Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia.
Näistä mm.
-Maarit
-Johanna Pakonen
-Paula Koivuniemi
-Lea Laven
-Eini?
ja sitten vielä tulossa kenties "30 suosikkia" -sarjaan jatkoa? Jos veikkaan oikein, niin uudet levyt ilmestyvät viikon päästä.
Iskelmätäytteinen syksy!
8
833
Vastaukset
- Tangolevy
Toivottavasti saadaan myös kerrankin syysmarkkinoille joku hyvä tangopainoitteinen levy joko jonkun yksittäisen tangolaulajan tekemänä tai sitten kooste.
Esim. Oinas, Taipale, Rahkonen. ehkäpä joku uudempi kuninkaallinenkin mukaan ja ehkä yksi tummaääninen nainenkin joka osaa laulaa tangoa (esim. Ailamari Vehviläinen)sopisi mukaan ja tietysti yksi mustalainen pitää aina olla tangolevyllä.
Kärki - Mononen tuotantoa ilman muuta mukaan, ne ei vanhene koskaan samoin uudempia sävellyksi, sillä mihin ne tangomarkkinoiden sävellyskilpailussa olleet tangot oikein katoaa - ne pitää levyttää ja oikeilla tangontaitajilla!! - Ansku_
Uusi levy syysmarkkinoille tulee myös :
-Katri-Helenalta
-Tapani Kansalta - utelias
Maarit Peltoniemeltä vai Hurmerinnalta uusi pitkäsoitto?????
- kiinnostaa-aa
Maarit Peltoniemeltä vaiko Hurmerinnalta uusi piitkäsoitto?????
Ainakin Hurmerinnalta (tsekkaa hänen kotisivunsa uutis-osio), julkaistaan viikon päästä keskiviikkona. Toivon mukaan myös Peltoniemeltä tulisi levy, kun "Onnenmaasta" on jo kolme vuotta aikaa.
- Annu_
Syksyllähän Mikoltakin pitäis ilmestyä uus levy,jee.Heti ostan kun saan käsiini.
Tuosta tangolevystä...olis kyllä mulle tangoihin hurahtaneelle tosi hienoa kun ihan oikeesti tangoja ja vain kunnon upeita tangoja sisältävä levy tulis.Mäkeläisen Mikon suurena ihailijana tietysti toivoisin että siellä olis Mikoltakin tango tai pari.Eipä noilla Mikon levyillä kauheesti ole tangoja mut ääni kuulostais mahtavalta tangossa(kin).
Muilta artisteilta en nyt niin kovasti uutta odota,niin onhan se Sillanpään Jarin dvd,lieneekö tulossa vai ei? : / - laululuukku
Odottelen Kari Tapiolta uutta singleä ja tietysti sitten sitä pitkäsoittoa...Paalupaikka alkaa kulua jo...vaikka Karin tietäen ei varmaankaan tee mitään hällä väliä-musiikkia, joten tässä joutuu odottelemaan varmaan kevääseen hänen uutta tuotantoaan...
Tapsa Kansan uutta levyä odotan kyllä todella suurella innolla ja mielenkiinnolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294