Joskus olen juonut drinkkejä nimeltä auringonlasku ja auringonnousu. Olen kait juonu niitä niin, että on muistikin menny...
Voisko joku ystävällisesti valaista, mitä niihin tulee?
Auringonlasku ja -nousu
6
5886
Vastaukset
- tekila
Tein joskus baarissa tämmösel ohjeel
2cl vodka
2cl aprikoosilikööri (apricot brandy)
2cl appelsiinimehu
Spriteä
Noi sheikataan, pidennetään sitten spritellä, ihan hyvää oli.
Nyt kun katoin baarikaappi.netistä kumpi toi on, nii tuossa on siis AURINGONNOUSU - Nimetön
Osoitteesta http://www.saunalahti.fi/~bamsen/drinkit/ löytyy molemmat...
- ...........
Tostakin on niin paljon eri versioita. Tällastakin on kuullut et 2cl vodkaa, 2cl apricot brandyä sitten pidennetään appelsiinimehulla (auringonlasku) ja toinen pidennetään jaffalla (auringonlasku). Molempiin lisätään vielä punaista grenadiinia.
- ..........
siis toi jaffalla niin auringonnousu :)
- Anonyymi
-80 luvulla tehtiin näin:
lasku: 2cl vodka
2cl apricot brandy
pitkä tuoremehu (appelsiiini)
tilkka punaista grenadiidia
apelsiininsiivu ja kirsikka cocktail tikulla kiinni
nousu: muuten sama mutta pitkämehu korvataan ginger alella - Anonyymi
Miten sininen enkeli tehdään ja norsun kaataja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818