Ollut viime yöstä saakka tasaisesti toistuvia kuukautiskipuja muistuttavia tuntemuksia alavatsassa sekä alaselässä.Lisäksi supistuksia,jotka tosin kivuttomia.Kaipaisin tietämystä,että enteileekö mahd.pian käynnistyvästä synnytyksestä vai onko välttämättä mitään tekemistä sen kanssa.Ei ole tullut neuvolassa puheeksi.
"kuukautiskivut"ennen synnytystä
5
5697
Vastaukset
- ainakin
oli kuukautiskipumaisia juuri supistukset!
- Omoo
Mulla on ollut kyseisenlaisia kipuja nyt kólme viikkoa, joinakin päivinä jatkuvasti, toisinaan taas on päiviä ilman, että on minkäänlaisia tuntemuksia. Nyt rv 41 4 meneillään. Yhtä kauan on ollut silloin tällöin kivuliaita supistuksia (oikeastaan niin, että tuo särky voimistuu joskus supistuksen tullessa). Olen kuullut, että tuollaiset kivut voivat enteillä piakkoin käynnistyvää synnytystä, mutta mulla ainakin on tosiaan kólmen viikon ajan jo tuntunut noita eikä oo tositoimiin päästy...huoooh...
- Jihuuu
Eihän kaikilla menkkakivutkaan tunnu samanlaisilta, mulla supistuksetkin tuntui alavatsassa kovenevina menkkakipuina, ei mitään "polttoja" tms. Siinä vaiheessa kun alkoivat tuntumaan jaksottain - koko raskausajan on tuntunut samanlaisia jomotuksia, niin rupesin kattelemaan kelloa ja muutaman minuutin välein tullessakin vielä mietin että onkohan nämä nyt oikeita supistuksia :D Sitten kun rupes vedet tulemaan silmiin lähdettiin sairaalaan ja 3,5h päästä siellä olosta oli tyttö kainalossa x)
- minä vain..
ai olet saanut jo vauvasi onneksi olkoon! :)
- la-24.8.2006
Sylin täydeltä ONNEA!
Olipas nopeaa toimintaa :-)
Täällä ollaan vielä yhtenä palana :-(
Mutta toivottavasti pian tavataan taas Vauvat tai Kasvatus -palstoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841