mielenkiintoinen huomio se apinan simänvalkuiaiset-juttu. Evoluutionistit todella väärentävät ja manipuolivat kaiken!
sharyn kirjoitti:
on silmänvalkuaiset. Valokuvia todisteena. Lue Jane Goodallin "Ystäväni simpanssit".
Annan sinulle vähän mietittävää. Ensinnäkin anweargenesigsen sivuilta on pieni lainaus mikä tekee apinan ja ihmisen sukulaissuhteet roskakoriin heitettäväksi roskaksi.
Toinen teksti on suomenkielistä. Se selittää itse itseään, joten saat siitä parhaan kuvan itse lukemalla sitä.
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Simpanssi.htm- AntiGod
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Annan sinulle vähän mietittävää. Ensinnäkin anweargenesigsen sivuilta on pieni lainaus mikä tekee apinan ja ihmisen sukulaissuhteet roskakoriin heitettäväksi roskaksi.
Toinen teksti on suomenkielistä. Se selittää itse itseään, joten saat siitä parhaan kuvan itse lukemalla sitä.
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Simpanssi.htmSimpanssien kehityslinja erkani ihmisistä noin 5–6 miljoonaa vuotta sitten. Siinä ajassa kun ihmisen ja simpanssin esi-isät kehittyivät omiksi lajeikseen, syntyi merkittäviä eroja rakenteessa, kuten linkissäsi todettiin. Mutta mitä lähemmäksi mennään fossiileja pitkin yhteistä esi-isää, erot tietysti pienenevät.
Mikä siis ihmisen ja simpanssin erilaisuudessa sotii evoluutiota vastaan? Voitko kertoa? AntiGod kirjoitti:
Simpanssien kehityslinja erkani ihmisistä noin 5–6 miljoonaa vuotta sitten. Siinä ajassa kun ihmisen ja simpanssin esi-isät kehittyivät omiksi lajeikseen, syntyi merkittäviä eroja rakenteessa, kuten linkissäsi todettiin. Mutta mitä lähemmäksi mennään fossiileja pitkin yhteistä esi-isää, erot tietysti pienenevät.
Mikä siis ihmisen ja simpanssin erilaisuudessa sotii evoluutiota vastaan? Voitko kertoa?Kerroppa sinä minulle ensin ihmisen sukupuu aloittaen H.sapienssista aina siihen hetken saakka kun ihminen erosi simpanssista.
Minä vastaan sitten sinun kysymykseesi.
Minä kyllä lulen, ettet pääse kovinkaan pitkälle, sillä raamattu opettaa meitä monessa kohtaa, että Jumala loi ihmisen omaksi lajiksi, ihmiseksi Hän hänet loi. Mutta kokeile tuurias.
Siunausta ystävä- suppi kiertää
Kerroppa sinä minulle ensin ihmisen sukupuu aloittaen H.sapienssista aina siihen hetken saakka kun ihminen erosi simpanssista.
Minä vastaan sitten sinun kysymykseesi.
Minä kyllä lulen, ettet pääse kovinkaan pitkälle, sillä raamattu opettaa meitä monessa kohtaa, että Jumala loi ihmisen omaksi lajiksi, ihmiseksi Hän hänet loi. Mutta kokeile tuurias.
Siunausta ystäväJälleen SUP vaatii muilta kiistattomia, katkeamattomia todistusketjuja, mutta kun niitä vaaditaan häneltä hän joko lällättää että "en minä mitään sinulle kerro njän njän njää..." tai laitaa että "mieti sitä ja halleluujaa" ja katoaa kuin se kuuluisa puolukka sinne vielä tunnetumpaan paikkaan.
SUP tietysti tietää, tai on siis kuullut älykkäämpien kertovan, että fossilisoitumisprosessin luonteen mukaisesti sataprosenttista ketjua ei koskaan saatane aikaan, se että hänelle on esittää silti melkoisen kattava ketju fossiiliaineistoa ja geneettistä todistusaineistoa ei tietysti kelpaa hänelle. Ilmeisesti pääasiassa siitä syystä että hän ei yksinkertaisesti tajua mitään monimutkaisempia ajatuskuvioita. Häneltä puuttuu kyky hahmottaa kokonaisuuksia osista, ja toisaalta hän tarvitsee jonkun uskovaisen auktoriteetin kertomaan itselleen mitä mieltä hän jostain tietystä asiasta on.
-A- sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Simpanssi.htmPidän simpansseista. Linkiksi tarjoamasi saarnan voit itse heittää roskakoriin - minä pidän faktoista. Jos haluan kuulla saarnoja, poikkean viereiseen kirkkoon sunnuntaina.
suppi kiertää kirjoitti:
Jälleen SUP vaatii muilta kiistattomia, katkeamattomia todistusketjuja, mutta kun niitä vaaditaan häneltä hän joko lällättää että "en minä mitään sinulle kerro njän njän njää..." tai laitaa että "mieti sitä ja halleluujaa" ja katoaa kuin se kuuluisa puolukka sinne vielä tunnetumpaan paikkaan.
SUP tietysti tietää, tai on siis kuullut älykkäämpien kertovan, että fossilisoitumisprosessin luonteen mukaisesti sataprosenttista ketjua ei koskaan saatane aikaan, se että hänelle on esittää silti melkoisen kattava ketju fossiiliaineistoa ja geneettistä todistusaineistoa ei tietysti kelpaa hänelle. Ilmeisesti pääasiassa siitä syystä että hän ei yksinkertaisesti tajua mitään monimutkaisempia ajatuskuvioita. Häneltä puuttuu kyky hahmottaa kokonaisuuksia osista, ja toisaalta hän tarvitsee jonkun uskovaisen auktoriteetin kertomaan itselleen mitä mieltä hän jostain tietystä asiasta on.
-A-Menes pari juttua taakseppäin ja katso, kuka hyppäs aiheesta kyselytunnille. LOL
suppi kiertää kirjoitti:
Jälleen SUP vaatii muilta kiistattomia, katkeamattomia todistusketjuja, mutta kun niitä vaaditaan häneltä hän joko lällättää että "en minä mitään sinulle kerro njän njän njää..." tai laitaa että "mieti sitä ja halleluujaa" ja katoaa kuin se kuuluisa puolukka sinne vielä tunnetumpaan paikkaan.
-A-Voithan sinä laittaa vaikka yhden esi- isän, joka on sapienssin edeltäjä.
Talkissa on varmaan muutama hätävara ketju, lainaa sieltä.sharyn kirjoitti:
Pidän simpansseista. Linkiksi tarjoamasi saarnan voit itse heittää roskakoriin - minä pidän faktoista. Jos haluan kuulla saarnoja, poikkean viereiseen kirkkoon sunnuntaina.
Taidampa alkaa suhtautumaan samalla tavalla evolutionistien todisteisiin
- Happikota
Voithan sinä laittaa vaikka yhden esi- isän, joka on sapienssin edeltäjä.
Talkissa on varmaan muutama hätävara ketju, lainaa sieltä.Niin, eli siis et taaskaan vastannut kysymykseen vaan penäät todisteita itsellesi joita et kuitenkaan tule hyväksymään. OHO, IHME?
Ja joo, taas ne evot on niin surkastuneita ja pettää omaa itseään. LOL? SUP, mahdatko näyttää niin tyhmältä kuin olet? Happikota kirjoitti:
Niin, eli siis et taaskaan vastannut kysymykseen vaan penäät todisteita itsellesi joita et kuitenkaan tule hyväksymään. OHO, IHME?
Ja joo, taas ne evot on niin surkastuneita ja pettää omaa itseään. LOL? SUP, mahdatko näyttää niin tyhmältä kuin olet?Mutta ei se minua haittaa, sillä sanoohan raamattu. Heikoissa Jumala on vahva. Toisaalla taas: Jos joltakin puuttuu viisautta, niin anokoon sitä Herralta, niin hän on saava viisautta.
Siunausta ystävä.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Simpanssi.htmSaarnaa on Reinikaisen tekstin alku. Loppu on huuhaata, asiattomuuksia tai herjaa. Silkkaa valhetta eon esimerkiksi seuraava kohta:
"Kun kerroskivilajista löydetään mädäntyneeltä haiseva ja venyviä pehmytkudoksia, verisuonia ja verisoluja sisältävä luu, voimme olla aivan varmoja siitä ettei kyseinen kerrostuma voi olla "muutamaa tuhatta vuotta vanhempi."
Naurettavia heittoja ovat seuraava:
"Ihmisen luominen tapahtui nopeasti, vai olisiko maksa ”kehittynyt ensin” ja munuaisia pitänyt sitten odottaa vuosimiljoonien ajan?"
"Ihmisen lauluääni voi olla hyvin kaunis, erityisesti jos sitä vertaa apinoiden örinään."
Selvä kunnianloukkaus on seuraava lause:
"On hämmästyttävää, kuinka tietämättömiä nämä akateemisesti koulutetut ihmiset, enqvistit, dawkinsit, valtaojat, niiniluodot ym. evolutionistit voivat olla orgaanisen kemian ja biokemian alkeistakin."
Tämä kuuluisi profetia-palstalle Harri Veijosen seuraan:
"maailmanhistorian suurin rutto, H5N1-lintuinfluenssa voi surmata jopa 300 miljoonaa ihmistä"
Tiettyä epäjohdonmukaisuutta on puoleustella luomisoppia eoluutiota vastaan ja arvioida molempia samanlaiella väittämällä:
"Mielenkiintoista on, että Raamatussa ei mitenkään pyritä todistelemaan luomista, vaan sitä pidetään itsestäänselvyytenä (Room. 1:18)." - "Evoluutiota toisaalta ei nykyään enää esitellä tiedotusvälineissä teoriana vaan tieteellisenä tosiasiana."
Mitä tulee pitkään esitelmään siitä, miten paljon esim. simpanssit eroavat ihmisistä, panen vähän tosiseikkoja:
"Various mental traits once regarded as unique to humans have been convincingly demonstrated in chimpanzees; reasoned thought, abstraction, generalization, symbolic representation, and concept of self. Non-verbal communications include hugs, kisses, pats on the back, and tickling. Many of their emotions, such as joy and sadness, fear and despair, are similar to or the same as our own. The longer-term studies of chimpanzee behavior in the field (at Gombe and Mahale Mountains national parks in Tanzania; Budongo Forest and Kabale Forest in Uganda; Tai Forest in Cote d'Ivoire; and forests in Guinea) along with other shorter studies in the wild and a number of studies in captivity, have taught us not only a great deal about the chimpanzee's place in nature, but our own, as well."
"Eventually it was discovered that the Gombe chimpanzees use objects — stems, twigs, branches, leaves, and rocks — in nine different ways to accomplish tasks associated with feeding, drinking, cleaning themselves, investigating out-of-reach objects, and as weapons — flailing branches and throwing rocks as missiles. In communities outside Gombe, chimpanzees use objects for different purposes. These behaviors, passed from one generation to the next through observational learning, can be regarded as primitive cultures."
- Vakuuttunut
Jos kerran KIINAN KIELESTÄ löytyy sanat "8 veneessä" ja "alaston ja hedelmä" niin ilman muuta se todistaa Raamatun olevan oikeassa! Sehän on selvä kuin pläkki!
Nyt voidaan heittää romukoppaan kaikki luonnontieteen tutkimustulokset ja todisteet evoluutiosta ja maan iästä ja astronomiasta ja geologiasta ja muusta turhasta. Kyllähän nyt KIINAN KIELI pistelee ne todisteet koska tahansa ihan 6-0.
Väkevä on sinulla todistusaineisto, ystävä hyvä.- petri....
tuohan oli vain yksi esimerkki, siitä kaikesta mitä siellä esitettiin,.
en ole itse ollut paikalla!.
- Jami369
mitään näin typerää.. voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Ei tähän voi enää muuta sanoa
- Sinäkö?
Ei kai se tee ihmisestä tyhmää, jos hän uskoo jonkin asian erilaila kuin sinä. Vaikka sinä ehkä olet vakuuttunut evoluution selityksistä, niin uskon asioita ne silti ovat.
- ......
Sinäkö? kirjoitti:
Ei kai se tee ihmisestä tyhmää, jos hän uskoo jonkin asian erilaila kuin sinä. Vaikka sinä ehkä olet vakuuttunut evoluution selityksistä, niin uskon asioita ne silti ovat.
"Ei kai se tee ihmisestä tyhmää, jos hän uskoo jonkin asian erilaila kuin sinä."
Rajansa kaikella. Tuo aloitus viesti oli täyttä soopaa ja jos siitä joku on löytävinään totuuden, on TYHMÄ. - Jami369
Sinäkö? kirjoitti:
raja kai se joka asiassa on!? On yleisesti tiedossa että tuossa viestissä esitetyt asiat eivät ole totta. Se on sama kuin minä väittäisin että Joulupukki on olemassa ja maa litteä.
- AntiGod
"Sitten johonkin piirustukseen oli evoluutiotiedemiehet piirtäneet silmänvalkuaiset apinalle, jotta saataisiin vaikutelma ihmiseksi muuttuvasta eläimestä. Tälläisiä jippoja jotkut käyttävät hämätäkseen ihmisiä ja saamaan alitajuntaan vaikutelman "tapahtuneesta kehityksestä".
Vain ihmisellä on silmänvalkuaiset."
Mistä lähtien tiedemiehet ovat alkaneet kuvittajiksi? Kuvittajalla ei ole välttämättä kaikkia faktoja hallussa. Afrikasta löytyy kirjoja joissa Jeesus on musta. - deeku
Olisi ollut hienoa olla mukana... Hyvin samoilla linjoilla on lääkäri Pekka Reinikainen kirjassaan Unohdettu Genesis. Kannattaa lukea, löytyy varmasti kirjastosta!
Siunausta sinullekin Jeesuksessa! - Hapkidod
Noniin, hienoa nähdä joku noin innostunut Raamatusta.
Muistathan jatkossakin sitten, että maa on litteä kiekko jota aurinko kiertää, ja "tähdet" ovat oikeasti aukkoja taivaankannessa eikä miljardien valovuosien (eihän sellaisia lukuja olekaan) päässä sijaitsevia aurinkoja.
Ja ettei Raamatun sanasta lipsuta, muistathan myös että oman tyttärensä voi myydä huoraksi ja se on täysin sallittavaa. Kun tytär sitten tulee raskaaksi ja joskus synnyttää äpärän, niin muista uhrata jotakin elävää Jumalalle taataksesi hyvän elämän esikoiselle, koska Jumala pitää senkaltaisista huomionosoituksista. Jumala on muutenkin sodan mies, eikä häpeile tapattaa vaikka tuhansia vastasyntyneitä, paitsi pyhäpäivisin. Muutenkaan ei parane tehdä mitään fyysistä näinä lepopäiviksi julistetuilla pyhinä, sillä jos erehdyt vaikka nostamaan keppejä syliisi niin Jumalan sanan mukaan sinut on kivitettävä kuoliaaksi. Myös varkaat ja homoseksuaalit ovat kivitettävä kuoliaaksi. Jos muuten tunnet himoa jotakin kaunista naista kohtaan, niin tuo nainenkin on teloitettava koska se ämmä käytti varmasti jotakin loitsua sinuun. Muutenkin kannattaa elää selibaatissa ihan varmuuden vuoksi, mutta jos tekee mieli tiukkaa reikää niin muista että vaikka Raamattu kieltää seksin miesten ja kaikenikäisten naisten kanssa, nuorten poikien väkisinmakaaminen on sallittua, tai sitä ei ainakaan kielletä Raamatussa.
Ja muista myös käännyttä, saarnata ja levittää propagandaa uskosi puolesta. Myös valehtelu on sallittua, ja jos vääräuskoinen ei ota sanojasi vastaan, taita hänen niskasi. Se on Jumalan tahto!
Siunausta ja hyvää loppuelämää!- Haaaaapkiiiiidoood
että se noin kipeää tekisi evolutionisteille: D
Olen tainnut saada sinut niin koukkuun että enää et voi katsoa vierestä kun sanon jotakin sarkastitsta sinun rakkaasta uskostasi. Sinun tämä näyttää sattuvan minua enemmän, LOL.
Omassatunnossasi.
- kolkuttaako- HApkidod
Omassatunnossasi.
- kolkuttaakoTaidat luulla itseäsi vähän turhan hyväksi ihmistuntijaksi kuin oikeasti olet?
Tuollainen "omatuntosi solvaa, olet vain pieni ihminen joka pelkää sisimmässään Jumalaa" on saarnaajien käyttämää paskaa ja harvinaisen ärsyttävää tuollaisen tumpelon suusta.
Ehkä se SUP pelkää sisimmässään että evo onkin totta, ja että sinne kristallilinnaan ei päästäkään kuoleman jälkeen? Myönnätkö? Aika paska fiilis varmaan huomata että on heittänyt elämänsä hukkaan kun on yrittänyt elää mahdollisimman synnitöntä elämää? LOL. - hapkido tuossa
esitti raamatun asioita varsin havainnollisesti. Itsekin sen lukeneena, voin sanoa että vastaavia esimerkkejä sieltä löytyy lukuisia edellä esitetyn lisäksi. Että se siitä "pyhästä kirjasta".
Ja SUP voi pistää niitä väkinäisiä hymiöitään tämänkin viestin jälkeen... kyllä sinustakin on jo huomannut, kuinka olet jo alkanut epäillä omaa uskoasi. Tosiasioiden myöntäminen sattuu, mutta kestä se kuin aikuinen. HApkidod kirjoitti:
Taidat luulla itseäsi vähän turhan hyväksi ihmistuntijaksi kuin oikeasti olet?
Tuollainen "omatuntosi solvaa, olet vain pieni ihminen joka pelkää sisimmässään Jumalaa" on saarnaajien käyttämää paskaa ja harvinaisen ärsyttävää tuollaisen tumpelon suusta.
Ehkä se SUP pelkää sisimmässään että evo onkin totta, ja että sinne kristallilinnaan ei päästäkään kuoleman jälkeen? Myönnätkö? Aika paska fiilis varmaan huomata että on heittänyt elämänsä hukkaan kun on yrittänyt elää mahdollisimman synnitöntä elämää? LOL.ettenkö minä olisi myös saarnaja ?
Muuten, eiks olekin hapkidod niin, että sinä tiedät sisimmässäsi evoluution olevan mitä suurinta petosta.
Muuten, ei uskovien "tarvitse yrittää" elää synnitöntä elämää. Siinäkin sinulla on rajoittunut käsityskyky. Uskovainen elää uskosta ja lepää jumalan teoissa. Ei synti paina tuntoa on vapaa kahleistaan. Kiitos Jumalalle.
Sinula taas näyttää olevan kovatkin paineet, muuten sinä et riehuis palstalla, vaan lepäisit rauhallisena... vastailisit asiallisesti...Tais tuttumieskin sinua nuhdela.
Siunausta.hapkido tuossa kirjoitti:
esitti raamatun asioita varsin havainnollisesti. Itsekin sen lukeneena, voin sanoa että vastaavia esimerkkejä sieltä löytyy lukuisia edellä esitetyn lisäksi. Että se siitä "pyhästä kirjasta".
Ja SUP voi pistää niitä väkinäisiä hymiöitään tämänkin viestin jälkeen... kyllä sinustakin on jo huomannut, kuinka olet jo alkanut epäillä omaa uskoasi. Tosiasioiden myöntäminen sattuu, mutta kestä se kuin aikuinen.Garlsson ressukkakin joutui outoon valoon omien ristiriita juttujensa kanssa :) Mikseivät nykyevolutionistit pysty itse mitään esittämään vaan kaikki on skeptisteiltä lainattava :)
Siunausta.- Hapkidod
ettenkö minä olisi myös saarnaja ?
Muuten, eiks olekin hapkidod niin, että sinä tiedät sisimmässäsi evoluution olevan mitä suurinta petosta.
Muuten, ei uskovien "tarvitse yrittää" elää synnitöntä elämää. Siinäkin sinulla on rajoittunut käsityskyky. Uskovainen elää uskosta ja lepää jumalan teoissa. Ei synti paina tuntoa on vapaa kahleistaan. Kiitos Jumalalle.
Sinula taas näyttää olevan kovatkin paineet, muuten sinä et riehuis palstalla, vaan lepäisit rauhallisena... vastailisit asiallisesti...Tais tuttumieskin sinua nuhdela.
Siunausta.No huh, sitä ollaan taas innokkaasti tekemässä psykoanalyysia meikäläisestä? Kreationismi saa ihmiset näköjään luulemaan itseään suureksikin psykiatriksi.
En usko että täällä palstalla olisi ketään joka ei pitäisi sinua dorkana Herra SUP, vai mitä arvelette?
Ja onko saarnaajan arvo sinusta jotenkin imarteleva? Onko saarnoistasi joitakin lähteitä? Kenties luettavaa materiaalia tai videopätkiä joita voisin katsella? - Heppu Hapkidod
Garlsson ressukkakin joutui outoon valoon omien ristiriita juttujensa kanssa :) Mikseivät nykyevolutionistit pysty itse mitään esittämään vaan kaikki on skeptisteiltä lainattava :)
Siunausta.Etkö tunne omaa Raamattuasi vai mistä moinen tyhmyys? väitätkö että skeptikoiden lainaamat säkeet Raamatusta olisi tekaistuja?
Jos et oikeasti tiedä mitä Raamatussa lukee niin taidat olla taas tyhmempi kuin osasin edes kuvitella.
Ja kuka Garlsson? Heppu Hapkidod kirjoitti:
Etkö tunne omaa Raamattuasi vai mistä moinen tyhmyys? väitätkö että skeptikoiden lainaamat säkeet Raamatusta olisi tekaistuja?
Jos et oikeasti tiedä mitä Raamatussa lukee niin taidat olla taas tyhmempi kuin osasin edes kuvitella.
Ja kuka Garlsson?Skeptispuolelta, Yritti kovasti hänkin sekoilla raamatun lainauksila, mutta on kuulemma hiljainen kaveri nykyisin.LOL
- Hapkidod
Skeptispuolelta, Yritti kovasti hänkin sekoilla raamatun lainauksila, mutta on kuulemma hiljainen kaveri nykyisin.LOL
Kuka hiton Garlsson? Google ei löytänyt miehestä yhtään mitään, enkä itsekään ole kuullut vaikka skeptikkojen seuraan kuulunkin ja vähän väliä niitä tietoja pengonkin?
Ihan varmaan kyseessä on joku tekaistu hahmo joka kokee kovan kohtalon jossakin netmissionin sarjakuva-traktaatissa ja SUP luulee tuota henkilöä oikeaksi.
"HEHE LOL, B. VIRTANENKI O HILJANE NYKYÄÄ HIHIHI LOL" Hapkidod kirjoitti:
No huh, sitä ollaan taas innokkaasti tekemässä psykoanalyysia meikäläisestä? Kreationismi saa ihmiset näköjään luulemaan itseään suureksikin psykiatriksi.
En usko että täällä palstalla olisi ketään joka ei pitäisi sinua dorkana Herra SUP, vai mitä arvelette?
Ja onko saarnaajan arvo sinusta jotenkin imarteleva? Onko saarnoistasi joitakin lähteitä? Kenties luettavaa materiaalia tai videopätkiä joita voisin katsella?Sinähän luet miten tahdot toisten viestejä. LOL
Hapkidod kirjoitti:
Kuka hiton Garlsson? Google ei löytänyt miehestä yhtään mitään, enkä itsekään ole kuullut vaikka skeptikkojen seuraan kuulunkin ja vähän väliä niitä tietoja pengonkin?
Ihan varmaan kyseessä on joku tekaistu hahmo joka kokee kovan kohtalon jossakin netmissionin sarjakuva-traktaatissa ja SUP luulee tuota henkilöä oikeaksi.
"HEHE LOL, B. VIRTANENKI O HILJANE NYKYÄÄ HIHIHI LOL"On siis saanut potkut salaseurastasi. Ei se mikään ihme olekaan kun munasi itsensä täydellisesti :D
- Hapkidod
Sinähän luet miten tahdot toisten viestejä. LOL
Kirjoitit viime viestissäsi "olenko sanonut ettenkö olisi myös saarnaaja?"
Miten tuon voi ymmärtää väärin? Röyhkeytesi ei ole mitään verrattuna tyhmyyteesi tosin. - Hapkidod
On siis saanut potkut salaseurastasi. Ei se mikään ihme olekaan kun munasi itsensä täydellisesti :D
Niin hups, kirjoitit nimen ensin väärin omaa tyhmyyttäsi. LOL.
Nyt alkoi tietoa löytyä, ja kyllähän minä Carlssonin tiedän joo. En tosin ole huomannut että häntä olisi maahan painettu vaikka vastineitakin hänen artikkeleilleen on tehty? Raamatun sana katsos on ja pysyy, eikä siitä pääse mihinkään. Tietysti eri asia mitä sinä haluat luulla.
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/index.html
En tiedä Carlssonista, mutta luuletko ettei kreationistit ole omaa itseään milloinkaan munanneet? Pitääkö mainita Kent Hovind, Pekka Reinikainen ja vaikkapa Markku Koivisto näin alkajaisiksi? Hapkidod kirjoitti:
Niin hups, kirjoitit nimen ensin väärin omaa tyhmyyttäsi. LOL.
Nyt alkoi tietoa löytyä, ja kyllähän minä Carlssonin tiedän joo. En tosin ole huomannut että häntä olisi maahan painettu vaikka vastineitakin hänen artikkeleilleen on tehty? Raamatun sana katsos on ja pysyy, eikä siitä pääse mihinkään. Tietysti eri asia mitä sinä haluat luulla.
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/index.html
En tiedä Carlssonista, mutta luuletko ettei kreationistit ole omaa itseään milloinkaan munanneet? Pitääkö mainita Kent Hovind, Pekka Reinikainen ja vaikkapa Markku Koivisto näin alkajaisiksi?Kaverisi jutut on moneen kertaan kumottu. LOL
Hapkidod kirjoitti:
Kirjoitit viime viestissäsi "olenko sanonut ettenkö olisi myös saarnaaja?"
Miten tuon voi ymmärtää väärin? Röyhkeytesi ei ole mitään verrattuna tyhmyyteesi tosin.aina väärin päin.
Siunausta ystävä.- välttää
Kaverisi jutut on moneen kertaan kumottu. LOL
vastaamasta. Voe että.
Kuuden tunnin luento yhdessä tunnissa.
No onhan sekin jotain...
oli huuhaata. Maa syntynyt ennen aurinkoa "koska Raamatussa niin sanotaan" ja niin edelleen.
sharyn kirjoitti:
oli huuhaata. Maa syntynyt ennen aurinkoa "koska Raamatussa niin sanotaan" ja niin edelleen.
Mistä sinä tiedät sen olevan huuhaata ?
- Hapkidod
Mistä sinä tiedät sen olevan huuhaata ?
Mistä tiedät että ei ole?
"Noku mulla on henk.koht. tietoa LOL. Happi taas pettää itteään ja soimaa omatuntoaan voi voi voi ::):):)::):"
Jumala sinua siunatkoon ystävä.
- ,,,,,,
Miltä tuntuu tehdä itsestään illasta toiseen pelle? Vai onko niin, ettei tunnu missään, kun on vuosikausia itseään lasolilla liottanut?
,,,,,, kirjoitti:
Miltä tuntuu tehdä itsestään illasta toiseen pelle? Vai onko niin, ettei tunnu missään, kun on vuosikausia itseään lasolilla liottanut?
Luulin vain kaveria siunanneeni Jeesuksen nimessä, mutta sinä herkkähipiäisenä otit siitäkin herneen nenääsi.
- Oletkos kenties evo prinssi kun sinulla on niin heikko hipiä ?
Ja vei eiliset terveiseni Kosmoksesta...
Näin meillä sananvapauden luvatussa maassa.Joo, keskustellaan yhdestä aiheesta kerrallaan. Näin on selkeämpää. Pistä ne terveisesi omaan aloitukseesi.
tuttumies kirjoitti:
Joo, keskustellaan yhdestä aiheesta kerrallaan. Näin on selkeämpää. Pistä ne terveisesi omaan aloitukseesi.
Terveiseni liittyi ehdottomasti avauksen aiheeseen:
Toin esille sen, ettei kenenkään tarvitse tyytyä pitämään ikävää kirkon penkissä luomisselittelyä kuunnellen, kun tarjolla on myös parempaa tietoa iloisemmassa ympäristössä.illuminatus kirjoitti:
Terveiseni liittyi ehdottomasti avauksen aiheeseen:
Toin esille sen, ettei kenenkään tarvitse tyytyä pitämään ikävää kirkon penkissä luomisselittelyä kuunnellen, kun tarjolla on myös parempaa tietoa iloisemmassa ympäristössä.Aloittajan viesti ei tuo ilmi vihaisuutta, sinun poistattamani viestisi ei tuonut ilmi iloisuutta. Jotenkin tässä on ristiriitaa sanojesi kanssa.
tuttumies kirjoitti:
Aloittajan viesti ei tuo ilmi vihaisuutta, sinun poistattamani viestisi ei tuonut ilmi iloisuutta. Jotenkin tässä on ristiriitaa sanojesi kanssa.
Ehkä iloitsemme eri asioista?
Hauskaa Kosmoksessa kuitenkin oli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221