Muutama helppo kysymys

Antsux

Periaatteessa nämä ovat naisille, mutta miespuoliset voivat kaikin mokomin yrittää asettua naisen asemaan ja vastata.

1. Hyväksytkö ns. tytöttelyn, jos se kohdistuu Sinuun itseesi? Entä jos se kohdistuu naisiin yleensä? Voisitko kuvitella tilanteen, jossa tytöttely suorastaan miellyttäisi Sinua?

2. Voisitko pokkana ryhtyä ns. kiintiönaiseksi firman hallitukseen, josta miesjäsen siirretään samalla alta pois? Entä pitääkö pokka silloinkin, kun juuri Sinut syrjäytetään hyvistä hommista, jotta ns. kiintiömies mahtuu mukaan?

5

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsulinna

Tytöttelyyn suhtaudun ihan samalla tavalla kuin pojitteluunkin. Johonkin se sopii ja johonkin sitten ei.

En voisi ryhtyä kiintiönaiseksi.

• 1. Eduskunnan naisvarkosto= eduskunnan tyttöjärjestö. Tällä loukattaisiin todella törkeällä tavalla parlamentimme naisedustajia

2. Hyväksyisin koska sopimuksissa olisi varma klusuuli kultaisesta kädenpuristuksesta ja valokuvasta johtokunnan neukkarin seinällä ja kuka ties kadulla myöhemmin messinkilaatta jossa teksti:
      Tässä talossa rva tai neiti N.N oli johtokunnassa ajan ...... ja joutui luopumaan paikastaa vakaumuksensa ja jalon aatteensa puolesta.
      Lisäksi ehdottaisin hänelle Pro Finlandia mitalia 6.12. -----

• Hertha

1. Itseen kohdistuvan tytöttelyn hyväksyminen riippuu tilanteesta ja sanailijasta. Toki tytöttely jossakin yhteydessä voi olla jopa hykerryttävää...

2. Jos firmassa on hyväksytty "kiintiönaissysteemi", niin jos katson kykeneväni tehtävään, otan paikan. Ja jos, päinvastaisessa tapauksessa, "kiintiömies" karauttaa talliin, annan tietä. Kukaan ei ole korvaamaton. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu.

• Kyllä, ja kyllä. Pokeria on.

• Novy.most

1. Hyväksyn tytöttelyn, koska yksi sana ei välttämättä kerro koko totuutta. Se miten "sen yhden sanan" tai asian sanoo, on ehkä merkittävämpää. Joskus vitsi voi olla mauton, ja silloin pitää osata lopettaa huulen heitto,jos tajuaa, ettei se naurata muita. Ja pyytää anteeksi, jos se on loukannut. Mauttoman vitsin heittäjän voi sitten jättää omaan arvoonsa, kun /jos tajuaa, että hän "vain vitsaili".

Itse käytän naisista nimityksiä "tyttö ja akka" mutta yleensä asiayhteys kertoo, että heitän vitsiä tai tarinaa. Esim. "Akka ratissa... Mummo rollaattorissa..." Monesti saatan olla tarinani akka tai mummo ihan itse. Tasapuolisuuden nimissä käytän miehistä samaan tapaan "ukkoa, äijää, pappaa, vaaria, poikaa" jne. Asiayhteys,tilanne yms yms ratkaisevat.

2. Kiintiöt on mun mielestä perzeestä. Pätevin ja sopivin valittakoon hommaan. Pätevä ottaa huomioon myös vähemmistön, vaikkei itse kuuluisi siihen. Näin pitäisi ainakin olla, mutta nykytodellisuus puhuu joskus kiintiöiden puolesta.

Nový most

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      213
      7862
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      118
      3179
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      79
      2871
    4. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      9
      2785
    5. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      120
      2414
    6. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2172
    7. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      22
      2143
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      37
      1646
    9. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      21
      1607
    10. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      21