Alkoholin käyttö

- Jaana-

Miehille:

Miksi teidän melkein kaikkien on otettava niin paljon sitä alkoholia? Eikö löydy enää mistään fiksua miestä, jolle riittäisi 1-3 pulloa olutta per viikko? Pakkoko se mäyris on aina ostaa ja myös juoda tyhjiksi? Ja baariin päästävä lähes joka viikonloppu, vaikka seurustelee?

11

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tai siis minkähän ikäisistä miehistä on kyse?

• - Jaana

yli 25 nyt ainakin.

• - Jaana kirjoitti:

yli 25 nyt ainakin.

...tuota tuota, empäs tiedäkään onko se välttämättä kuitenkaan iästä kiinni.

Tuttavapiirissäni on tuota viikonloppu kännäys vähentynyt yleensä siinä vaiheessa, kun on jälkikasvua ilmaantunut.

• -Jaana
        Richartti kirjoitti:

...tuota tuota, empäs tiedäkään onko se välttämättä kuitenkaan iästä kiinni.

Tuttavapiirissäni on tuota viikonloppu kännäys vähentynyt yleensä siinä vaiheessa, kun on jälkikasvua ilmaantunut.

Mutta en minä seurusteluvaiheessakaan haluaisi että mieheni joka viikonloppu korkkaa. Ehkä kerran kuussa muutama olutta baarissa olisi mielestäni terveellistä!

• -Jaana kirjoitti:

Mutta en minä seurusteluvaiheessakaan haluaisi että mieheni joka viikonloppu korkkaa. Ehkä kerran kuussa muutama olutta baarissa olisi mielestäni terveellistä!

"Ehkä kerran kuussa muutama olutta..."

- No niin, nyt alkaa ehkä potenttiaaliset miesystävät olemaan aika vähissä, ainakin vähemmistö. Perhellisistä tuttavistanikin kaikki miehet ottaa muutaman oluen kotioloissa (lähes) viikottain ja noin kerran kuukaudessa sitten baarissa vähän reippaammin.

• Kofeinisti
        Richartti kirjoitti:

"Ehkä kerran kuussa muutama olutta..."

- No niin, nyt alkaa ehkä potenttiaaliset miesystävät olemaan aika vähissä, ainakin vähemmistö. Perhellisistä tuttavistanikin kaikki miehet ottaa muutaman oluen kotioloissa (lähes) viikottain ja noin kerran kuukaudessa sitten baarissa vähän reippaammin.

Itse en viihdy baareissa lainkaan, mutta helposti saattaa mennä arki-iltanakin muutama pullo. Itse näkisin tärkeämpänä asenteen alkoholiin: onko se vain nautintojuoma jota käytetään sopivissa tilanteissa rentoutumiseen, vai tuleeko siitä säännöllinen tapa josta ei pystytä joustamaan ilman ahdistusta.

• Tiina tallaaja
        Kofeinisti kirjoitti:

Itse en viihdy baareissa lainkaan, mutta helposti saattaa mennä arki-iltanakin muutama pullo. Itse näkisin tärkeämpänä asenteen alkoholiin: onko se vain nautintojuoma jota käytetään sopivissa tilanteissa rentoutumiseen, vai tuleeko siitä säännöllinen tapa josta ei pystytä joustamaan ilman ahdistusta.

En tiedä,mutta joillain naisilla on niin tiukkapipoinen asenne kohtuulliseenkin alkoholin käyttöön, että ihmettelen jos sillä asenteella fiksu mies löytyy.

Kyllä normaali alkon käyttö on paljon parempi asia kuin nuttura tiukalla itsensä ja muiden jatkuva kontrollointi.

• vili

harvassa on sellaiset jäbät jolle pari kaljaa. itse en ymmärrä miksi pirussa juoda kaksi kaljaa viikossa ja mennä nukkumaan. mieluummin nykäisee kerralla ja samalla kunnolla koko kattauksen...ja jättää tissuttellun sikseen.

• koska tästä helvetin paska-arjesta ja loputtomalta tuntuvasta oravanpyörästä vailla minkään sortin päämäärää tai tarkoitusta on pakko saada välillä hetki vapaata ja se taas ei onnistu ilman kunnon kaatokännejä.Tosin mun ei oo enää nykyään mikään pakko päästä baariin,voin ihan hyvin vetää ne 'aamulla kuset housuissa' kännit kotonakin.Se et on pakko päästä joka vkl baariin viittais vahvasti siihen et äijällä on vielä ns. haku päällä.

• tarvitse

Kyllä lasillinen viiniä pari kertaa viikossa riittää.
      Olut ei uppoa, ehkä pullo saunan jälkeen, mutta toista ei kyllä tee mieli avata.
      Baarissa en ole käynyt, sinne ilmeisesti vetää jokin muu kuin alkoholi, sitähän saa kotonakin.

• scale

pari kaljaa tee muuta kuin kimmokkeen, että pitää saada jäykempää lasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5196
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3601
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2375
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1986
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1907
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163